Frenzy Skrivet 19 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 augusti, 2006 Saker och ting verkar ha lugnat ner sig här nu, så nu är man tillbaka. Nytt tema också, tycks? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Colan K Skrivet 19 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 augusti, 2006 Saker och ting verkar ha lugnat ner sig här nu, så nu är man tillbaka. Nytt tema också, tycks? Behöver inte sägas mycket ^____^ Snyggt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 19 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 augusti, 2006 Saker och ting verkar ha lugnat ner sig här nu, så nu är man tillbaka. Nytt tema också, tycks? Kan jag banna ditt alterego nu då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 19 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 augusti, 2006 Kan jag banna ditt alterego nu då? Om det är nödvändigt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rabarben Skrivet 19 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 augusti, 2006 La in en text i signaturen. Tog bort Avgå Stellhell för att lätta på stämningen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 19 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 augusti, 2006 Är min signatur högre än den får vara nu när jag la in texten under? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Roxxy Skrivet 19 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 augusti, 2006 Är min signatur högre än den får vara nu när jag la in texten under? Nja..vet inte riktgit, några pixlar här o där.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 19 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 augusti, 2006 (redigerad) http://img20.imageshack.us/img20/2716/mjacv3.png *edit* Och din är lite hög Roxxy. Redigerad 19 augusti, 2006 av R2D2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Roxxy Skrivet 19 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 augusti, 2006 Vad får man ha som högst? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 19 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 augusti, 2006 Vad får man ha som högst? 200. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Roxxy Skrivet 19 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 augusti, 2006 200. Fan! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 19 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 augusti, 2006 Fan! Lätt fixat iofs. Ta bort ramen. Lägg på en ny ram. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 19 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 augusti, 2006 http://img20.imageshack.us/img20/2716/mjacv3.png *edit* Och din är lite hög Roxxy. Argh! Får ta och ändra då... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Roxxy Skrivet 19 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 augusti, 2006 Kan någon vara snäll o fixa min, jag tycker att det blir för litet Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 19 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 augusti, 2006 Det är väll bara bilden och/eller texten som räknas som signaturen? inte mellanrummet mellan underkanten och sträcken där uppe? 328x200 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Roxxy Skrivet 19 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 augusti, 2006 Jag tror det är bara bilden. Jag har glömt hur det funkar här på GTAsajten Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 19 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 augusti, 2006 Får man ha den så som jar har nu? Fast nu tyckte jag det vart fult med texten så dära rakt ut nått sett... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 19 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 augusti, 2006 Får man ha den så som jar har nu? Fast nu tyckte jag det vart fult med texten så dära rakt ut nått sett... Tveksamt du. Nu är den 737 pixlar bred istället. Lägg in citatet i bilden. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 19 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 augusti, 2006 Tveksamt du. Nu är den 737 pixlar bred istället. Lägg in citatet i bilden. Ok, äh, Jag skiter i att använda citatet då istället. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 20 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 augusti, 2006 Ya! Sign också, har nog inte det här temat länge, men ett tag tror jag. http://files.upl.silentwhisper.net/upload5/DDS.jpg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts