Jump to content

luddee
 Share

Recommended Posts

Jag gillar ditt vintertema så jag tycker du ska byta.

Riktigt nice vinterbild :).

Håller med!

Tackar. :)

Jo, börjar bli lite julstämmning nu, så det blir till att byta... :ermm:

Det är snöstorm i skåne när det kommer 1dm med snö under en dag ju :P

@Eudoros: BYT!

Haha :D , jo kan föreställa mig vilken kalabalik det skulle bli om det kom en decimeter snö där, skulle gissa på att dom inte ens vet vad vinterdäck är. Redigerad av Eudoros
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Tackar. :P

Jo, börjar bli lite julstämmning nu, så det blir till att byta... :ermm:

Haha :) , jo kan föreställa mig vilken kalabalik det skulle bli om det kom en decimeter snö där, skulle gissa på att dom inte ens vet vad vinterdäck är.

Mwahaha :)

*dåligt skämt som är borta*

Redigerad av RavenE
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Men säg mig, om ni har vintertema nu.. Vad ska ni då ha när det är vinter på riktigt?

Det är ungefär som folk som redan nu klär sig i vinterjacka, tröja, halsduk och vantar.. Vad ska de ha på sig när det är -20 grader?

För mig är det "riktig" vinter nu. Så därför passar vintertema ypperligt.

Vinter för mig är inte att det bums ska vara december och julafton, utan för mig duger det med att det finns snö och är allmänt... "vintrigt". :rolleyes:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

För mig är det "riktig" vinter nu. Så därför passar vintertema ypperligt.

Vinter för mig är inte att det bums ska vara december och julafton, utan för mig duger det med att det finns snö och är allmänt... "vintrigt". :rolleyes:

Okej, jag erkänner mig besegrad. Men jag tänker då rakt inte ha något vintrigt i min signatur på ett bra tag. [insert så-det-så!-smiley here]

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Okej, jag erkänner mig besegrad. Men jag tänker då rakt inte ha något vintrigt i min signatur på ett bra tag. [insert så-det-så!-smiley here]

Haha. :rolleyes: Själv tror jag det skulle passa perfekt med en lite vintrig bakgrund till flickan på din nuvarande signatur, så... kom igen, fixa vintertema... nu. :angry:

Redigerad av Eudoros
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Haha. :rolleyes: Själv tror jag det skulle passa perfekt med en lite vintrig bakgrund till flickan på din nuvarande signatur, så... kom igen, fixa vintertema... nu. :angry:

Hah, du får allt vänta till 1:e december, när min och kebabs plan sätts i verket, ingen av er kommer gå säker då. Den dagen kommer ni önska att ni inte bad oss göra vinterteman Mouhahaha :shifty:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor