Martin-123 Skrivet 26 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 augusti, 2006 Hon är för bred i signaturen, börjar annars tröttna på alla tjejavatar/signaturer. Det är liksom inte tjejen utan att jag har fastnat för O.C Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gäst Skrivet 26 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 augusti, 2006 Nytt, vad tycks! Colan du behöver inte säga det där med avataren igen Gillar den. Ta den! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RadiuZ Skrivet 26 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 augusti, 2006 Min gamla avatars adress verkar ha upphört, så jag får ta min nödlösning tills jag har orken att göra en ny avatar-.- Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rabarben Skrivet 27 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 augusti, 2006 Snart derby så då får man uppdatera med nytt tema! Ny signatur kommer inom kort! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
sobe Skrivet 27 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 augusti, 2006 (redigerad) Måste ju säga att jag gillar min starkt, såklart. Redigerad 27 augusti, 2006 av sobe Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 27 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 augusti, 2006 Snart derby så då får man uppdatera med nytt tema! Ny signatur kommer inom kort! Om du nu har gjort den på egen hand.. Varför gjorde du den inte i rätt storlek då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rabarben Skrivet 27 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 augusti, 2006 Om du nu har gjort den på egen hand.. Varför gjorde du den inte i rätt storlek då? Har inte gjort den själv! Skulle någon med photoshop kunna göra detta till mig? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Martin-123 Skrivet 27 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 augusti, 2006 Har inte gjort den själv! Skulle någon med photoshop kunna göra detta till mig? Här, med ram! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rabarben Skrivet 27 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 augusti, 2006 Sådärja... nytt tema gjort av godfather! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 27 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 augusti, 2006 Sådärja... nytt tema gjort av godfather! Vad föreställer avataren? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rabarben Skrivet 27 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 augusti, 2006 (redigerad) Vad föreställer avataren? Det är HIF-klacken som håller upp sina halsdukar under nationalsången! Vad tycker ni? Redigerad 27 augusti, 2006 av rabarben Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Halo Skrivet 27 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 augusti, 2006 (redigerad) Det är HIF-klacken som håller upp sina halsdukar under nationalsången! Vad tycker ni? Tycker det ser lite för suddigt ut i signaturen, men nice tema iallafall EDIT: Håller mig fortfarande till AIK temat, dock nu med en Sol Invictus version. Vad tycks? Redigerad 27 augusti, 2006 av Halo Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 28 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 augusti, 2006 (redigerad) Som ni ser har jag temporärt bytt avatar till en Psykeeper, som den FLYFF- Nörd jag är. Ni som är kära i min Megaman- trollkarl - oroa er inte, han kommer tillbaka när jag orkar eller när Silentwhisper är uppe igen. Martin-123: Jag är rätt less på ditt sätt att förminska bilder. Trycker du Ctrl + T och förminskar efter ögonmåttet? Bilden behåller proportionerna om du håller inne Shift. Redigerad 28 augusti, 2006 av Siana Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rabarben Skrivet 28 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 augusti, 2006 Ni som är kära i min Megaman- trollkarl - oroa er inte, han kommer tillbaka när jag orkar eller när Silentwhisper är uppe igen. Det är bäst det! Skulle bara vilja säga att jag har en avatar som godfather gjort () som är en liten bit från signaturen. Men jag ville ha me den andra bilden och inte ha någon bit från signaturen? Vad tycker ni? Ska jag ta den andra: http://www.beffo.se/gtaswe/forum/uploads/post-101-1156706141.png Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jazz Skrivet 28 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 augusti, 2006 Det är bäst det! Skulle bara vilja säga att jag har en avatar som godfather gjort () som är en liten bit från signaturen. Men jag ville ha me den andra bilden och inte ha någon bit från signaturen? Vad tycker ni? Ska jag ta den andra: http://www.beffo.se/gtaswe/forum/uploads/post-101-1156706141.png Uuhhm. Har HIF klacken lindat in sig i garn eller vad ska det föreställa? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rabarben Skrivet 28 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 augusti, 2006 Uuhhm. Har HIF klacken lindat in sig i garn eller vad ska det föreställa? Haha! Tihi... här ser du nog vad det föreställer! Fast de ser du ju ioförsig i siggen också! http://www.karnan.nu/bilder/albums/userpics/10013/normal_boishemma2002(2).jpg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 28 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 augusti, 2006 (redigerad) Nytt Werehouse.com tema. Vad tycks? Tycker att avataren och signaturen skiljer sig rejält från varandra, men jag försöker hitta liknande bilder. Redigerad 28 augusti, 2006 av Marky Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 28 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 augusti, 2006 Nytt Werehouse.com tema. Vad tycks? Tycker att avataren och signaturen skiljer sig rejält från varandra, men jag försöker hitta liknande bilder. Fint. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tux Skrivet 28 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 augusti, 2006 (redigerad) Här, med ram! Usch, du är inte så bra på PS va? Redigerad 28 augusti, 2006 av Tux Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 28 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 augusti, 2006 (redigerad) Nu har jag hittat något jag kanske kör med ett tag Hm, kanske någon kan vara så snäll och fixa en ram runt min avatar? Redigerad 28 augusti, 2006 av Marky Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts