Siana Skrivet 8 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 november, 2006 Vem tycker du har den snyggaste signaturen, bild måste medfölja och man ska säga vem som har den!!!! Jag vet redan att min e snyggast, men ni får gärna säga mig !: Lägg gärna till en bild på signaturen som jag sa tidigare där uppe, men många kanske har knäck i öronen.. ? Min gamla: Jag tycker den Frenzy har nu är oerhört skön. He thought he was a man, but he was a muffin. Jah, jag var rolig och quotade förstaposten. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 8 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 november, 2006 Jag tycker den Frenzy har nu är oerhört skön. He thought he was a man, but he was a muffin. Jah, jag var rolig och quotade förstaposten. Oh yeah. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hew Skrivet 8 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 november, 2006 Bytt både avatar och signatur. Men det är så att signaturen ibland har några extra tomma rader i sig när man har skrivit något, hoppas ni förstår. Vad beror det på? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 8 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 november, 2006 Använder mitt gamla go'a Elisha tema igen. Nu är Eudoros glad iallafall. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 8 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 november, 2006 (redigerad) Gjort en ny signatur, vet inte om den ska stanna eller ska jag byta tillbaka till tjejen å orange bakgrund? Iaf, stannar den här så kanske man kan fixa en avatar också. Fast färgerna passar ju rätt bra ihop med avan och signaturen.. Redigerad 8 november, 2006 av Wu Zi Mu Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 8 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 november, 2006 (redigerad) Använder mitt gamla go'a Elisha tema igen. Nu är Eudoros glad iallafall. Kanske... lite. Wu Zi Mu: Ta tillbaka tjejen med orange bakgrund, for god's sake! :'( Redigerad 8 november, 2006 av Eudoros Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
50 cent Skrivet 8 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 november, 2006 Använder mitt gamla go'a Elisha tema igen. Nu är Eudoros glad iallafall. Tycker du bara byter signatur/avatar hela tiden Gjort en ny signatur, vet inte om den ska stanna eller ska jag byta tillbaka till tjejen å orange bakgrund? Iaf, stannar den här så kanske man kan fixa en avatar också. Fast färgerna passar ju rätt bra ihop med avan och signaturen.. Kanske... lite. Wu Zi Mu: Ta tillbaka tjejen med orange bakgrund, for god's sake! :'( Ja, byt tillbaks till tösen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 9 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 november, 2006 My wiz' is back, in a new shape. Jag ska fixa transparent bakgrund, har tyvärr bara MS Paint på den här datorn och är för lat för att orka installera något annat. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
spajdermän Skrivet 9 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 november, 2006 Gjort en ny signatur, vet inte om den ska stanna eller ska jag byta tillbaka till tjejen å orange bakgrund? Iaf, stannar den här så kanske man kan fixa en avatar också. Fast färgerna passar ju rätt bra ihop med avan och signaturen.. Är den inte för, för, för.... hög? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 9 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 november, 2006 Är den inte för, för, för.... hög? 400x200. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maimstream Skrivet 9 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 november, 2006 Usch, när man kollar på alla signaturer här på en skolas dator, så älskar man mer och mer FF. Wu Zi Mu: Jag, personligen, tycker din signatur är lite granna stor, och jag tror nog inte jag är ensam om att tycka det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 9 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 november, 2006 Tycker du bara byter signatur/avatar hela tiden Hehe, kommer ju från rätt person. Usch, när man kollar på alla signaturer här på en skolas dator, så älskar man mer och mer FF. Wu Zi Mu: Jag, personligen, tycker din signatur är lite granna stor, och jag tror nog inte jag är ensam om att tycka det. Second that. Both of them. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Panimala Skrivet 9 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 november, 2006 My wiz' is back, in a new shape. Jag ska fixa transparent bakgrund, har tyvärr bara MS Paint på den här datorn och är för lat för att orka installera något annat. Den var inte tillräckligt pixlig, som jag tycker en sprite ska vara, blev typ, suddig. :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 9 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 november, 2006 Jag ska fixa transparent bakgrund, har tyvärr bara MS Paint på den här datorn och är för lat för att orka installera något annat. http://img267.imageshack.us/img267/5223/gubbete8.png? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 9 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 november, 2006 My wiz' is back, in a new shape. Jag ska fixa transparent bakgrund, har tyvärr bara MS Paint på den här datorn och är för lat för att orka installera något annat. Mwaha, fin. Nog vart den lite tuffare än den var förr iaf. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 9 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 november, 2006 Frenz goes classic. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
50 cent Skrivet 9 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 november, 2006 Wu Zi Mu: Jag, personligen, tycker din signatur är lite granna stor, och jag tror nog inte jag är ensam om att tycka det. Jag håller med. Hehe, kommer ju från rätt person. Second that. Both of them. Jo jag vet, men det var för att jag inte hade nån jag var riktigt nöjd med, men nu har jag. Han kanske inte heller har vart nöjd, men jag menar bara att jag nästan aldrig har koll på vem han är. Boomer: Jag tycker att du ska byta tillbaks till ditt Halo tema, men du får göra som du vill. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 9 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 november, 2006 (redigerad) Den var inte tillräckligt pixlig, som jag tycker en sprite ska vara, blev typ, suddig. :'( Nu blev det bättre. Ärrtvå, du får gärna vara schnäll och fixa den transparent igen. Synd att jag inte kan använda originalstorleken. Så maffig. :'( http://www.geocities.com/cyberfenrir/mm/db/magic.gif L'editation. Äh, när jag kollar på den ser jag att jag har kapat pixlarna helt åt fanders. Ärrtvå, kan du förminska ovanstående bild istället? Redigerad 9 november, 2006 av Siana Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 9 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 november, 2006 Äh, när jag kollar på den ser jag att jag har kapat pixlarna helt åt fanders. Ärrtvå, kan du förminska ovanstående bild istället? Då blir det bara suddigt lilla du: Om det går att den är ännu mindre kanske det kan gå att halvera storleken, det ger nog mer "pixerlartigt" utseende än nu. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 9 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 november, 2006 Siana ta tillbax din gammla fina avatar. Han som slänger med kappan. Saknar den... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts