Jump to content

luddee
 Share

Recommended Posts

Jag är missnöjd med min avatar... Den är riktigt ful, ugglig och ohyggligt ofin att sitta och titta på.

Så jag efterlyser en GIF-animation i stil med "Linus på linjen" som traskar på eller liknande.

Eller helt enkelt bara något mysigt... Eller så kan någon ge mig ett bra program, som är lättanvänt, en snabbguide och massor av skillz till att göra en egen GIF-animation.

Tack på förhand! :ermm:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag är missnöjd med min avatar... Den är riktigt ful, ugglig och ohyggligt ofin att sitta och titta på.

Så jag efterlyser en GIF-animation i stil med "Linus på linjen" som traskar på eller liknande.

Eller helt enkelt bara något mysigt... Eller så kan någon ge mig ett bra program, som är lättanvänt, en snabbguide och massor av skillz till att göra en egen GIF-animation.

Tack på förhand! :P

linjelinus2_796125_0.gif

Typ?

google <_<

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

linjelinus2_796125_0.gif

Typ?

google <_<

:P

Nu har jag en dubbelfråga.

När man laddar upp den ifrån platsen direkt, förminskas den till 80x80 då? sedan när man laddar upp den ifrån en internetplats behöver man inte bry sig om storleken, huh?

Google, ja, jag sökte där men fick bara fram bilder på hans DVD-boxar. Sedan så sökte jag inte på något mer. Men idag är Quoad min älskling :lol:

Edit. Fixat och lagom stor. Yeye! Detta är något jag tänker behålla. Linus <3

Redigerad av Maimstream
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

<_<

Nu har jag en dubbelfråga.

När man laddar upp den ifrån platsen direkt, förminskas den till 80x80 då? sedan när man laddar upp den ifrån en internetplats behöver man inte bry sig om storleken, huh?

Google, ja, jag sökte där men fick bara fram bilder på hans DVD-boxar. Sedan så sökte jag inte på något mer. Men idag är Quoad min älskling :P

Edit. Fixat och lagom stor. Yeye! Detta är något jag tänker behålla. Linus <3

Gillar dig med du Mainstream (Stavar du fel stavar jag fel)

Om du skriver in adressen så kommer den automatiskt bli 80x80. Annars kan du ju ladda upp den på Beffo och där byta storlek.

Edit: Oj, vad seg jag var.

Redigerad av Qouad
Länk till kommentar
Dela på andra sidor