Halo Skrivet 16 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 september, 2006 Bättre nu då jag gjorde den mindre, eller ska den göras ännu mindre? Hmm ansiktet ser fortfarande konstigt ut, om du jämför med din avatar så ser du att det är skillnad på facet. . Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 16 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 september, 2006 (redigerad) Ramen blev ful. Förlåt. Men den är ju inte lika tjock hela vägen runt? Såg det jag också, ska fixa det. Hmm ansiktet ser fortfarande konstigt ut, om du jämför med din avatar så ser du att det är skillnad på facet. . Tips på storleken? Nu då? Redigerad 16 september, 2006 av RavenE Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chosen_one Skrivet 16 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 september, 2006 Såg det jag också, ska fixa det. Tips på storleken? Nu då? mkt bättre än de där tvillingarna. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tux Skrivet 16 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 september, 2006 (redigerad) Det var inget. jag hittade det. Redigerad 16 september, 2006 av Tux Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 16 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 september, 2006 Det var inget. jag hittade det. Fyfan vad tråkigt ditt tema är nu. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tux Skrivet 16 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 september, 2006 Fyfan vad tråkigt ditt tema är nu. det var ju inte bra. Några förslag på vad jag kan ha? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 16 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 september, 2006 det var ju inte bra. Några förslag på vad jag kan ha? Vad hände med "tjejen-med-blå-bakrund-som-det-stod-en-massa-ord-på-temat"? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tux Skrivet 16 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 september, 2006 Vad hände med "tjejen-med-blå-bakrund-som-det-stod-en-massa-ord-på-temat"? den-hamnade-på-papperskorgen-och-sen-så-tog-microsoft-hand-om-den-och-raderade-den. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 16 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 september, 2006 den-hamnade-på-papperskorgen-och-sen-så-tog-microsoft-hand-om-den-och-raderade-den. Vilken-otur. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 16 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 september, 2006 (redigerad) Snart tjugo år sen. Lade till en liten text. Hedra Cliff. Redigerad 16 september, 2006 av Frenzy Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Patrik Skrivet 16 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 september, 2006 Snart tjugo år sen. Lade till en liten text. Hedra Cliff. Sorglig. :'( Fin text. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 16 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 september, 2006 La till ett citat från Tux angående min bakgrundsbild på datorn. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 16 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 september, 2006 (redigerad) Sorglig. :'( Fin text. Tackar. Jo, det är sorgligt. EDIT: RavenE: din signatur är för stor nu. Redigerad 16 september, 2006 av Frenzy Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 16 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 september, 2006 Early Saturday morning September 27, 1986. On a road near Ljungby, Sweden Cliff Burton died, he was 24 years old. Så ska det vara. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 16 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 september, 2006 Early Saturday morning September 27, 1986. On a road near Ljungby, Sweden Cliff Burton died, he was 24 years old. Så ska det vara. Mjo, visste att det fanns en del fel. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aKi Skrivet 16 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 september, 2006 La till ett citat från Tux angående min bakgrundsbild på datorn. Ser förjävligt ut och så är det för stort. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 16 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 september, 2006 Mjo, visste att det fanns en del fel. Gör en sig/ava med Cliff också. Bort med fula Deathgubben. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 16 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 september, 2006 Gör en sig/ava med Cliff också. Bort med fula Deathgubben. Well, kan göra en signatur. Inget byta av avataren dock. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gäst Skrivet 16 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 september, 2006 La till ett citat från Tux angående min bakgrundsbild på datorn. Citatet var inte direkt så kul.. Och byt tillbaka till Tvillingarna.. Nu Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 16 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 september, 2006 Liten bild på Cliff nu också. Har en känsla av att Pico kommer klaga på bildvalet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts