oscarw_89 Skrivet 15 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 oktober, 2006 Jag säger tack. Tack. EDIT: Sådär, nu har jag FEM stycken Panimala-signaturer, i ett utbud av 5 färger! Kan du inte göra en gif med alla? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 15 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 oktober, 2006 Kan du inte göra en gif med alla? Funkar väl lika bra med azupload? Plus att de kommer i olika ordning nu med. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 15 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 oktober, 2006 Nytt Werehouse.Net tema Lite tveksam över avataren dock, men men.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rabarben Skrivet 15 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 oktober, 2006 Nytt Werehouse.Net tema Lite tveksam över avataren dock, men men.. Ram is teh shit! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Patrik Skrivet 15 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 oktober, 2006 Lite update på min sign. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eliizar Skrivet 15 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 oktober, 2006 Lite update på min sign. Snyggt, litet och diskret Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Spam Snuten Skrivet 15 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 oktober, 2006 Deep Purple. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 15 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 oktober, 2006 Eh ja, en liten text tills jag fixar nu. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 15 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 oktober, 2006 (redigerad) Ny Signatur o Avatar, Cradle of Filth http://img217.imageshack.us/img217/5065/cofavatarjk2.png http://img505.imageshack.us/img505/7387/cradleoffilthsigtm7.png Redigerad 15 oktober, 2006 av Xemtoth Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 15 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 oktober, 2006 Blir lite för hög med texten under. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eliizar Skrivet 15 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 oktober, 2006 Blir lite för hög med texten under. Håller med Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Donkeey Skrivet 15 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 oktober, 2006 Måst alla ha en avatar som är ett utklipp från signen ? :/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 15 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 oktober, 2006 Måst alla ha en avatar som är ett utklipp från signen ? :/ Hade inte du lämnat forumet för... tredje gången? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Halo Skrivet 15 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 oktober, 2006 Måst alla ha en avatar som är ett utklipp från signen ? :/ Nej men det passar oftast bäst in med det temat man vill använda. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 15 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 oktober, 2006 Måst alla ha en avatar som är ett utklipp från signen ? :/ Självklart det är ju forumets första och största regel. Regel nummer 1 Alla forumiter måste ha en avatar som är utklippt från signaturen, annars blir han/hon varnad, bannad, hybernatad och möjligtvis sönderfistad på en gång ! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 15 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 oktober, 2006 Måst alla ha en avatar som är ett utklipp från signen ? :/ Jag tycker inte det är så snyggt, i de flesta fall. Man kan ha samma stuk på avatar och signatur, till exempel en ros som avatar och en maskros som signatur, eller någon idol på två olika foton, men att ha urklipp ur samma bild är rätt fult. Egentligen behöver inte signaturen och avataren ha någon särskilt koppling, se bara på mitt. Avataren är mycket mer personlig än signaturen, signaturen ska typ bytas tre gånger för varje avatarbyte tycker jag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eliizar Skrivet 15 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 oktober, 2006 Håller med delvis, vissa bilder kan man använda till båda. t.ex min hehu, är ganska nöjd. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Donkeey Skrivet 15 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 oktober, 2006 Hade inte du lämnat forumet för... tredje gången? Det var ett tag sen du desutom är det bara 2 ggr Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maimstream Skrivet 16 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 oktober, 2006 Klart som tusan att inte avataren behöver vara urklippt ifrån signaturen. Men med mitt öken-tema <3 var det läckert! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eliizar Skrivet 16 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 oktober, 2006 Klart som tusan att inte avataren behöver vara urklippt ifrån signaturen. Men med mitt öken-tema <3 var det läckert! Håller med, det var riktigt snyggt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts