Mr.Magic Skrivet 3 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 januari, 2005 Ta bort det genomskinliga utanför till att börja med. Och nej, IE är den enda av de mest vanliga webbläsarna (förutom webbläsare som endast renderar text) som inte kan rendera PNG med alphatransparency. Välj mellan att köra en GIF med fula kanter, en PNG vars bakgrund blir enfärgad i IE eller att skippa genomskinlighet på bakgrunden och att istället imitera gtasajtens bakgrund genom använda inläggens bakgrund som bakgrund. Jo men varranat inlägg har ju olika färger. fan jag ska fixa firefox igen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Foo Skrivet 3 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 januari, 2005 Vilken är finast, den jag har nu eller denn nya? http://upl.silentwhisper.net/uplfolders/upload3/Oblivion_2.jpg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Marquis Skrivet 3 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 januari, 2005 Jo men varranat inlägg har ju olika färger. fan jag ska fixa firefox igen. Därför får man se till att bara skicka meddelanden som är jämna/ojämna Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kalan Skrivet 3 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 januari, 2005 både du och funny borde lägga in den i typ photo shop, ta bort bakgrunden och spara i GIF-format... skulle bli mycket snyggare! Så sant, så sant. Det är fixat nu... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 3 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 januari, 2005 Så sant, så sant. Det är fixat nu... Jag vill se en ny sign av dig Kalan har haft den fan sen jag blev medlem på forumet.. *surar* Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 3 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 januari, 2005 Dags för ny ava! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kalan Skrivet 3 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 januari, 2005 Jag vill se en ny sign av dig Kalan har haft den fan sen jag blev medlem på forumet.. *surar* Okej, bara för det så ska jag banne mig göra en ny signature! Åt helvete med den spyfula HL2-siggen jag påbörjade förut Förresten, vad tycks om mina porrfilms-quote? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Magic Skrivet 3 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 januari, 2005 Okej, bara för det så ska jag banne mig göra en ny signature! Åt helvete med den spyfula HL2-siggen jag påbörjade förut Förresten, vad tycks om mina porrfilms-quote? Hehe, den roligaste jag har hört är: Knulla mig hå't med era kukar(skånskt utal) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kalan Skrivet 3 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 januari, 2005 Gjorde en ny sig, dock mycket enkel. Vad tycks? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
luddee Skrivet 3 januari, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 3 januari, 2005 Ähh, du är bara avundsjuk pågrund av min fina font. Dark Chrystal Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
guardian Skrivet 4 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 januari, 2005 Gjorde en lite snabbt orka ha den, den blev ugly Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
luddee Skrivet 4 januari, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 4 januari, 2005 Håller med till 100%!... , menar w0rd Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
guardian Skrivet 4 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 januari, 2005 Håller med till 100%!... , menar w0rd Tack då Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kalan Skrivet 4 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 januari, 2005 Gjorde en lite snabbt orka ha den, den blev ugly Den är ju fiin!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kariya Skrivet 4 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 januari, 2005 (redigerad) Den är ju fiin!!! Men kalan, ingen skräck bild :'( Jag ska byta avatar nu, och ni får se... ¨ EDIT: Min mage mår inte bra så jag gör det någon annan dag Redigerad 4 januari, 2005 av kariya Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
luddee Skrivet 4 januari, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 4 januari, 2005 Tack då Vafan, du sa ju själv att den va ful?! Den är väldigt ful faktiskit... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HOWHOW Skrivet 4 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 januari, 2005 (redigerad) Är det ingen som kan fixa en Signatur åt mig? Jag är inge bra på Photoshop precis. EDIT: Uppdaterad avatar. Redigerad 4 januari, 2005 av HOWHOW Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
luddee Skrivet 4 januari, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 4 januari, 2005 (redigerad) Är det ingen som kan fixa en Signatur åt mig? Jag är inge bra på Photoshop precis. EDIT: Uppdaterad avatar. Här har du ... bara det är ok för EB2? Han har ju gjort bilden, så jag ska inte ta åt mig all credits! LÄNK: http://www.gtasajten.com/forum/uploads/pos...-1104818390.jpg Redigerad 4 januari, 2005 av luddee Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ebeeto Skrivet 4 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 januari, 2005 Här har du ... bara det är ok för EB2? Han har ju gjort bilden, så jag ska inte ta åt mig all credits! LÄNK: http://www.gtasajten.com/forum/uploads/pos...-1104818390.jpg EB2 är bara glad att hans eminenta konst sprids vidare... Meto-draken är respekt och är jäte-tuf! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
luddee Skrivet 4 januari, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 4 januari, 2005 (redigerad) HAhaha!, jo du, jäte_tuf var det! Men du HOWHOW, jag tar bort LUDDEE-signaturen om du skriver detta under bilden: || art by: [Ebeeto] || produced by: [Luddee] || <jäte_tufa Meto> [COLOR=green]||[/COLOR] [b]art by[/b]: [b][[/b][color=gray]Ebeeto[/color][b]][/b] [COLOR=green]||[/COLOR] [b]produced by[/b]: [b][[/b][color=gray]Luddee[/color][b]][/b] [COLOR=green]|| [/COLOR] <[i]jäte_tufa Meto[/i]> hehe går du med på det? Redigerad 4 januari, 2005 av luddee Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts