Moongoose Skrivet 15 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 augusti, 2006 http://files.upl.silentwhisper.net/upload1/Morgondis_copy.png Den eller inget? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bullet Skrivet 15 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 augusti, 2006 http://files.upl.silentwhisper.net/upload1/Morgondis_copy.png Den eller inget? Den var zöt =) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rabarben Skrivet 15 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 augusti, 2006 Nytt tema... kom inte ihåg vem som har gjort det till mig. Den personen ska ha ett tack iallafall! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 15 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 augusti, 2006 AVGÅ STELLHELL! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 15 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 augusti, 2006 Nytt tema... kom inte ihåg vem som har gjort det till mig. Den personen ska ha ett tack iallafall! Och vad är det för fel med StellHell nu då, om man får fråga? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rabarben Skrivet 15 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 augusti, 2006 Och vad är det för fel med StellHell nu då, om man får fråga? Kolla i t.ex. musiktips. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 15 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 augusti, 2006 Jo men Stellhell är ju störd, vi får skita i han tills han skärper sig eller Hultan gör det rätta. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 15 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 augusti, 2006 Lite Offtopic: Får jag härma dig rabarben? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rabarben Skrivet 15 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 augusti, 2006 (redigerad) Jo men Stellhell är ju störd, vi får skita i han tills han skärper sig eller Hultan gör det rätta. Har mejlat honom om detta. Vi får se vad som händer. Självklart RavenE. Redigerad 15 augusti, 2006 av rabarben Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 15 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 augusti, 2006 Lade till en liten text i protesterna mot Stellan... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 15 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 augusti, 2006 Haha. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rabarben Skrivet 15 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 augusti, 2006 Haha. Får man fråga vad som är så humorisktiskt med att vi protesterar mot Stellhell? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 15 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 augusti, 2006 Får man fråga vad som är så humorisktiskt med att vi protesterar mot Stellhell? Att ni verkligen tror att han eller Hultan kommer bry sig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 15 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 augusti, 2006 Att ni verkligen tror att han eller Hultan kommer bry sig. Låt oss njuta av vår protesttid tills den glöms bort... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rabarben Skrivet 15 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 augusti, 2006 (redigerad) Att ni verkligen tror att han eller Hultan kommer bry sig. Till och med respekterade medlemmar som Vice och R2D2 har börjat stå emot honom. Även KalleR... i stort sett hela forumet är emot honom. Kallar du alla dessa personerna löjliga får du tycka det. *Tar på mig palestinasjal* --- Tycker ni ja ska ha detta eller ska jag byta till något av mina andra gamla? Redigerad 15 augusti, 2006 av rabarben Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 15 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 augusti, 2006 (redigerad) Att ni verkligen tror att han eller Hultan kommer bry sig. Varför skulle dom inte bry sig? Om ingenting kommer att göras så är detta forum ingenting annat än Orättvishetens högkvarter. De flesta moderatorerna kastar ju varningar/bans till höger och vänster, men då de själva gör något dumt, så händer ingenting. Detta påminner mig om när en snut här i Östersund tolkade på en cykel bakom en polisbil i ca 50km/h. Det hände inte speciellt mkt då, men skulle en vanlig privatperson göra det så skulle det bli dryga böter. @rabarben: Behåll de du har nu, mycket finare. Redigerad 15 augusti, 2006 av RavenE Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 15 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 augusti, 2006 Till och med respekterade medlemmar som Vice och R2D2 har börjat stå emot honom. Även KalleR... i stort sett hela forumet är emot honom. Kallar du alla dessa personerna löjliga får du tycka det. *Tar på mig palestinasjal* --- Tycker ni ja ska ha detta eller ska jag byta till något av mina andra gamla? Handlar väl inte om vad "respekterade" medlemmar tycker. Han är som han är. Vi får ju se vart det leder. --- Byt inte. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 15 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 augusti, 2006 Till och med respekterade medlemmar som Vice och R2D2 har börjat stå emot honom. Även KalleR... i stort sett hela forumet är emot honom. Kallar du alla dessa personerna löjliga får du tycka det. *Tar på mig palestinasjal* --- Tycker ni ja ska ha detta eller ska jag byta till något av mina andra gamla? Palestinasjalen eller temat? Temat får du gärna byta ut, det var inget speciellt med det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 15 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 augusti, 2006 Men Stellhell bryr sig inte om vad någon tycker, "respekterad" eller inte. Så jävla fult att säga som du gör rabarbm, som om vad dom tyckte om Stellhell var mer värt? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rabarben Skrivet 15 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 augusti, 2006 (redigerad) Men Stellhell bryr sig inte om vad någon tycker, "respekterad" eller inte. Så jävla fult att säga som du gör rabarbm, som om vad dom tyckte om Stellhell var mer värt? PÅ detta forumet är det så. T.ex. the dude och okkas bråk blev ingen av dom bestraffade. När jag och corleone skrev 2 inlägg var så fick vi varsinn dags hybernate + varning. För övrigt kan du sluta hacka på mig hela tiden Tweak. --- Jag håller med er... ska jag byta till skånetemat eller Bob temat av skribb? Redigerad 15 augusti, 2006 av rabarben Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts