Gof Skrivet 26 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 september, 2006 What Du har tagit bort din kultförklarade tomteluva! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 26 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 september, 2006 Omg, gtapimp tar samma låt som mig.. Haha. Kände mig faktiskt lite tvungen, den är ju så bra den låten. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 26 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 september, 2006 Synpunkter på min? Face the truth Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 26 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 september, 2006 Synpunkter på min? Face the truth John Lennon var finare. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 26 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 september, 2006 Synpunkter på min? Face the truth Schexig. John Lennon var finare. Lite. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 27 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 september, 2006 (redigerad) Tack... Tror jag använder den lite senare... när jag tröttnat på mitt nuvarande. Hahaha, ska du använda den? Redigerad 27 september, 2006 av Tweak Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rabarben Skrivet 27 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 september, 2006 Hahaha, ska du använda den? Lite senare... gillar mitt nuvarande. Jävligt fin är den... lite förvånad blev man ju också. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 27 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 september, 2006 Synpunkter på min? Face the truth M-m-m-men Imagine då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 27 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 september, 2006 (redigerad) Lite senare... gillar mitt nuvarande. Jävligt fin är den... lite förvånad blev man ju också. Alltså, med all respekt för Corleone... Jag tror inte han gjorde den för att han ville vara snäll mot dig eftersom han tyckte att du var en sån fruktansvärt fin och snäll person.. Ärligt talat så kan jag inte komma på varför han skulle göra en signatur med Horace Engdahl på till dig, haha. Men jag kan ju ha fel Redigerad 27 september, 2006 av Tweak Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 27 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 september, 2006 Ärligt talat så kan jag inte komma på varför han skulle göra en signatur med Horace Engdahl på till dig, haha. "...ständig sekreterare i den Svenska Akademin är han allmänt bekant som presentatör av årets vinnare av Nobelpriset i litteratur..." Horace Engdahl = Svenska Akademin. Rabarbens signatur = Svenska Akademin. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 27 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 september, 2006 "...ständig sekreterare i den Svenska Akademin är han allmänt bekant som presentatör av årets vinnare av Nobelpriset i litteratur..." Horace Engdahl = Svenska Akademin. Rabarbens signatur = Svenska Akademin. Hahaha Jag visste att det var någonting. Haha och rabarben ska använda den ^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rabarben Skrivet 27 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 september, 2006 Hahaha Jag visste att det var någonting. Haha och rabarben ska använda den ^^ Vadå? Den är ju underbar... Snabbtänkt du är Corleone. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the-copy Skrivet 27 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 september, 2006 Du har tagit bort din kultförklarade tomteluva! Jag lovar att den åker på igen vid jul, har den kvar på datorn Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 27 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 september, 2006 Jag lovar att den åker på igen vid jul, har den kvar på datorn Ja! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 27 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 september, 2006 M-m-m-men Imagine då? Nya tider kräver nya signaturer! Förnyelse! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 27 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 september, 2006 New shizzle, ska dock skaffa en bättre signatur. Creds till Pani som hjälpte mig anpassa avataren, osv. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Panimala Skrivet 27 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 september, 2006 Den var snygg. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 27 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 september, 2006 New shizzle, ska dock skaffa en bättre signatur. Creds till Pani som hjälpte mig anpassa avataren, osv. Haha, frän som fan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eliizar Skrivet 27 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 september, 2006 (redigerad) Byta? 1. (?) http://img72.imageshack.us/img72/5889/5nk1.jpg 2. (?) http://img169.imageshack.us/img169/1162/4fp0.jpg 1. (?) http://img171.imageshack.us/img171/6597/1yh2.jpg 2. (?) http://img167.imageshack.us/img167/3976/2oh3.jpg Redigerad 27 september, 2006 av eliizar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 27 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 september, 2006 (redigerad) Byta? 1. (?) 2. (?) 1. (?) 2. (?) 2. 2. Redigerad 27 september, 2006 av GiZmo Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts