Gof Skrivet 13 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 oktober, 2006 Bytt tillbaks nu när Allvenskan börjar igen! Är denna snyggare än Svenska akademientemat tycker ni? Skaffa en snygg brud istället Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 13 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 oktober, 2006 Enligt mig är den inte speciellt snygg, ta det inte på fel sätt, det är mer en uppmaning till att skaffa ett nyare och finare HIF-tema ^^ Då blir jag den nästa att hålla med dig. Den ser lite "grusig" som nån sa. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rabarben Skrivet 13 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 oktober, 2006 Ska försöka göra något om jag kan... men jag måste ju som sagt ta hjälp av andra. Ska försöka göra något i paint. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 13 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 oktober, 2006 Ska försöka göra något om jag kan... men jag måste ju som sagt ta hjälp av andra. Ska försöka göra något i paint. Ja! Jaaa! JAAAAAAA!!!!!!!! HIYEEEEEEEEEEEESSS!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! . Och nu till min nya avatar som jag snodde av någon på ett death metal-forum, har jag för mig. Schmexy är den i vilket fall som helst. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Corleone Skrivet 13 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 oktober, 2006 Ny Signatur och Avatar. Pysigt. SlewMe, lägg märke till att pågens avatar varken innehåller den minsta skvätt av svartvitt eller rökande. "...h0w dA f0ok Iz thAt påzZibÖll..!!11!?" --- Pico, den där muppen är inget förutom avkåtande. Såreså. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rabarben Skrivet 13 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 oktober, 2006 Fick en ide! Corleone... har du kvar Horace Engdal temat? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Corleone Skrivet 13 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 oktober, 2006 Fick en ide! Corleone... har du kvar Horace Engdal temat? Förvisso har jag bara pusslat ihop en signatur med mannen, men visst har jag kvar honom: http://img230.imageshack.us/img230/1306/barbencl0.png Fina fisken? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rabarben Skrivet 13 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 oktober, 2006 Förvisso har jag bara pusslat ihop en signatur med mannen, men visst har jag kvar honom: http://img230.imageshack.us/img230/1306/barbencl0.png Fina fisken? Riktigt fin... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 13 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 oktober, 2006 Och nu till min nya avatar som jag snodde av någon på ett death metal-forum, har jag för mig. Schmexy är den i vilket fall som helst. Flat Eric är.. vad är det nu di säger? "pwnzor"? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 13 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 oktober, 2006 (redigerad) Pysigt. SlewMe, lägg märke till att pågens avatar varken innehåller den minsta skvätt av svartvitt eller rökande. "...h0w dA f0ok Iz thAt påzZibÖll..!!11!?" --- Pico, den där muppen är inget förutom avkåtande. Såreså. Han är ingen mupp! Nu gav du mig en idé, dock. KOLLA IN DEN HÄR LIRARN. Jag tänker tamejfan inte rama in den som var och varannan typ gör här. Edit: Ingen F.E. nu, Kebab. Häng med i svängarna, tölp! Redigerad 13 oktober, 2006 av Pico Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 13 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 oktober, 2006 Har ingenting att göra... :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eliizar Skrivet 13 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 oktober, 2006 Förvisso har jag bara pusslat ihop en signatur med mannen, men visst har jag kvar honom: http://img230.imageshack.us/img230/1306/barbencl0.png Fina fisken? Hehe fint, fixa en matchande avatar nu Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 13 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 oktober, 2006 Haxxade dit en länk i min signatur, jag måste säga att det tog några försök innan jag försod hur man skulle göra ^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 13 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 oktober, 2006 Har ingenting att göra... :'( ... Så du gjorde en avatar av en... Vägg? Man måste ju inte göra avataren och signaturen utifrån exakt samma bild. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 13 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 oktober, 2006 Haxxade dit en länk i min signatur, jag måste säga att det tog några försök innan jag försod hur man skulle göra ^^ Du har inget att komma med, pysen. Min last.fm-länk ÄR signaturen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 13 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 oktober, 2006 Du har inget att komma med, pysen. Min last.fm-länk ÄR signaturen. Ja, det är feting respekt ^^ Men jag har alltid viljat ha en haxxad bild, men har aldrig haft något vettigt att klämma in, men det har jag nu Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aKi Skrivet 14 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 oktober, 2006 Ny avatar giggles Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 14 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 oktober, 2006 Jag har ett kultigt citat! Fan va alternativt och coolt, det ska firas med en gurka. Ave filialis vitae! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 14 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 oktober, 2006 Ny avatar giggles Bäst. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 14 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 oktober, 2006 Ny avatar giggles Haha, den var bra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts