Kebab Skrivet 7 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 september, 2006 Nytt. Samma tema dock. Edit: Vet, ska fixa avataren, den passar inte färgmässigt. Finare än det förra! Tumme upp. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Everest Skrivet 7 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 september, 2006 Tack. Ändå något som inte stämmer.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hew Skrivet 7 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 september, 2006 Nytt. Samma tema dock. Edit: Vet, ska fixa avataren, den passar inte färgmässigt. Fint brushan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 7 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 september, 2006 Tack. Ändå något som inte stämmer.. Avataren kanske? Den känns lite.. pluttig ut. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 7 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 september, 2006 Trollkarlen är tillbaka, och FLYFF flyttade över till signaturen. Såhär i efterhand känns den inte särskilt pricksäker, jag gör nog en ny senare. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Panimala Skrivet 7 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 september, 2006 Trollkarlen är tillbaka, och FLYFF flyttade över till signaturen. Såhär i efterhand känns den inte särskilt pricksäker, jag gör nog en ny senare. Hela FLYFF-texten tycker jag blir sabbat eftersom kanterna bara dödar texten. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 7 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 september, 2006 Trollkarlen är tillbaka, och FLYFF flyttade över till signaturen. Såhär i efterhand känns den inte särskilt pricksäker, jag gör nog en ny senare. Din avatar är tillbaka! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Everest Skrivet 7 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 september, 2006 Stör mig på att "i" är litet i Siana, men så har det väl alltid varit, har bara inte vågat säga det förrän nu. Petitesser antar jag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 7 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 september, 2006 (redigerad) Hela FLYFF-texten tycker jag blir sabbat eftersom kanterna bara dödar texten. Du menar att de är taggiga? Jag kan ju ha endast FLYFF- texten rätt upp- och- ner, men det känns så trist. Din avatar är tillbaka! Of course. Även fast jag faktiskt trivdes rätt mycket med föregående också. Stör mig på att "i" är litet i Siana, men så har det väl alltid varit, har bara inte vågat säga det förrän nu. Petitesser antar jag. Det gör jag ju med mening, och jag tycker personligen det ser ruskigt ballt ut. Som synes tog jag bort SiANA- texten ovanför bilden, och lekte med koderna och la till höger istället. Edit. Ajaj, min signatur är för hög. Edit - again. Tog bara själva FLYFF- texten nu. Men det stör mig som fan att SiANA- texten inte kan ligga i höjd med bilden. Edit - again - again. Aha! Nu vet jag hur jag ska lösa det! Men ska jag kanske ha det såhär istället? Edit - again - again - again. Satingens, ser att jag missat att ta bort det vita ur O:et i "FOR". Edit - again - again - again - again. Nu fan, blev jag nöjd. Redigerad 7 september, 2006 av Siana Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
50 cent Skrivet 8 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 september, 2006 (redigerad) Byta: http://img50.imageshack.us/img50/9973/thrwoj3.jpg http://img50.imageshack.us/img50/2589/thrw1ky5.jpg Kan någon förminska signaturen isånna fall? Redigerad 8 september, 2006 av 50 cent Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 8 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 september, 2006 Byta: Kan någon förminska signaturen isånna fall? Nej. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 8 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 september, 2006 (redigerad) Byta: http://img50.imageshack.us/img50/9973/thrwoj3.jpg http://img50.imageshack.us/img50/2589/thrw1ky5.jpg Kan någon förminska signaturen isånna fall? Kan förminska den åt dig. edit: sådär? Redigerad 8 september, 2006 av Boomer Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 8 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 september, 2006 Byta: Kan någon förminska signaturen isånna fall? Om du vill, vackert var det då verkligen inte. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 10 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 september, 2006 http://img137.imageshack.us/img137/6549/citronersignma1.jpg Blev mest lite sugen på att testa på kjoltyg i signaturen, men nej. Chris Pontius får stanna ett tag till. Måste säga att jag blev lite nöjd iallafall. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aikjonas12 Skrivet 10 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 september, 2006 http://img137.imageshack.us/img137/6549/citronersignma1.jpg Blev mest lite sugen på att testa på kjoltyg i signaturen, men nej. Chris Pontius får stanna ett tag till. Måste säga att jag blev lite nöjd iallafall. Söt rumpa. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 10 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 september, 2006 The Many Faces of Kimberly Petterson Ja - jag är besatt. Jag, besatt? Mjo. Vaddå, jag besatt?! Kiss me. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 10 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 september, 2006 The Many Faces of Kimberly Petterson Ja - jag är besatt. Jag, besatt? Mjo. Vaddå, jag besatt?! Kiss me. Haha! Men den där bilden på henne var ju inte ens särskilt snygg. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 10 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 september, 2006 Haha! Men den där bilden på henne var ju inte ens särskilt snygg. Sant, fixa ny. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 10 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 september, 2006 Vad ni gnäller och har er. Jag har fem bilder i rullning. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 10 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 september, 2006 Aha, ja det ser jag nu! Den första var inte särskilt fin eftersom hon log likt en manga- karaktär. Den här var bättre. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts