luddee Skrivet 2 januari, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 2 januari, 2005 både du och funny borde lägga in den i typ photo shop, ta bort bakgrunden och spara i GIF-format... skulle bli mycket snyggare! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Urachez Skrivet 2 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 januari, 2005 Vad tycks om min nya avatar? Frän! Smurfarna var länge se'n. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Krax Skrivet 2 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 januari, 2005 (redigerad) Ska jag använda? Redigerad 2 januari, 2005 av Krax Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 2 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 januari, 2005 Ska jag använda? Yeah, use it ffs! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 2 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 januari, 2005 Ska jag använda? Tycker gubben ser lite för inklippt ut, annars riktigt snygg! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ebeeto Skrivet 2 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 januari, 2005 Att gubben ser inklippt ut är bara bra. Det blir en effektfull kontur. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Magic Skrivet 2 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 januari, 2005 Ny sig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 2 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 januari, 2005 Ny sig. Ser n00big ut ! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 2 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 januari, 2005 Att gubben ser inklippt ut är bara bra. Det blir en effektfull kontur. Jovisst, men då skulle det behövas en skarp ram runt bilden också Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Magic Skrivet 2 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 januari, 2005 (redigerad) Ser n00big ut ! hur då? Ähh, du är bara avundsjuk pågrund av min fina font. Redigerad 2 januari, 2005 av Kung Food Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 2 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 januari, 2005 hur då? Ähh, du är bara avundsjuk pågrund av min fina font. Gradienten gör så den ser N00big ut Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Magic Skrivet 3 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 januari, 2005 Gradienten gör så den ser N00big ut OKEJ!!! HOPPAS HULTENIUS TAR BORT SKITEN SÅ VI KAN SKRIVA FINT SNART!!!!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigge Skrivet 3 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 januari, 2005 Gradienten gör så den ser N00big ut Ord, ta bort bakgrunden och använd bara texten, så blir den nog bra . Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Magic Skrivet 3 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 januari, 2005 (redigerad) Ord, ta bort bakgrunden och använd bara texten, så blir den nog bra . Vad ska jag ha till Bakgrund då? IE + genomsynligt = SUCKS Redigerad 3 januari, 2005 av Kung Food Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 3 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 januari, 2005 Vad ska jag ha till Bakgrund då? IE + genomsynligt = SUCKS du kan väl göra så att det bara står kung food med den texten och ha bakgrunden "genomskinlig" ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Magic Skrivet 3 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 januari, 2005 du kan väl göra så att det bara står kung food med den texten och ha bakgrunden "genomskinlig" ? JAG kan försöka. hah Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 3 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 januari, 2005 JAG kan försöka. hah BLIR NOG BRA ! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Magic Skrivet 3 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 januari, 2005 (redigerad) BLIR NOG BRA ! Funkar det att göra genomsynligt med JPEG eller PNG? Det funkar ju inte. Redigerad 3 januari, 2005 av Kung Food Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 3 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 januari, 2005 BLIR NOG BRA ! YEAH BITCH!!! YEAH!!!!!!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigge Skrivet 3 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 januari, 2005 Funkar det att göra genomsynligt med JPEG eller PNG? Det funkar ju inte. Ta bort det genomskinliga utanför till att börja med. Och nej, IE är den enda av de mest vanliga webbläsarna (förutom webbläsare som endast renderar text) som inte kan rendera PNG med alphatransparency. Välj mellan att köra en GIF med fula kanter, en PNG vars bakgrund blir enfärgad i IE eller att skippa genomskinlighet på bakgrunden och att istället imitera gtasajtens bakgrund genom använda inläggens bakgrund som bakgrund. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts