eXotic Skrivet 4 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 oktober, 2006 (redigerad) Ehum.. dags att flasha med linjalen. Woot, fan också, du har inte lust att krympa den en centimeter åt mig ? . Bara tills jag kan göra den som jag vill, dvs när jag får photoshop igen Nu är skiten på plats, signaturen var visst sjukt stor, du får gärna minska höjden lite också. Jag använde bilden jag visade upp från början som avatar, alltså inte din bild kebab, men tack i alla fall Redigerad 4 oktober, 2006 av x_simpa_x Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 4 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 oktober, 2006 (redigerad) Woot, fan också, du har inte lust att krympa den en centimeter åt mig ? . Bara tills jag kan göra den som jag vill, dvs när jag får photoshop igen Nu är skiten på plats, signaturen var visst sjukt stor, du får gärna minska höjden lite också. Jag använde bilden jag visade upp från början som avatar, alltså inte din bild kebab, men tack i alla fall Vilken tur att jag fortfarande hade PS öppet då. Jag använde bilden jag visade upp från början som avatar Det gör du inte alls!! Där har du ram+ inget kornig. Redigerad 4 oktober, 2006 av Kebab Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 4 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 oktober, 2006 (redigerad) Vilken tur att jag fortfarande hade PS öppet då. Det gör du inte alls!! Där har du ram+ inget kornig. Tack ännu en gång, nu ska jag använda både signaturen och avataren du skickade Puss på dig Jag måste ta bort råttan va, blir för stort annars ? Redigerad 4 oktober, 2006 av x_simpa_x Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 4 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 oktober, 2006 Tack ännu en gång, nu ska jag använda både signaturen och avataren du skickade Puss på dig Jag måste ta bort råttan va, blir för stort annars ? Nej råttan håller sig inom måtten. Däremot texten som är under... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 4 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 oktober, 2006 Napoleon är fan bara för go, älskar när han ska springa, haha. Om du köper en sådan t-shirt så kommer nog inga fatta vad du menar och då blir det inte lika roligt.. folk kommer typ säga "Haha vem fan är Pedro ska jag rösta på honom eller hehe!?" Det är nog ingen fara. De som inte förstår kommer väl antingen inte att bry sig eller att fråga. De som förstår kommer att skratta. Det gjorde åtminstone jag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 4 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 oktober, 2006 Det är nog ingen fara. De som inte förstår kommer väl antingen inte att bry sig eller att fråga. De som förstår kommer att skratta. Det gjorde åtminstone jag. Missade mitt inlägg? Var kan man hitta en sån? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 4 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 oktober, 2006 Missade mitt inlägg? Var kan man hitta en sån? Det gjorde jag nog. Jag vet inte, sök på. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 4 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 oktober, 2006 Det gjorde jag nog. Jag vet inte, sök på. Jahaja, lät som du visste Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RadiuZ Skrivet 4 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 oktober, 2006 Ny signatur, med mitt GT samt Hawkeye från FMA. Tihi Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 5 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 oktober, 2006 Ny signatur, med mitt GT samt Hawkeye från FMA. Tihi Fonten är alldeles för blaffig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 5 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 oktober, 2006 Seriöst. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 5 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 oktober, 2006 Ny signatur, med mitt GT samt Hawkeye från FMA. Tihi Hästen var mycket coolare. Gillade att den red "uppför en backe". Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 5 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 oktober, 2006 Seriöst. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DimpZ Skrivet 5 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 oktober, 2006 Seriöst. Naaaw, Skurt, han var det längesedan man såg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
50 cent Skrivet 6 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 oktober, 2006 (redigerad) Med tanke på att ja nu har fått spelet så ska jag nog ta o använda detta tema iallfall! EDIT: Skulle nån kunna fixa en avatar? Redigerad 6 oktober, 2006 av 50 cent Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
50 cent Skrivet 6 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 oktober, 2006 (redigerad) Äh Scarface temat blev åt helv... Ntt B&B tema istället, tycks? Dubbelpost Redigerad 6 oktober, 2006 av 50 cent Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
spajdermän Skrivet 7 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 oktober, 2006 http://img226.imageshack.us/img226/9458/hmmmne6.png http://img208.imageshack.us/img208/4286/signenae3.png Hmm. Byta? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 7 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 oktober, 2006 http://img226.imageshack.us/img226/9458/hmmmne6.png http://img208.imageshack.us/img208/4286/signenae3.png Hmm. Byta? Ja, den nya är bra mkt grymmare Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 7 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 oktober, 2006 http://img226.imageshack.us/img226/9458/hmmmne6.png http://img208.imageshack.us/img208/4286/signenae3.png Hmm. Byta? Jo, eftersom du ändå måste ta bort din avatar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
spajdermän Skrivet 7 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 oktober, 2006 Jo, eftersom du ändå måste ta bort din avatar. Jao, men jag gillar min nuvarande avatar Den är rolig Jag vet att den är olaglig, men ändå Blir nog till att byta ändå tror jag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts