Tweak Skrivet 15 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 augusti, 2006 (redigerad) PÅ detta forumet är det så. T.ex. the dude och okkas bråk blev ingen av dom bestraffade. När jag och corleone skrev 2 inlägg var så fick vi varsinn dags hybernate + varning. För övrigt kan du sluta hacka på mig hela tiden Tweak. --- Jag håller med er... ska jag byta till skånetemat eller Bob temat av skribb? ` Men sluta göra korkade saker då, ärligt talat.. Jag vill inte hacka på dig hela tiden men när du är som du är kan jag faktiskt inte rå för det. Jag vill ha en ny signatur, någon? Redigerad 15 augusti, 2006 av Tweak Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 15 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 augusti, 2006 (redigerad) Erm, rabarben, eller någon av er andra längst fram i kullerstenskastartruppen kan gärna skapa en tråd om StellHell istället för att spamma sönder både Musiktips och en av mina favorittrådar. Tack. rabarben, Bob Marley - snyggaste du någonsin haft. Redigerad 15 augusti, 2006 av Siana Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rabarben Skrivet 15 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 augusti, 2006 (redigerad) Erm, rabarben, eller någon av er andra längst fram i kullerstenskastartruppen kan gärna skapa en tråd om StellHell istället för att spamma sönder både Musiktips och en av mina favorittrådar. Tack. rabarben, Bob Marley - snyggaste du någonsin haft. http://www.gtasajten.com/forum/index.php?s...mp;#entry748623 HELVETE! Jag har blivit av med Bob Marley temat. :'( Redigerad 15 augusti, 2006 av rabarben Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Halo Skrivet 15 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 augusti, 2006 Har redan postat att dom är nya, men glömde fråga vad ni tycker om dom Så vad tycker ni? Om avataren och signaturen alltså. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 15 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 augusti, 2006 (redigerad) ` Men sluta göra korkade saker då, ärligt talat.. Jag vill inte hacka på dig hela tiden men när du är som du är kan jag faktiskt inte rå för det. Jag vill ha en ny signatur, någon? Du hackar väl inte på honom för du säger vad du tycker? Han som tar åt sig alldelles för lätt. Jag kanske kan slänga ihop någon sig till dig. Säg vad temat hade kunnat vara. HALO: Den duger bra, rätt rolig film också. Redigerad 15 augusti, 2006 av Frenzy Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 15 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 augusti, 2006 (redigerad) http://www.gtasajten.com/forum/index.php?s...mp;#entry748623 Okay, var snälla och håll er till den. Halo: Jodå, den är söt. Redigerad 15 augusti, 2006 av Siana Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Halo Skrivet 15 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 augusti, 2006 HALO: Den duger bra, rätt rolig film också. Halo: Jodå, den är söt. Tack, en fråga bara, tycker ni jag ska förminska "quoten" som jag har med i signaturen, så att den inte blir lika hög? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 15 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 augusti, 2006 Någon som har lust att göra ett tema med denna bild? Istället för siffrorna, kan det ju stå: Ra-ven-E eller något liknande? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 15 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 augusti, 2006 Någon som har lust att göra ett tema med denna bild? Istället för siffrorna, kan det ju stå: Ra-ven-E eller något liknande? Jag kan göra det, men jag tycker att signaturen du har just nu är mycket läckrare. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 15 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 augusti, 2006 Jag kan göra det, men jag tycker att signaturen du har just nu är mycket läckrare. Mm men gör något till mig istället då, om du ändå har tid över? Vore skitschysst Du har helt fria händer Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Halo Skrivet 15 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 augusti, 2006 Någon som har lust att göra ett tema med denna bild? Istället för siffrorna, kan det ju stå: Ra-ven-E eller något liknande? Jag kan försöka, om ingen annan är sugen eller jag gör ett tema ändå. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 15 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 augusti, 2006 Jag kan göra det, men jag tycker att signaturen du har just nu är mycket läckrare. Jo, det tycker jag också. Men då den ska bytas ut, så kan det ju vara bra att ha något färdigt tänkte bara se hur det blir Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 15 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 augusti, 2006 Någon som har lust att göra ett tema med denna bild? Istället för siffrorna, kan det ju stå: Ra-ven-E eller något liknande? Haha du tog verkligen brainiac tjejerna ändå. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 15 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 augusti, 2006 (redigerad) Haha du tog verkligen brainiac tjejerna ändå. Haha, alltid Men jag har ju en till fin bild med tjejerna också Redigerad 15 augusti, 2006 av RavenE Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 15 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 augusti, 2006 (redigerad) Men jag har ju en till fin bild med tjejerna också Haha, ja den är verkligen snygg. Redigerad 15 augusti, 2006 av Eudoros Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 15 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 augusti, 2006 Haha, ja den är verkligen snygg. Hmm, kanske borde ha den istället? Näh, Tvillingarna får pryda min signatur ett tag till Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 15 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 augusti, 2006 Hmm, kanske borde ha den istället? Näh, Tvillingarna får pryda min signatur ett tag till Jo nog var den fin, men den är inte lika snygg som tvillingarna du har nu. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Panimala Skrivet 15 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 augusti, 2006 Någon som har lust att göra ett tema med denna bild? Istället för siffrorna, kan det ju stå: Ra-ven-E eller något liknande? Här, en liten och en stor. http://img127.imageshack.us/img127/1864/bild1stormf3.jpg http://img114.imageshack.us/img114/4114/bild2litenlf6.jpg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 15 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 augusti, 2006 (redigerad) Här, en liten och en stor. *två bilder* Haha, de blev ju bra ju! Sparar de till ett senare tillfälle, tack så mkt! Redigerad 15 augusti, 2006 av RavenE Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Halo Skrivet 15 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 augusti, 2006 Hade ingenting för mig så jag gjorde ett tema lite snabbt haha Gör vad du vill med det . Bokstäverna vart visst lite misslyckade, men med denna storlek och panimalas text borde det väll bli rätt snyggt? http://img231.imageshack.us/img231/6790/raveneavaso2.jpg http://img231.imageshack.us/img231/8799/ravenesignsc6.jpg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts