Gäst Skrivet 1 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 oktober, 2006 Arielle Kebbel. Byta? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eliizar Skrivet 1 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 oktober, 2006 Förminska den stora bilden och skär ut en bit ifrån den och ha som avatar så du har samma bild. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gäst Skrivet 1 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 oktober, 2006 Förminska den stora bilden och skär ut en bit ifrån den och ha som avatar så du har samma bild. Sexigare med olika Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Halo Skrivet 1 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 oktober, 2006 Sexigare med olika Ha den ena tutten som avatar . Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 1 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 oktober, 2006 Arielle Kebbel. Byta? Just nu ser man ju ingenting men till den där tycker jag inte att du ska byta. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tux Skrivet 1 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 oktober, 2006 Arielle Kebbel. Byta? Gör en av och sig av denna istället. Länk Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 1 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 oktober, 2006 Arielle Kebbel. Byta? Zomg! Om du sänker opaciteten på texten lite ser det bättre ut. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 2 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 oktober, 2006 (redigerad) Nu är'e så att jag har tröttnat på avatar(B&W),signatur! (Theodore.) Så är det noen go gut som skulle kunna fixa något som passar mig (Not girls.) ? Hade tråkit, så fixade en lite annorlunda signatur. Men avatar, det orkade jag inte. Redigerad 2 oktober, 2006 av Eudoros Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eliizar Skrivet 2 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 oktober, 2006 Hade tråkit, så fixade en lite annorlunda signatur. Men avatar, det orkade jag inte. Men agh, Den är ju jumbostor t.om. om du skulle halva ner den vorde den för stor. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 2 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 oktober, 2006 (redigerad) Men agh, Den är ju jumbostor t.om. om du skulle halva ner den vorde den för stor. Better? http://img80.imageshack.us/img80/8910/all2ix2.jpg Redigerad 2 oktober, 2006 av Eudoros Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eliizar Skrivet 2 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 oktober, 2006 Doh! , länken funkar inte Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 2 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 oktober, 2006 Doh! , länken funkar inte Jag fixade det... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eliizar Skrivet 2 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 oktober, 2006 Bättre, Men jag tror att du har missat lite av ramen upp till vänster ^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 2 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 oktober, 2006 (redigerad) Bättre, Men jag tror att du har missat lite av ramen upp till vänster ^^ Doh, såg det nu. Edit: Fixade till det. Redigerad 2 oktober, 2006 av Eudoros Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eliizar Skrivet 2 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 oktober, 2006 Doh, såg det nu. Edit: Fixade till det. Haha fyfan vad jag är på dig, sorry Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 2 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 oktober, 2006 Haha fyfan vad jag är på dig, sorry Haha, lugnt, har ändå inget att göra, så bara kul att få hålla på med något. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eliizar Skrivet 2 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 oktober, 2006 Haha detsamma Men nu tror jag nog att vi måste gå on annars hettsar väll någon mod och Hypernatear mig igen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chucky.swe Skrivet 2 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 oktober, 2006 Okej,hur fan fixar man fram den som sig då? (Noobie på detta ) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gäst Skrivet 2 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 oktober, 2006 (redigerad) Okej,hur fan fixar man fram den som sig då? (Noobie på detta ) http://img80.imageshack.us/img80/8910/all2ix2.jpg Kopiera>Klistra in i signaturen Redigerad 2 oktober, 2006 av Godfather Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chucky.swe Skrivet 2 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 oktober, 2006 Äh, klipper ut skiten med ett ss och photoshop. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts