Corleone Skrivet 11 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 oktober, 2006 (redigerad) Coolt som fan att vi tänkte likadant isåfall! För jag försökte för ett tag sedan använda den bilden, göra bakgrunden transparent och färga honom blå... ..Men resultatet blev inget vidare. Alla tider. --- http://img134.imageshack.us/img134/1397/davveya4.gif ...Neee, att måla gubben smurf var inte så jävla spiffy. Men men. --- Det slog mig att jag har en fråga också, riktad till vem som än håller ett lämpligt svar; hur gör man för att signaturer och/eller avatarer ska slumpas fram precis som gamle, gode Vigges sådana gjorde? Istället för att behöva fiffla med länkar och grejor manuellt och stup i kvarten, vill jag att datorn ska föra befälet och vid varje av mina forumbesök växla fram och tillbaka mellan ett gäng av mina skapelser. Ni förstår? Och ni har svaret? Redigerad 11 oktober, 2006 av Corleone Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 11 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 oktober, 2006 Det slog mig att jag har en fråga också, riktad till vem som än håller ett lämpligt svar; hur gör man för att signaturer och/eller avatarer ska slumpas fram precis som gamle, gode Vigges sådana gjorde? Istället för att behöva fiffla med länkar och grejor manuellt och stup i kvarten, vill jag att datorn ska föra befälet och vid varje av mina forumbesök växla fram och tillbaka mellan ett gäng av mina skapelser. Ni förstår? Och ni har svaret? Gamle DJ Skribble använder det. Fråga honom. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 11 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 oktober, 2006 Corleone, vad du söker är azUpload. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Corleone Skrivet 11 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 oktober, 2006 (redigerad) Corleone, vad du söker är azUpload. Fint. Redigerad 11 oktober, 2006 av Corleone Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kalan Skrivet 11 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 oktober, 2006 (redigerad) Byta? Redigerad 11 oktober, 2006 av Kalan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 11 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 oktober, 2006 Byta? Yup, fina grejer. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 11 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 oktober, 2006 (redigerad) Nytt Machinae Supremacy tema Vad tycks? Redigerad 11 oktober, 2006 av Marky Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eliizar Skrivet 11 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 oktober, 2006 Nått som jag undrar är om skribb ändrar emellan 2 avatars hela tiden. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 11 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 oktober, 2006 Nått som jag undrar är om skribb ändrar emellan 2 avatars hela tiden. Japp, 2 eller 3 ändrar han imellan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kalan Skrivet 11 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 oktober, 2006 Yup, fina grejer. Tackar tackar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 11 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 oktober, 2006 Nått som jag undrar är om skribb ändrar emellan 2 avatars hela tiden. Japp, och det gjorde min Knatten också. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Anathema Skrivet 11 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 oktober, 2006 Prison Break Theme! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 11 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 oktober, 2006 Prison Break Theme! Hahaha, gullig avatar Men det känns på något sätt som att signaturen spoilar? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Halo Skrivet 11 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 oktober, 2006 Hahaha, gullig avatar Haha ord på den, skrattade till när jag såg den . Vet dock inget om din signaturen även om den spoilar eller ej, så förstår jag den inte . Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Anathema Skrivet 11 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 oktober, 2006 (redigerad) Hahaha, gullig avatar Men det känns på något sätt som att signaturen spoilar? Vet inte. Mod får tabort då Darn you gtasajten! Måste plugga! Kan inte stänga av ! Stormare som bäst Redigerad 11 oktober, 2006 av Anathema Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eliizar Skrivet 11 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 oktober, 2006 Japp, och det gjorde min Knatten också. Ja jag märkte det, trodde det var någon skum .gif men det var det inte Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 12 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 oktober, 2006 Nått som jag undrar är om skribb ändrar emellan 2 avatars hela tiden. Just nu är det 4 stycken pikturer på cirkulära rullbandet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 12 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 oktober, 2006 Lite nytt grejs vet inte om jag behåller det länge men ett tag får det va där Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 12 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 oktober, 2006 Lite nytt grejs vet inte om jag behåller det länge men ett tag får det va där Snyggt Jag har bytt bort min Maplestory-avatar nu, En annan liten missbildad typ får pryda mina inlägg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 12 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 oktober, 2006 Snyggt Jag har bytt bort min Maplestory-avatar nu, En annan liten missbildad typ får pryda mina inlägg Den tidigare var finare ju... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts