eXotic Skrivet 28 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 september, 2006 Citat i signaturen, gissa låt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gizmo91 Skrivet 28 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 september, 2006 Bytt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 29 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 september, 2006 Bytt. Vad skall din avatar föreställa? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 29 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 september, 2006 Vad skall din avatar föreställa? Högerklicka > Visa bild. Det är en grovt förminskad smiley. http://img172.imageshack.us/img172/286/blowupng6.gif Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 29 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 september, 2006 Högerklicka > Visa bild. Det är en grovt förminskad smiley. http://img172.imageshack.us/img172/286/blowupng6.gif Ser bara en liten gul prick som ser ut som ett russin. Kanske pga av at datorn på jobbet suger fett. Får kolla när jag kommer hem. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gizmo91 Skrivet 29 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 september, 2006 Mja den är bara provisorisk, får fan ta tummen ur röven och göra en egen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 29 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 september, 2006 Mja den är bara provisorisk, får fan ta tummen ur röven och göra en egen Nej men den är bra. Jag ser nu att han sprängs. På jobbet ser man bara en gul plupp som ligger längst ner utan att något händer. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Plaisir Skrivet 29 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 september, 2006 Så nu var allt utbytt... Avataren är dock extremt dåligt gjord.. egentligen .. Men jag hade så tråkigt så jag bara slängde ihop nåt för att jag tröttnat på den gamla. Comments? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 29 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 september, 2006 Så nu var allt utbytt... Avataren är dock extremt dåligt gjord.. egentligen .. Men jag hade så tråkigt så jag bara slängde ihop nåt för att jag tröttnat på den gamla. Comments? Väldigt fult. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 29 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 september, 2006 (redigerad) Comments? Jag tycker din signatur är skitful. Eller så är det bara jag som inte förstår det roliga. Avataren var söt, dock. Redigerad 29 september, 2006 av Kebab Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Colan K Skrivet 29 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 september, 2006 (redigerad) . Redigerad 30 september, 2006 av Colan K Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 29 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 september, 2006 Ny signatur. Gissa vart det kommer från. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Plaisir Skrivet 29 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 september, 2006 Jag tycker din signatur är skitful. Eller så är det bara jag som inte förstår det roliga. Avataren var söt, dock. Fanns inget roligt i den Det är en tröja jag köpte i danmark. Orka göra något avancerat. Kommer en snygg när jag är färdig med min nya sida.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 29 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 september, 2006 Avatarn är egentligen inte min styl men den... ah, vad han sa. Jag kan inte använda s-ordet Nej, shit. Du kan inte säga söt, vad händer? Du blir en gaylord eller vadå? Fan, fattar inte vad folk gör för att bli igenkända på ett jävla forum. Dina anti-gay fasoner är inte roliga längre. Folk har tröttnat. Väx upp, snälla. Gör mig tjänsten och väx upp. Jag vill inte ha massa småbarn här på forumet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Colan K Skrivet 29 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 september, 2006 (redigerad) . Redigerad 30 september, 2006 av Colan K Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DimpZ Skrivet 29 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 september, 2006 Hittade en söt liten avatar och lite text som jag ska använda ett tag tror jag Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gäst Skrivet 29 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 september, 2006 Hittade en söt liten avatar och lite text som jag ska använda ett tag tror jag Bort med trostjejen? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DimpZ Skrivet 29 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 september, 2006 (redigerad) Japp Började använda den då alla hade nakna/halvnakna brudar i avataren och signaturen, men nu är det ju nästan ingen som har kvar dom, tycker du att jag ska byta tebax? <--- Bytt till en blå, men den känns lite gay xD Redigerad 29 september, 2006 av DimpZ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 29 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 september, 2006 Japp Började använda den då alla hade nakna/halvnakna brudar i avataren och signaturen, men nu är det ju nästan ingen som har kvar dom, tycker du att jag ska byta tebax? <--- Bytt till en blå, men den känns lite gay xD Jättefin! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DimpZ Skrivet 29 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 september, 2006 Tack! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts