Gäst Skrivet 4 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 november, 2006 Äh, om du fick uppleva "riktig" snö skulle du ändra uppfattning. Det är snöstorm i skåne när det kommer 1dm med snö under en dag ju @Eudoros: BYT! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 4 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 november, 2006 Jag gillar ditt vintertema så jag tycker du ska byta. Riktigt nice vinterbild . Håller med! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 4 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 november, 2006 (redigerad) Jag gillar ditt vintertema så jag tycker du ska byta. Riktigt nice vinterbild . Håller med! Tackar. Jo, börjar bli lite julstämmning nu, så det blir till att byta... Det är snöstorm i skåne när det kommer 1dm med snö under en dag ju @Eudoros: BYT! Haha , jo kan föreställa mig vilken kalabalik det skulle bli om det kom en decimeter snö där, skulle gissa på att dom inte ens vet vad vinterdäck är. Redigerad 4 november, 2006 av Eudoros Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 4 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 november, 2006 (redigerad) Tackar. Jo, börjar bli lite julstämmning nu, så det blir till att byta... Haha , jo kan föreställa mig vilken kalabalik det skulle bli om det kom en decimeter snö där, skulle gissa på att dom inte ens vet vad vinterdäck är. Mwahaha *dåligt skämt som är borta* Redigerad 4 november, 2006 av RavenE Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 4 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 november, 2006 Kebab, du kan inte leva i det bakomflutna hela livet Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rabarben Skrivet 4 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 november, 2006 Bytte tillbaks till Svenska Akademien temat. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Colan K Skrivet 4 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 november, 2006 Bytte tillbaks till Svenska Akademien temat. Ingen kommentar ^^ Fixade min signatur själv, lite mobbing, lite kärlek Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 4 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 november, 2006 Fixade min signatur själv, lite mobbing, lite kärlek Hahahahaa! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 4 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 november, 2006 (redigerad) .wtf.. saknade mitt öga :< Redigerad 5 november, 2006 av Marky Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Merkky Skrivet 5 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 november, 2006 Ny sig och ava! Byta eller göra nytt? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 5 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 november, 2006 Bleh. Snö. Tidigt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 5 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 november, 2006 (redigerad) Bleh. Snö. Tidigt. Jag tror de flesta vet att du tycker att det är tidigt med snöavatarer och signaturer. Måste du skriva det efter varje nytt snötema? Redigerad 5 november, 2006 av RavenE Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 5 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 november, 2006 Bleh. Snö. Tidigt. Snöteman passar perfekt i den just nu fullt utfjädrade vintern. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 5 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 november, 2006 Men säg mig, om ni har vintertema nu.. Vad ska ni då ha när det är vinter på riktigt? Det är ungefär som folk som redan nu klär sig i vinterjacka, tröja, halsduk och vantar.. Vad ska de ha på sig när det är -20 grader? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 5 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 november, 2006 Men säg mig, om ni har vintertema nu.. Vad ska ni då ha när det är vinter på riktigt? Det är ungefär som folk som redan nu klär sig i vinterjacka, tröja, halsduk och vantar.. Vad ska de ha på sig när det är -20 grader? För mig är det "riktig" vinter nu. Så därför passar vintertema ypperligt. Vinter för mig är inte att det bums ska vara december och julafton, utan för mig duger det med att det finns snö och är allmänt... "vintrigt". Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 5 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 november, 2006 För mig är det "riktig" vinter nu. Så därför passar vintertema ypperligt. Vinter för mig är inte att det bums ska vara december och julafton, utan för mig duger det med att det finns snö och är allmänt... "vintrigt". Okej, jag erkänner mig besegrad. Men jag tänker då rakt inte ha något vintrigt i min signatur på ett bra tag. [insert så-det-så!-smiley here] Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 5 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 november, 2006 (redigerad) Okej, jag erkänner mig besegrad. Men jag tänker då rakt inte ha något vintrigt i min signatur på ett bra tag. [insert så-det-så!-smiley here] Haha. Själv tror jag det skulle passa perfekt med en lite vintrig bakgrund till flickan på din nuvarande signatur, så... kom igen, fixa vintertema... nu. Redigerad 5 november, 2006 av Eudoros Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Merkky Skrivet 5 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 november, 2006 Bleh. Snö. Tidigt. Äh, jag har snö ute, då har jag snö på min signatur med! Ville bara veta om den var fin eller inte! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 5 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 november, 2006 Haha. Själv tror jag det skulle passa perfekt med en lite vintrig bakgrund till flickan på din nuvarande signatur, så... kom igen, fixa vintertema... nu. Hah, du får allt vänta till 1:e december, när min och kebabs plan sätts i verket, ingen av er kommer gå säker då. Den dagen kommer ni önska att ni inte bad oss göra vinterteman Mouhahaha Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 5 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 november, 2006 Hah, du får allt vänta till 1:e december, när min och kebabs plan sätts i verket, ingen av er kommer gå säker då. Den dagen kommer ni önska att ni inte bad oss göra vinterteman Mouhahaha Pöh, suprise me. Merkky: Jag tyckte det var fint. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts