Eudoros Skrivet 13 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 september, 2006 (redigerad) Tror han syftade på någon av de här. *Bilder* Bah. Bara den sista som är snygg, tycker jag. Men det var länge sen jag gjorde dom andra. Wow, du hade verkligen laddat upp ser jag. Förberett inför en gigantiskt "tjejsomavatarochsign" offensiv? Redigerad 13 september, 2006 av Eudoros Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aKi Skrivet 14 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 september, 2006 Text och smilie gör mig glad. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 14 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 september, 2006 Text och smilie gör mig glad. X3 Jewtehsoett. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 14 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 september, 2006 (redigerad) Lade till ny text. EDIT: Ny signaturbild också, kommer kanske ny avatar när jag orkar och om jag hittar något i samma tema. Redigerad 14 september, 2006 av Frenzy Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Colan K Skrivet 14 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 september, 2006 La till en liten bild till min text Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 14 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 september, 2006 Avatar nu också. Hugin pryder denna avataren också. Dock lite kyligare bakgrund. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Halo Skrivet 14 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 september, 2006 Avatar nu också. Hugin pryder denna avataren också. Dock lite kyligare bakgrund. Mycket fint och stilrent Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 14 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 september, 2006 Mycket fint och stilrent Man tackar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
luddee Skrivet 14 september, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 14 september, 2006 Avatar nu också. Hugin pryder denna avataren också. Dock lite kyligare bakgrund. Mäh, jag har ju i mitten (irooniiiiiiiiii) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eliizar Skrivet 14 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 september, 2006 Avatar nu också. Hugin pryder denna avataren också. Dock lite kyligare bakgrund. Snyggt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 14 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 september, 2006 Avatar nu också. Hugin pryder denna avataren också. Dock lite kyligare bakgrund. Den var fin. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 15 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 september, 2006 (redigerad) Nu signatur, alla kanske inte förstår det komiska. EDIT: Källan till mitt citat: http://pc.gamespy.com/pc/battlefield-2142/711979p1.html Redigerad 15 september, 2006 av Jacker Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rabarben Skrivet 15 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 september, 2006 La till en text... skriver här för det inte ska misstolkas. Texten är från en låt (Mäktiga krigare - Skåneleden) som sjunger om att vi ska ha ett självständigt skåne etc. Jag håller inte med men texten har jag för att håna de som säger "Gräv bort skåne" eftersom det antagligen skulle göra så många glada. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
swat Skrivet 15 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 september, 2006 Gillar min avatar som jag har nu. (det är inte jag som gjort den) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 15 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 september, 2006 La till en text... skriver här för det inte ska misstolkas. Texten är från en låt (Mäktiga krigare - Skåneleden) som sjunger om att vi ska ha ett självständigt skåne etc. Jag håller inte med men texten har jag för att håna de som säger "Gräv bort skåne" eftersom det antagligen skulle göra så många glada. Jag är på! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rabarben Skrivet 15 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 september, 2006 Jag är på! Kan ladda upp låten om du är intresserad... finns väl mycket där du skulle gilla. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 15 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 september, 2006 Kan ladda upp låten om du är intresserad... finns väl mycket där du skulle gilla. > rapidshare.de Inte trepunktersavslut, rabarbo! Detta är en glädjens dag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rabarben Skrivet 15 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 september, 2006 Haha... ironi? Om jag nu tänker efter så är låten ganska löjlig. Ingen jag lyssnar på så ofta dock. Men han sjunger med undrerbar dialekt får jag säga. Och låten finns gratis på internet så ingen ropar WAREZ! http://rapidshare.de/files/33207084/M__kti...laoden.mp3.html Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 15 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 september, 2006 GAH! Kan aldrig bestämma mig. Tillbaka med mitt odödliga tema. Tror de flesta känner igen mig genom det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Halo Skrivet 15 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 september, 2006 GAH! Kan aldrig bestämma mig. Tillbaka med mitt odödliga tema. Tror de flesta känner igen mig genom det. Visst känner man igen det mer, men på något vis gillade jag faktiskt ditt nya......mer . Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts