GiZmo Skrivet 24 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 september, 2006 (redigerad) GiZmo's är bara lite för stor? Woot? Redigerad 24 september, 2006 av GiZmo Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 24 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 september, 2006 Woot? Den är ju stor som fan.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rabarben Skrivet 24 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 september, 2006 Det där var väl lite onödigt. *Reported* Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 24 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 september, 2006 304x157 Inte sååå stort? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 24 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 september, 2006 Bredd:799 Höjd:593 Och det var bara den rosa bilden Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aKi Skrivet 24 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 september, 2006 Hahaha giz, ctrl+f5 xD Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 24 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 september, 2006 Hahaha giz, ctrl+f5 xD men din jävla gay Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rabarben Skrivet 24 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 september, 2006 Nu fattar jag inte. ctrl + F5? Vad händer då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 24 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 september, 2006 Nu fattar jag inte. ctrl + F5? Vad händer då? D'oh Datorhjälpstråden Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 24 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 september, 2006 (redigerad) Nu fattar jag inte. ctrl + F5? Vad händer då? Jag hade en bild i min signatur som aKi (du vet den där idioten som jag ska moerda när jag kommer till skolan imorrn) hade laddat upp. Han ersatte den bilden, till den stora rosa gayiga bilden.. Redigerad 24 september, 2006 av GiZmo Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rabarben Skrivet 24 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 september, 2006 Jag hade en bild i min signatur som aKi (du vet den där idioten som jag ska moerda när jag kommer till skolan imorrn) hade laddat upp. Han bytte ut den till den bilden.. Bwahahahaha! HAX! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aKi Skrivet 24 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 september, 2006 Jag hade en bild i min signatur som aKi (du vet den där idioten som jag ska moerda när jag kommer till skolan imorrn) hade laddat upp. Han bytte ut den till den bilden.. NatthumorN^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 24 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 september, 2006 (redigerad) Jag tyckte mina inlägg såg så färglösa ut, så jag gjorde en arg knatten istället. http://img152.imageshack.us/img152/6900/knattenargavacp8.png Hmm, färgen blev inte helt hundra, ser jag nu. Fixar det ikväll. Redigerad 24 september, 2006 av Kebab Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Colan K Skrivet 24 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 september, 2006 Jag tyckte mina inlägg såg så färglösa ut, så jag gjorde en arg knatten istället. Blev mycket softare än svarta Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rabarben Skrivet 24 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 september, 2006 Blev mycket softare än svarta Håller inte med. Svart knatten FTW! Kanske skulle kunna göra som skribb gjorde? Att det blev typ... olika bild hela tiden? Varannan gång man kollade blir det svart varannan röd? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 24 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 september, 2006 Håller inte med. Svart knatten FTW! Kanske skulle kunna göra som skribb gjorde? Att det blev typ... olika bild hela tiden? Varannan gång man kollade blir det svart varannan röd? Så hade Grim också Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 24 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 september, 2006 Håller inte med. Svart knatten FTW! Kanske skulle kunna göra som skribb gjorde? Att det blev typ... olika bild hela tiden? Varannan gång man kollade blir det svart varannan röd? www.azupload.com is teh zhit Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 24 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 september, 2006 Det var en väldigt bra idé. Ska skaffa ett acount där.. snart. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tux Skrivet 24 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 september, 2006 (redigerad) Ny av och Signatur. Vad tycks? http://img462.imageshack.us/img462/6150/artic2bg6.jpg http://img462.imageshack.us/img462/1182/articta4.jpg Redigerad 24 september, 2006 av Tux Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jojje Skrivet 24 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 september, 2006 Noice, Tux. Skaffat nytt själv, siggen är en länk. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts