RavenE Skrivet 2 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 november, 2006 Inga tjejer i signaturen? Den var fin. Nä, tror inte det Möjligt att det finns nån tjej bakom/i snöslottet, men det har jag inte tänkt på. Tänkte bara ha ett neutralt vintertema Byter till det nu. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 2 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 november, 2006 Du borde göra den mindre ändå, som du ser så "fuckar" den upp dina inlägg, så dom blir längre på vänster sida. Ser? Nej, jag ser inte. Hur liten upplösning har ni egentligen? Screenshot tack. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
spajdermän Skrivet 2 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 november, 2006 Nä, tror inte det Möjligt att det finns nån tjej bakom/i snöslottet, men det har jag inte tänkt på. Tänkte bara ha ett neutralt vintertema Byter till det nu. Vackert Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 2 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 november, 2006 Det är ju vinter nu (här iaf), så då är det vintertema som gäller. Gjorde ett litet kit, och vill nu ha kritik. Bilden är från en friluftsdag med min förra skola. Tror den är tagen förra året. Edit: oops.. glömde ram på avataren, ska fixa det nu. Sådär, fixat ramen. Edit2: Gjorde avataren lite större. Snö. Mjovars, det var rätt fint, men du måste ta bort quoten, annars blir det alldeles för högt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 2 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 november, 2006 Det är ju vinter nu (här iaf), så då är det vintertema som gäller. Gjorde ett litet kit, och vill nu ha kritik. Bilden är från en friluftsdag med min förra skola. Tror den är tagen förra året. Edit: oops.. glömde ram på avataren, ska fixa det nu. Sådär, fixat ramen. Edit2: Gjorde avataren lite större. Fint. Älska snö... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 2 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 november, 2006 (redigerad) Ser? Nej, jag ser inte. Hur liten upplösning har ni egentligen? Screenshot tack. Yesch. Haha, jag menade naturligtvis höger sida. Redigerad 2 november, 2006 av Frenzy Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 2 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 november, 2006 Yesch. Haha, jag menade naturligtvis höger sida. Sådär ser det inte ut för mig, det ser normalt ut. Men det kanske är för att jag har widescreen ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 2 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 november, 2006 Sådär ser det inte ut för mig, det ser normalt ut. Men det kanske är för att jag har widescreen ? Kanske, skribb har ändrat nu också. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kiedis Skrivet 3 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 november, 2006 Gå in i paint, spara som, välj png i menyn Edit: kebab är segast i världen Tackar...tackar även Kebab för hans svar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gäst Skrivet 3 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 november, 2006 (redigerad) ? http://img426.imageshack.us/img426/9322/avatargodfatherbi1.png -- -- -- -- -- -- http://img529.imageshack.us/img529/339/signaturegodfatherrn1.png Redigerad 3 november, 2006 av Godfather Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kiedis Skrivet 3 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 november, 2006 Snygga, men avataren ser ut som en blå ruta bara, kanske kan göra ditt namn lite tydligare...om du nu tänkt använda den alltså? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 3 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 november, 2006 ? http://img426.imageshack.us/img426/9322/avatargodfatherbi1.png -- -- -- -- -- -- http://img529.imageshack.us/img529/339/signaturegodfatherrn1.png Mja... Vad är det för nått på bilderna, föressten? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 3 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 november, 2006 ? Jag säger ja. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Halo Skrivet 3 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 november, 2006 Jag säger ja. Jag håller med simpa Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 3 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 november, 2006 Oh, Yes. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Colan K Skrivet 3 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 november, 2006 Mja... Vad är det för nått på bilderna, föressten? Bilder från det kommande spelet 'Crysis' Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 3 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 november, 2006 Bilder från det kommande spelet 'Crysis' Ah, ok. Jodå Godfather, har ändrat uppfattning lite, och tycker att du bör byta till det nya. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Colan K Skrivet 3 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 november, 2006 Jodå Godfather, har ändrat uppfattning lite, och tycker att du bör byta till det nya. Grupptryck Mohahahaha Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 3 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 november, 2006 Fixade ett temporärt nytt tema nu innan jag stack. Vet inte vad jag ska ha för något sen men det kanske får bli vintertema direkt? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 3 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 november, 2006 Fixade ett temporärt nytt tema nu innan jag stack. Vet inte vad jag ska ha för något sen men det kanske får bli vintertema direkt? Du ska inte skaffa vintertema på ett bra tag, tycker jag. Det var tidigt nog med hösttemat. :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts