Eudoros Skrivet 7 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 oktober, 2006 Ja, den nya är bra mkt grymmare Agreed. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Halo Skrivet 7 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 oktober, 2006 http://img226.imageshack.us/img226/9458/hmmmne6.png http://img208.imageshack.us/img208/4286/signenae3.png Hmm. Byta? Japp du ska byta, gör en passande avatar också så blir det prima Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Corleone Skrivet 7 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 oktober, 2006 Spindeln, för tusan, gå mot systemet; ge fan i allt vad signaturer heter... Och så ska du ge fan i att byta ut avataren... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
spajdermän Skrivet 7 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 oktober, 2006 Japp du ska byta, gör en passande avatar också så blir det prima Vad är det för fel på den avataren då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tux Skrivet 7 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 oktober, 2006 Jao, men jag gillar min nuvarande avatar Den är rolig Jag vet att den är olaglig, men ändå Blir nog till att byta ändå tror jag. Vad är olagligt med den? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
spajdermän Skrivet 7 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 oktober, 2006 Vad är olagligt med den? För stor filstorlek Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Halo Skrivet 7 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 oktober, 2006 (redigerad) Vad är det för fel på den avataren då? Menade inte att det var något fel på den, menade bara att det skulle vara snyggare om avataren också var mörkosv. som signaturen, det passar bättre då . EDIIIIT: Usch vad trött jag är märker jag, jag menade ju självklart din signatur . Redigerad 7 oktober, 2006 av Halo Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maimstream Skrivet 7 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 oktober, 2006 Nytt tema, nu när det är ny månad? Och skulel någon snel hest kunna ladda upp signaturen på imagshack eller liknande, det fungerar inte för mig http://img431.imageshack.us/img431/9018/avatarenkopiack9.jpg (Det är ju nu ni ska säga att jag ska ha kvar mitt nuvarandre tema för att ni älskar det för att det är så hemskt vackert och gör er varma i hjärtat). Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 7 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 oktober, 2006 För stor sign. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 7 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 oktober, 2006 Flasha med linjal is teh shit Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maimstream Skrivet 7 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 oktober, 2006 Moooooo. 50 Cent fixar en sprillans ny sig åt mig, då det inte verkar finnas någon ko som vill minska signaturen åt mig, och jag orkar inte göra det Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Halo Skrivet 7 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 oktober, 2006 Moooooo. 50 Cent fixar en sprillans ny sig åt mig, då det inte verkar finnas någon ko som vill minska signaturen åt mig, och jag orkar inte göra det Jag kan göra det åt dig. Så min fråga nu är kirrar 50 cent biffen elelr ska jag förminska signaturen åt dig? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 7 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 oktober, 2006 Flasha med linjal is teh shit Du behöver ju inte linjal till det där, räcker med högerklick och egenskaper. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maimstream Skrivet 7 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 oktober, 2006 Jag kan göra det åt dig. Så min fråga nu är kirrar 50 cent biffen elelr ska jag förminska signaturen åt dig? 50 cent och jag förhandlar fram på MSN hur signaturen ska se ut 50 cent är min lilla tomtenizze Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Halo Skrivet 7 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 oktober, 2006 50 cent och jag förhandlar fram på MSN hur signaturen ska se ut 50 cent är min lilla tomtenizze Ok då tänker jag inte hjälpa dig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maimstream Skrivet 7 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 oktober, 2006 Ok då tänker jag inte hjälpa dig. Avataren kvarstår, och signaturen är ny http://img431.imageshack.us/img431/9018/avatarenkopiack9.jpg http://img524.imageshack.us/img524/7324/corpsebride1kopiazp1.jpg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Merkky Skrivet 7 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 oktober, 2006 Ny sig och avatar. Behålla eller göra nytt? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rabarben Skrivet 7 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 oktober, 2006 Behålla... men en ram hade varit fint. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Merkky Skrivet 7 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 oktober, 2006 Behålla... men en ram hade varit fint. I´ll get on it! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aKi Skrivet 7 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 oktober, 2006 Signatur. Zalci fo shizzle! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts