Jump to content

luddee
 Share

Recommended Posts

Det är HIF-klacken som håller upp sina halsdukar under nationalsången! ;)

Vad tycker ni?

Tycker det ser lite för suddigt ut i signaturen, men nice tema iallafall :P

EDIT: Håller mig fortfarande till AIK temat, dock nu med en Sol Invictus version.

Vad tycks?

Redigerad av Halo
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Som ni ser har jag temporärt bytt avatar till en Psykeeper, som den FLYFF- Nörd jag är. :D

Ni som är kära i min Megaman- trollkarl - oroa er inte, han kommer tillbaka när jag orkar eller när Silentwhisper är uppe igen.

Martin-123: Jag är rätt less på ditt sätt att förminska bilder. Trycker du Ctrl + T och förminskar efter ögonmåttet? Bilden behåller proportionerna om du håller inne Shift.

Redigerad av Siana
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Ni som är kära i min Megaman- trollkarl - oroa er inte, han kommer tillbaka när jag orkar eller när Silentwhisper är uppe igen.

Det är bäst det! :)

Skulle bara vilja säga att jag har en avatar som godfather gjort (:D) som är en liten bit från signaturen. Men jag ville ha me den andra bilden och inte ha någon bit från signaturen? Vad tycker ni? Ska jag ta den andra:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Det är bäst det! :P

Skulle bara vilja säga att jag har en avatar som godfather gjort (:)) som är en liten bit från signaturen. Men jag ville ha me den andra bilden och inte ha någon bit från signaturen? Vad tycker ni? Ska jag ta den andra:

Uuhhm. Har HIF klacken lindat in sig i garn eller vad ska det föreställa? :D

Länk till kommentar
Dela på andra sidor