Siana Skrivet 23 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 december, 2004 För mig är den iaf inte genomskinlig, menjag har för mig att den var de förrut Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tommy_Fido Skrivet 23 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 december, 2004 Vad tycks om min nya signatur ? http://www.italiancites-game.com/images/avatars/160673443341cc1d5d61ab2.gif Texten blev ganska ful :'( Förövrigt syns min avatar ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 23 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 december, 2004 Avataren syns, ja Bilden var snygg men texten var lite.... ja.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tommy_Fido Skrivet 23 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 december, 2004 Avataren syns, ja Bilden var snygg men texten var lite.... ja.... Haha jo jag vet texten blev lite fucked up Jag tänkte köra lite blod droppar och sånt men det orkade jag inte gör... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Magic Skrivet 23 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 december, 2004 Ööh? Ja, jag vet. Skrev ju att det var två olika färger. Kung_Food: Har inte använt den genomskinliga .PNG:n än. Men hur ser det här ut för dig? http://upl.silentwhisper.net/uplfolders/upload2/sign1.png När jag ser den i IE så är det en mörkgrå bakgrund. Topp3: Varför? Hela grejen med bilden är att den inte ska ha nå'n bakgrund eller ram. Det ska bara vara en ruta som det står Urachez på. bakgrunden är ljus blå för mig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tommy_Fido Skrivet 23 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 december, 2004 Dusse fixade till texten till mig. Yeah mycket snyggare http://upl.silentwhisper.net/uplfolders/upload7/Tommy-Fido.gif Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mikolan Skrivet 23 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 december, 2004 Dusse fixade till texten till mig. Yeah mycket snyggare http://upl.silentwhisper.net/uplfolders/upload7/Tommy-Fido.gif Flytta in "T":et Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 24 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 december, 2004 Flytta in "T":et haha w0rd Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 24 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 december, 2004 Paintade ihop en... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 25 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 december, 2004 Jag måste erkänna att mina signaturer har hållit låg klass på sistone, men här kommer det en riktigt fin en. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 25 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 december, 2004 (redigerad) ... Edit: Satte dit ett bättre slut Redigerad 25 december, 2004 av xstreem Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Magic Skrivet 25 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 december, 2004 ... Haha skön, är det gordon? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 25 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 december, 2004 Haha skön, är det gordon? Nej, det är Kenny i South Park Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FerkurZ Skrivet 25 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 december, 2004 Ööh? Ja, jag vet. Skrev ju att det var två olika färger. Kung_Food: Har inte använt den genomskinliga .PNG:n än. Men hur ser det här ut för dig? http://upl.silentwhisper.net/uplfolders/upload2/sign1.png När jag ser den i IE så är det en mörkgrå bakgrund. Topp3: Varför? Hela grejen med bilden är att den inte ska ha nå'n bakgrund eller ram. Det ska bara vara en ruta som det står Urachez på. oj..läste nog lite fel Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 25 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 december, 2004 Lite SA inspirerad Bara på skoj, kör med den ett tag.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 25 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 december, 2004 Hrm... Det där animeringsprogrammet ser ut att ha varit fött av satan själv Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Magic Skrivet 25 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 december, 2004 Hrm... Det där animeringsprogrammet ser ut att ha varit fött av satan själv Haha håller med. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 25 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 december, 2004 Haha håller med. vadå? va e det för dåligt med det ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 25 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 december, 2004 vadå? va e det för dåligt med det ? det verkar väldigt simpelt och tråkigt bara väldigt simpla bilder Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigge Skrivet 25 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 december, 2004 gaaah, jobbiga animeringar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts