Maimstream Skrivet 10 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 oktober, 2006 (redigerad) Men jag måste bara fråga, lade jag upp den signaturen jag gjorde av den bilden för länge sedan? Eller pillade jag med den och skrotade den sen? Och var det därifrån du fick idéen? Du hade gjort bilden förut, och lagt upp den, men den hade flugit ur min tanke. Men bilen är ett måste ifall du ska ha ett Jönssonligan-tema, dessutom med Vanheden som avatar. Edit. En ny sida om dagen, håller spammaren stilla i magen. Redigerad 10 oktober, 2006 av Maimstream Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Corleone Skrivet 10 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 oktober, 2006 Hehehe Men jag måste bara fråga, lade jag upp den signaturen jag gjorde av den bilden för länge sedan? Eller pillade jag med den och skrotade den sen? Och var det därifrån du fick idéen? Här tjyvas inga ideér. Varenda pixel är hopsnickrad på eget bevåg. Så pilutta diiig... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 10 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 oktober, 2006 Kan någon ändra färgen på bakgrunden av duvan så att den smälter in med signaturen? http://img166.imageshack.us/img166/7504/duvabm0.png Tack på förhand. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
I lol Skrivet 10 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 oktober, 2006 Kan någon ändra färgen på bakgrunden av duvan så att den smälter in med signaturen? http://img166.imageshack.us/img166/7504/duvabm0.png Tack på förhand. Blev kanske inte som du tänkte men iaf, prövade jag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 10 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 oktober, 2006 Hm, jag menar att den ska smälta in med färgtemat som är i princip över hela sajten. Färgen som ger grund för signaturen bl.a Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
I lol Skrivet 10 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 oktober, 2006 Hm, jag menar att den ska smälta in med färgtemat som är i princip över hela sajten. Färgen som ger grund för signaturen bl.a Det gör den nu, Allt vitt så blev genomskinligt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 10 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 oktober, 2006 Det gör den nu, Allt vitt så blev genomskinligt Eh..den är ju grå som själva fan nu? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
I lol Skrivet 10 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 oktober, 2006 Eh..den är ju grå som själva fan nu? Jaa, allt vitt så blev genomskinligt och duvan var vit så vad väntade du dig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maimstream Skrivet 10 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 oktober, 2006 Men färga bara bakgrunden i sajtens blåa färg i paint eller något! Ta Print Screen och infoga och använd pipett. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 10 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 oktober, 2006 (redigerad) Tycker fortfarande att bakgrunden är lite grå, men är det bara jag som är synskadad? Kolla signatur EDIT: Nu jävlar smälter den väl in? Redigerad 10 oktober, 2006 av Marky Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
I lol Skrivet 10 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 oktober, 2006 Tycker fortfarande att bakgrunden är lite grå, men är det bara jag som är synskadad? Kolla signatur lol Det där blev ju.. Konstigt http://img245.imageshack.us/img245/6282/duvabm0jc4.png [img=http://img245.imageshack.us/img245/6282/duvabm0jc4.png] Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 10 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 oktober, 2006 Nu ger jag upp, bort med fågelfan.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 10 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 oktober, 2006 (redigerad) Marky, bakgrunden på duvan är transparent. Anledningen till att den är grå för dig, är för att du envisas med att använda Internet Explorer. Men färga bara bakgrunden i sajtens blåa färg i paint eller något! Ta Print Screen och infoga och använd pipett. Vilken av dem? Om du kollar nogrannare ser du att forumet använder sig av två färger, som alterneras i varannat inlägg. Edit. WheelGator. Gnäll inte att jag ska ha Magic Man nu, man måste ju få variera lite. Det är ju fortfarande en Mega Man-sprite. Redigerad 10 oktober, 2006 av Siana Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 11 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 oktober, 2006 Marky, bakgrunden på duvan är transparent. Anledningen till att den är grå för dig, är för att du envisas med att använda Internet Explorer. Aja, nu är den död och förmulten. R.I.P Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eliizar Skrivet 11 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 oktober, 2006 (redigerad) Marky, bakgrunden på duvan är transparent. Anledningen till att den är grå för dig, är för att du envisas med att använda Internet Explorer. Vilken av dem? Om du kollar nogrannare ser du att forumet använder sig av två färger, som alterneras i varannat inlägg. Edit. WheelGator. Gnäll inte att jag ska ha Magic Man nu, man måste ju få variera lite. Det är ju fortfarande en Mega Man-sprite. Jag gillar det! Redigerad 11 oktober, 2006 av eliizar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 11 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 oktober, 2006 Nytt kit gjort i Photoshop. Programmet jag är bäst på Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maimstream Skrivet 11 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 oktober, 2006 Ögon-fängslande. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 11 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 oktober, 2006 Ögon-fängslande. O Rly? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Martin-123 Skrivet 11 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 oktober, 2006 O Rly? Ya Rly! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 11 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 oktober, 2006 Du hade gjort bilden förut, och lagt upp den, men den hade flugit ur min tanke. Men bilen är ett måste ifall du ska ha ett Jönssonligan-tema, dessutom med Vanheden som avatar. Men jag tänkte inte skaffa ett jönssonligan-tema. Bara en Vanheden-avatar. För tillfället. Här tjyvas inga ideér. Varenda pixel är hopsnickrad på eget bevåg. Så pilutta diiig... Coolt som fan att vi tänkte likadant isåfall! För jag försökte för ett tag sedan använda den bilden, göra bakgrunden transparent och färga honom blå... ..Men resultatet blev inget vidare. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts