Gäst Skrivet 3 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 november, 2006 Mja... Vad är det för nått på bilderna, föressten? En fin robot från Crysis Jag säger ja. OK Jag håller med simpa OK Oh, Yes. OK Bilder från det kommande spelet 'Crysis' Precis den bilden. Ah, ok. Jodå Godfather, har ändrat uppfattning lite, och tycker att du bör byta till det nya. Jag är fortfarande samma genomruttna person Grupptryck Mohahahaha Elakt ---- Så jag ska byta? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 3 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 november, 2006 Fixade ett temporärt nytt tema nu innan jag stack. Vet inte vad jag ska ha för något sen men det kanske får bli vintertema direkt? Jag tycker du ska byta till ett vintertema, nu direkt. Så jag ska byta? Aa. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Corleone Skrivet 3 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 november, 2006 http://img528.imageshack.us/img528/2909/5tw4.png Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rabarben Skrivet 3 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 november, 2006 Oh, Yes. Kanske inte var det du syftade på men jag tycker det är bra att du bytat tillbaka till...ehm... Frank Zappa (?) igen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 3 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 november, 2006 Kanske inte var det du syftade på men jag tycker det är bra att du bytat tillbaka till...ehm... Frank Zappa (?) igen. Det var faktiskt det jag syftade på. Och tackar, har det nog inte länge dock. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 4 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 november, 2006 (redigerad) Byta till ett tillfälligt vinter tema? Edit: Kommer lägga på ram på dom isf. Redigerad 4 november, 2006 av Eudoros Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 4 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 november, 2006 DET ÄR INTE VINTER ÄN!!1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 4 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 november, 2006 DET ÄR INTE VINTER ÄN!!1 Här hemma har vi snö upp till knäna, så mjo... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 4 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 november, 2006 (redigerad) DET ÄR INTE VINTER ÄN!!1 Jo, på många ställen är det det. Tex här i Östersund är det vinter. Edit: Damn you eud...eod...eudo...Du! Redigerad 4 november, 2006 av RavenE Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 4 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 november, 2006 Ja, vi har också snö, men jag vägrar inse att det är vinter för det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 4 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 november, 2006 Ja, vi har också snö, men jag vägrar inse att det är vinter för det. Är det snö är det vinter Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 4 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 november, 2006 Är det snö är det vinter Precis. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 4 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 november, 2006 Om det är snö som nästan är helt täckt av bruna, äckliga löv då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 4 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 november, 2006 (redigerad) Om det är snö som nästan är helt täckt av bruna, äckliga löv då? Då är det höst... typ Edit: Det beror på hur mkt snö det är Redigerad 4 november, 2006 av RavenE Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 4 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 november, 2006 Om det är snö som nästan är helt täckt av bruna, äckliga löv då? Är det en halv meter snö under så kvittar det, vinter. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rabarben Skrivet 4 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 november, 2006 Jag går på Kebabs linje! Det är höst... tidig höst dock. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 4 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 november, 2006 (redigerad) Jag går på Kebabs linje! Det är höst... tidig höst dock. Men... i skåne blir det väl aldrig riktig snö ändå? Men vad tycker ni, ska jag byta? Redigerad 4 november, 2006 av Eudoros Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rabarben Skrivet 4 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 november, 2006 Men... i skåne blir det väl aldrig riktig snö ändå? Men vad tycker ni, ska jag byta? Nopp... den kommer på förmiddan smälter på eftermiddan och bli äcklig slask. AVGÅ SNÖ! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 4 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 november, 2006 Nopp... den kommer på förmiddan smälter på eftermiddan och bli äcklig slask. AVGÅ SNÖ! Äh, om du fick uppleva "riktig" snö skulle du ändra uppfattning. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Halo Skrivet 4 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 november, 2006 Men... i skåne blir det väl aldrig riktig snö ändå? Men vad tycker ni, ska jag byta? Jag gillar ditt vintertema så jag tycker du ska byta. Riktigt nice vinterbild . Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts