Kiedis Skrivet 6 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 november, 2006 Mjep. I så fall nej. FF v.2, vette fan varför bilden såg så fuckad ut. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 6 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 november, 2006 I så fall nej. FF v.2, vette fan varför bilden såg så fuckad ut. Blev nog så när du la in den i paint. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kiedis Skrivet 6 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 november, 2006 Jepp, jag gjorde det där...vart gör ni/du då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 6 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 november, 2006 Snälla säg mig att du inte sitter med IE 6 så att alla transparenta signaturer förstörs. Jag sitter med FF och ser också det gula. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 6 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 november, 2006 Signaturen är rätt, det är bara alla töntar med Internet Explorer som ser den med grå ful bakgrund. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 6 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 november, 2006 Signaturen är rätt, det är bara alla töntar med Internet Explorer som ser den med grå ful bakgrund. Tack, bra. Då vet jag Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 6 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 november, 2006 Men D:et har fortfarande en gul topp ? Eller är det bara jag ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 6 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 november, 2006 Men D:et har fortfarande en gul topp ? Eller är det bara jag ? Kan inte påstå att den är gul, men jag ser den. Som Ärrtvå sa, jag syftade på att transparenta bilder i Internet Explorer 6 inte fungerar, utan bara blir grått. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kiedis Skrivet 6 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 november, 2006 (redigerad) Byter avatar för ett tag, det får bli en på my man Dave Grohl (bilden är för övrigt tagen i Stockholm i samband med en konsert) Lägger samtidigt in en länk till mitt last.fm konto. Redigerad 6 november, 2006 av Kiedis Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maimstream Skrivet 7 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 november, 2006 Jag är missnöjd med min avatar... Den är riktigt ful, ugglig och ohyggligt ofin att sitta och titta på. Så jag efterlyser en GIF-animation i stil med "Linus på linjen" som traskar på eller liknande. Eller helt enkelt bara något mysigt... Eller så kan någon ge mig ett bra program, som är lättanvänt, en snabbguide och massor av skillz till att göra en egen GIF-animation. Tack på förhand! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 7 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 november, 2006 Bort med tösabiten, in med katten. Lite creds till GiZmo och mycket skratt till Kebab och Maim Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maimstream Skrivet 7 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 november, 2006 Bort med tösabiten, in med katten. Lite creds till GiZmo och mycket skratt till Kebab och Maim Nah mah gadd *Diggar i takt* Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 7 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 november, 2006 Jag är missnöjd med min avatar... Den är riktigt ful, ugglig och ohyggligt ofin att sitta och titta på. Så jag efterlyser en GIF-animation i stil med "Linus på linjen" som traskar på eller liknande. Eller helt enkelt bara något mysigt... Eller så kan någon ge mig ett bra program, som är lättanvänt, en snabbguide och massor av skillz till att göra en egen GIF-animation. Tack på förhand! Typ? google Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 7 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 november, 2006 Bort med tösabiten, in med katten. Lite creds till GiZmo och mycket skratt till Kebab och Maim Mouahaha, got to love it! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maimstream Skrivet 7 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 november, 2006 (redigerad) Typ? google Nu har jag en dubbelfråga. När man laddar upp den ifrån platsen direkt, förminskas den till 80x80 då? sedan när man laddar upp den ifrån en internetplats behöver man inte bry sig om storleken, huh? Google, ja, jag sökte där men fick bara fram bilder på hans DVD-boxar. Sedan så sökte jag inte på något mer. Men idag är Quoad min älskling Edit. Fixat och lagom stor. Yeye! Detta är något jag tänker behålla. Linus <3 Redigerad 7 november, 2006 av Maimstream Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 7 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 november, 2006 (redigerad) Nu har jag en dubbelfråga. När man laddar upp den ifrån platsen direkt, förminskas den till 80x80 då? sedan när man laddar upp den ifrån en internetplats behöver man inte bry sig om storleken, huh? Google, ja, jag sökte där men fick bara fram bilder på hans DVD-boxar. Sedan så sökte jag inte på något mer. Men idag är Quoad min älskling Edit. Fixat och lagom stor. Yeye! Detta är något jag tänker behålla. Linus <3 Gillar dig med du Mainstream (Stavar du fel stavar jag fel) Om du skriver in adressen så kommer den automatiskt bli 80x80. Annars kan du ju ladda upp den på Beffo och där byta storlek. Edit: Oj, vad seg jag var. Redigerad 7 november, 2006 av Qouad Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Halo Skrivet 8 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 november, 2006 Min lilla X-fire profil får vara min sign i väntan på bättre tider . Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 8 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 november, 2006 Bort med tösabiten, in med katten. Lite creds till GiZmo och mycket skratt till Kebab och Maim Haha, riktigt grym. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 8 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 november, 2006 Här har du en till, Maim. Fixa filstorleken på den så kan du ju rotera mellan de båda med hjälp av Azupload. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maimstream Skrivet 8 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 november, 2006 Här har du en till, Maim. Fixa filstorleken på den så kan du ju rotera mellan de båda med hjälp av Azupload. Var och hur kan jag göra det? På Beffo kan man väl endast ladda upp JPEG? n00b <3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts