Ace Skrivet 3 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 september, 2006 Särskrivning FTW! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 3 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 september, 2006 (redigerad) Okej, aldrig riktigt varit ett stort dylan-fan men det är ändring på det nu, välkomna Bob till min avatar. Självklart har jag en bild där han röker, man är ju vänster eller hur SlewMe? Nejmenojsan, han hamnade visst i signaturen också? To the valley below... Redigerad 3 september, 2006 av Siana Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Halo Skrivet 3 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 september, 2006 Särskrivning FTW! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 3 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 september, 2006 http://img128.imageshack.us/img128/5075/mjadm6.png (oh vad fint det blev) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 3 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 september, 2006 (redigerad) Nejmenojsan, han hamnade visst i signaturen också? To the valley below... Mja, men bytat nu. Från låten; Oh, sister. Redigerad 3 september, 2006 av Frenzy Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jazz Skrivet 3 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 september, 2006 Lite offtopic .. men .. Att förminska bilder är ju inte så svårt, men att förstora små bilder så att det fortfarande är bra skärpa, går det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Patrik Skrivet 3 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 september, 2006 Lite offtopic .. men .. Att förminska bilder är ju inte så svårt, men att förstora små bilder så att det fortfarande är bra skärpa, går det? Nope, om du inte har den i större format eller kan behandla den så den blir skarp. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jazz Skrivet 3 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 september, 2006 Nope, om du inte har den i större format eller kan behandla den så den blir skarp. För att behandla skärpa måste man ha ûb3r sk1llZZ0rz i Photoshop? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Dumbom Skrivet 4 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 september, 2006 Jag har ju haft min banan nu som avatar nästan sedan jag registrerade mig (dvs i ett år). Och för ett par dagar sedan så fick jag mig ett PM från Martin-123 där han gav mig en "finare" banan. http://img176.imageshack.us/img176/9021/dancingbanana2avabg823mv1.gif Ska jag byta eller ska jag ha kvar min lilla banan? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Colan K Skrivet 4 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 september, 2006 Jag har ju haft min banan nu som avatar nästan sedan jag registrerade mig (dvs i ett år). Och för ett par dagar sedan så fick jag mig ett PM från Martin-123 där han gav mig en "finare" banan. Ska jag byta eller ska jag ha kvar min lilla banan? XD Den bananen är kult. Åtminstonde lille jag tycker du borde ha kvar den gamla bananen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 4 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 september, 2006 Jag har ju haft min banan nu som avatar nästan sedan jag registrerade mig (dvs i ett år). Och för ett par dagar sedan så fick jag mig ett PM från Martin-123 där han gav mig en "finare" banan. http://img176.imageshack.us/img176/9021/dancingbanana2avabg823mv1.gif Ska jag byta eller ska jag ha kvar min lilla banan? Den du har nu är snyggare. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 4 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 september, 2006 Den du har nu är snyggare. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Dumbom Skrivet 4 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 september, 2006 Ah, ni har faktist rätt. Jag kör kvar på min nuvarande banan istället. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
alexzander Skrivet 4 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 september, 2006 byta? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HOWHOW Skrivet 4 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 september, 2006 byta? Nej hatar sanna dar avatarer. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 4 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 september, 2006 *bild med urgammalt skämt* byta? Nej. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Patrik Skrivet 4 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 september, 2006 För att behandla skärpa måste man ha ûb3r sk1llZZ0rz i Photoshop? Typ, nja men det beror på hur bilden ser ut osv. Jag är svamp. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gizmo91 Skrivet 6 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 september, 2006 Bytt! Är på tok för lat för att göra en signatur/avatar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Roxxy Skrivet 6 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 september, 2006 byta? Fint! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Everest Skrivet 7 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 september, 2006 (redigerad) Nytt. Samma tema dock. Edit: Vet, ska fixa avataren, den passar inte färgmässigt. Redigerad 7 september, 2006 av Everest Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts