Jump to content

luddee
 Share

Recommended Posts

Siana ta tillbax din gammla fina avatar. Han som slänger med kappan. Saknar den... :)

Jag är så trött på just den animationen, men jag ska skapa en ny animation med hjälp av den här sheeten. ;)

sheetmagic001_797156_0.gif

Säg gärna vilken serie som ser bäst ut. För tillfället har jag bilden uppe i hörnet, vilken jag tycker är mycket fin.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag är så trött på just den animationen, men jag ska skapa en ny animation med hjälp av den här sheeten. ;)

Säg gärna vilken serie som ser bäst ut. För tillfället har jag bilden uppe i hörnet, vilken jag tycker är mycket fin.

Den med kortleken tyckte jag såg bra ut. :)

Den var imitten, typ...

Redigerad av Eudoros
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

om du har båda två så blir det för jobbigt. :)

Välj en. :)

Där sade du nog ett sanningens ord.

Skulle vara bäst om du på nått sätt kunde trycka in den som var gjord som sign in som avatar, imo. :P Fast... då får du ju inte med skotten som flyger iväg iofs. ;) Men iaf, och sen ha något annat trevligt som sign då.

Redigerad av Eudoros
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag är så trött på just den animationen, men jag ska skapa en ny animation med hjälp av den här sheeten.

Tycker du ska han den du har valt, inga rörelser är väldigt skönt också. Svårt att avgöra dom andra också när dom inte rör sig visserligen men.. Behåll den du har.

Godfather @ Behåll

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag är så trött på just den animationen, men jag ska skapa en ny animation med hjälp av den här sheeten. :lol:

http://www.bluebomber.com/sprites/subs/ima...eetmagic001.gif

Den du har nu är snygg ^_^

Men annars tycker jag som Eudoros och säger "kortkastet" :lol:

Ska jag också vara pixlig?

AVA zq1m4slam9lihf5vh8kaotii3gahnmfcfh.gif

SIG 5y03tjwmn1qev1s8lpp53fcdmn8we88aoh.gif

?

Bara avan :o

Redigerad av spajdermän
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Ska jag också vara pixlig?

AVA zq1m4slam9lihf5vh8kaotii3gahnmfcfh.gif

SIG 5y03tjwmn1qev1s8lpp53fcdmn8we88aoh.gif

?

Ripoff. :lol:

Du behövde väl inte tvunget ta just megaman- sprites, finns mängder med andra sprites du kan ta om du nu ska vara lite pixlig. Avataren var väl rätt ball men den är för stor, så den kommer bli förminskad vilket kommer ge förödande resultat.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor