Siana Skrivet 25 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 oktober, 2006 Höstlöv känns så standard på något sätt Sant. Gör bara en massa mjuka höstfärger då. ... Kanske mörkgröna färger med guldstreck i. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
n00dles Skrivet 25 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 oktober, 2006 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 25 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 oktober, 2006 Den har du väl haft ett tag redan? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
n00dles Skrivet 25 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 oktober, 2006 Den har du väl haft ett tag redan? Den 24 oktober 2006, 15:09:22 sparade jag den på datorn och lade efter nån minut upp den här Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 25 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 oktober, 2006 För hög, för bred och saknar ramlinje, men bra början. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 25 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 oktober, 2006 Testade lite med din signatur n00dles, och kom fram till detta: http://img57.imageshack.us/img57/6315/n001az2.jpg http://img57.imageshack.us/img57/1175/n002ls1.jpg Förutom de uppenbara skillnaderna har jag även blurat gubben på ett nytt lager och sänkt opaciteten till 25%, bilden fick med djup av det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
n00dles Skrivet 25 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 oktober, 2006 Testade lite med din signatur n00dles, och kom fram till detta: *bilder* Förutom de uppenbara skillnaderna har jag även blurat gubben på ett nytt lager och sänkt opaciteten till 25%, bilden fick med djup av det. Ok! Jag har ej kvar photoshop så jag gjorde den i gamla hederliga paint ;]. Är det okey om jag använder en av dom bilderna som sign? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 25 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 oktober, 2006 Är det okey om jag använder en av dom bilderna som sign? Självklart Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
n00dles Skrivet 25 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 oktober, 2006 Självklart Thanx m8 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kalan Skrivet 25 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 oktober, 2006 Trodde att det bara var jag som kände till den filmen!? Ingen vidare känd film. Ha ha ha...? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 26 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 oktober, 2006 Nytt höstigt tema, får duga tills jag kommer hem. Fixar ett sötare då. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 26 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 oktober, 2006 Du måste skoja. Hehe, vilka reaktioner jag fick. Nej, skojar faktiskt inte. jag, hörde talas om den först för ett eller två år sedan när min chef på jobbet frågade om jag ville låna en cool japansk film. Ingen jag känner känner till, tror jag, så jag utgick ifrån att den inte var vidare känd. Men grymt bra är den. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 26 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 oktober, 2006 Nytt höstigt tema, får duga tills jag kommer hem. Fixar ett sötare då. Sött! Trots att det är höst-känsla på det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 29 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 oktober, 2006 Lade in en ful signatur och färgade avataren gul! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 29 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 oktober, 2006 Lade in en ful signatur och färgade avataren gul! Jag tycker inte den är ful alls, tvärtom din snyggaste signatur någonsin. Jättevackra färger, enkel och... Fin rumpa. Snygg matchning med avataren också, perfekt, inte ett urklipp ifrån signaturen men passar ändå. MVG från Siana! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 29 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 oktober, 2006 (redigerad) Jag tycker inte den är ful alls, tvärtom din snyggaste signatur någonsin. Jättevackra färger, enkel och... Fin rumpa. Snygg matchning med avataren också, perfekt, inte ett urklipp ifrån signaturen men passar ändå. MVG från Siana! Tackar! (Då skippar jag nog att uppgradera till Bunny the lifeguard på ett tag då ) http://img226.imageshack.us/img226/3143/bunnythelifeguardbykayloy6.png http://img247.imageshack.us/img247/1120/bunnythelifeguardbykaylqm7.png Redigerad 29 oktober, 2006 av Kebab Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 29 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 oktober, 2006 Tackar! (Då skippar jag nog att uppgradera till Bunny the lifeguard på ett tag då ) http://img226.imageshack.us/img226/3143/bu...rdbykayloy6.png http://img247.imageshack.us/img247/1120/bu...rdbykaylqm7.png Ja, gör det. Den var inte alls lika snygg. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the-copy Skrivet 29 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 oktober, 2006 <------- back in business Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 29 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 oktober, 2006 (redigerad) <------- back in business Nice. Avatar blir så personliga. Ibland känner man igen en person genom den och inte genom namnet. Din avatar sitter hårdare fast än ditt namn, hos mig. The_Go var tjejen va?! Redigerad 29 oktober, 2006 av Vice. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 29 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 oktober, 2006 <------- back in business Halleluja! @Snabbmat: Det var en.. Fin rumpa =) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts