eliizar Skrivet 17 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 september, 2006 Noo! Jag kommer att sakna Chris Pontius! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 17 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 september, 2006 Noo! Jag kommer att sakna Chris Pontius! Äsch, han kommer nog tillbaka, ska du se. Tack för de positiva kommentarerna.. öhh.. Jag tror jag fick några iallafall! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eliizar Skrivet 17 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 september, 2006 Bra! Men din nuvarande är också ganska gullig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Roxxy Skrivet 17 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 september, 2006 Hhahaha Kebab. Lätt den bästa signaturen hittils Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Chilli_13 Skrivet 17 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 september, 2006 Knappnytt FTW!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 17 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 september, 2006 Tack så mycket. Kollade på dem nu, genom Internet Explorer.. Gräsligt! Hoppas ni IE-användare inser att det ska vara transparent bakgrund? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rabarben Skrivet 17 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 september, 2006 Tack så mycket. Kollade på dem nu, genom Internet Explorer.. Gräsligt! Hoppas ni IE-användare inser att det ska vara transparent bakgrund? IE är skit. AVGÅ INTERNET EXPLORER! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eliizar Skrivet 18 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 september, 2006 Jag är tvungen att använda IE nu när jag sitter på pissiga Ama, det är att våldta internet. Blä, allt ser helt uppfuckat up Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aikjonas12 Skrivet 18 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 september, 2006 IE är skit. AVGÅ INTERNET EXPLORER! Tycker vi ska ha en folkomröstning. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rabarben Skrivet 18 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 september, 2006 Tycker vi ska ha en folkomröstning. I det här fallet syftar jag på att IE är dåligt. Fattar inte hur en mjukvara skulle kunna avgå. Har klämt ut mig "avgå busstider" nån gång också. Så ta inte det på så stort allvar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Martin-123 Skrivet 18 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 september, 2006 Har ändrat i min signatur då min karaktär är lvl 36 nu och inte 30 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gäst Skrivet 19 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 september, 2006 Har ändrat i min signatur då min karaktär är lvl 36 nu och inte 30 OMFG! Fick hjälp med en ny signatur nu när hockeysäsongen börjar, Ska nog ha den ett tag Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wolfi Skrivet 19 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 september, 2006 Nu är det Starlet Suicide och deras Basist som får pryda min signatur och avatar Mer Rock N Roll åt folket Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 19 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 september, 2006 Ny signatur. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Spam Snuten Skrivet 20 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 september, 2006 Anka! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 20 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 september, 2006 (redigerad) Ny signatur. Nja, Den sitter för högt upp. Borde ligga längre ner. Nu är den i mitten på dina inlägg. Sen är det inte så intressant att veta hur många som heter Mohammed. Tycker den inte riktigt är "Du" om du förstår vad jag menar. Din förra var finare. Spam Snuten: Gullig. Finns dessa med: http://img301.imageshack.us/img301/2486/signgranjavk7.jpg Om du skulle vilja ha en anka till sigantur med, menar jag. Redigerad 20 september, 2006 av Vice. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 20 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 september, 2006 Nja, Den sitter för högt upp. Borde ligga längre ner. Nu är den i mitten på dina inlägg. Sen är det inte så intressant att veta hur många som heter Mohammed. Tycker den inte riktigt är "Du" om du förstår vad jag menar. Din förra var finare. Det är väl mer en rolighetsgrej eftersom det står att det är 618 kvinnor som heter muhammed ^^ Tror jag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
spajdermän Skrivet 20 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 september, 2006 Spam Snuten: Gullig. Finns dessa med: http://img301.imageshack.us/img301/2486/signgranjavk7.jpg Om du skulle vilja ha en anka till sigantur med, menar jag. De där är ju kycklingar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 20 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 september, 2006 Nja, Den sitter för högt upp. Borde ligga längre ner. Nu är den i mitten på dina inlägg. Sen är det inte så intressant att veta hur många som heter Mohammed. Tycker den inte riktigt är "Du" om du förstår vad jag menar. Din förra var finare. Spam Snuten: Gullig. Finns dessa med:http://img488.imageshack.us/img488/3024/meupinto1wj.jpg http://img301.imageshack.us/img301/2486/signgranjavk7.jpg Om du skulle vilja ha en anka till sigantur med, menar jag. Det där är inte ankor. Det är kycklingar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 20 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 september, 2006 Det är väl mer en rolighetsgrej eftersom det står att det är 618 kvinnor som heter muhammed ^^ Tror jag. Vad är det för roligt med att en kvinna heter Mohammed då? spajdermän & Siana: Eh, de är gula och ser ut som bomullstussar båda två. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts