Jump to content

luddee
 Share

Recommended Posts

Gjorde den här bilden, det tog ett bra tag med kamera, sätta upp skivorna så de inte ramlade ner, ta bort saker som stöd för skivorna i Photoshop, vinkla alla lampor och kameran så att reflexerna skulle komma på rätt ställe, och sen allt datamixtrande: Ladda ner typsnitt, skriva in och flytta omkring, ladda ner logon, göra hela Vice City Stories-UMDn och se till att inga kanter syntes där de inte skulle synas. Phew! (Plus att putsa PSPn...:) )

Det enda jag är någotsånär missnöjd med bilden är storlek (men det är svårt att klämma in allt på mindre plats), samt att datumet är ju för GTA:VCS-releasen, men det kanske ser ut som att signaturen gjordes då? Även om det är ett framtida datum?

Så vad tycker ni? (Klicka på den också, så har jag dessutom gjort lite reklam för mig själv ;) )

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Gjorde den här bilden, det tog ett bra tag med kamera, sätta upp skivorna så de inte ramlade ner, ta bort saker som stöd för skivorna i Photoshop, vinkla alla lampor och kameran så att reflexerna skulle komma på rätt ställe, och sen allt datamixtrande: Ladda ner typsnitt, skriva in och flytta omkring, ladda ner logon, göra hela Vice City Stories-UMDn och se till att inga kanter syntes där de inte skulle synas. Phew! (Plus att putsa PSPn...:) )

Det enda jag är någotsånär missnöjd med bilden är storlek (men det är svårt att klämma in allt på mindre plats), samt att datumet är ju för GTA:VCS-releasen, men det kanske ser ut som att signaturen gjordes då? Även om det är ett framtida datum?

Så vad tycker ni? (Klicka på den också, så har jag dessutom gjort lite reklam för mig själv ;) )

Snyggt gjort. ^_^

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag håller med om att den är (för) stor, men inte enligt reglerna, som DimpZ sa. Försökte flera olika storlekar men jag kände att hur jag än förminskade den till snygga storlekar så syntes inte detaljer i bilden, såsom skivornas namn (annars hade jag ju inte lagt dem i bild alls!) och lite grejer med texterna. Testade olika vinklar på fotot också för att det skulle bli en mindre höjd, men det såg bara goofy ut. En plåt-undersida och sen lite uppåtstående knappar på en svart pryl... Man såg inte vad det var. Men, jag är lessen för stoleken. Värst är egentligen inte storlek, utan hur pass stort irritationsmoment det är. Vore signaturerna 500x200 pixlars gif-video med en massa uppoppande text hela tiden hade jag blivit asförbannad.

Men kul att ni tyckte den var snygg!

Eliizar: Vaddå? Din var väl läcker... :)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Bwahah! Tvärs över bilden också!

Vinnie - Napoleon Dynamite for president. Såg en som hade en 'Vote For Pedro'- T-Shirt på sig utanför Elgiganten för inte så länge sen. :huh:

Jag ska nog beställa en sådan.

eliizar, snyggt. :(

Napoleon är fan bara för go, älskar när han ska springa, haha. :wacko:

Om du köper en sådan t-shirt så kommer nog inga fatta vad du menar och då blir det inte lika roligt.. folk kommer typ säga "Haha vem fan är Pedro ska jag rösta på honom eller hehe!?" :wub:

Redigerad av Vinnie
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Bwahah! Tvärs över bilden också!

Vinnie - Napoleon Dynamite for president. Såg en som hade en 'Vote For Pedro'- T-Shirt på sig utanför Elgiganten för inte så länge sen. :wub:

Jag ska nog beställa en sådan.

eliizar, snyggt. :wacko:

Var hittar man såna? Inte peer69, fruktansvärt taskig passform där.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Gjorde den här bilden, det tog ett bra tag med kamera, sätta upp skivorna så de inte ramlade ner, ta bort saker som stöd för skivorna i Photoshop, vinkla alla lampor och kameran så att reflexerna skulle komma på rätt ställe, och sen allt datamixtrande: Ladda ner typsnitt, skriva in och flytta omkring, ladda ner logon, göra hela Vice City Stories-UMDn och se till att inga kanter syntes där de inte skulle synas. Phew! (Plus att putsa PSPn...:wacko: )

Så vad tycker ni? (Klicka på den också, så har jag dessutom gjort lite reklam för mig själv :huh: )

http://www.geocities.com/henrico_norman/PSP-signatur.jpg

Allt jobb och ändå ingen ram.. :wub:

Men jag tycker den är fin. Väldigt blaffig, som någon sade, menmen.. :(

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

När kommer din tjej tillbaka, för det gör hon väl ? :'(

Hmm, vi får se.. kanske blir nån annan brud.

Avataren jag har nu känns så... gay, så ett byte är nog inte långt borta :wacko:

DimpZ, om du byter tillbaka till den där tjejen så kommer jag kölhala dig. Yarr..

OMG Ajm så skärd! :wub:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor