luddee Skrivet 12 augusti, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 12 augusti, 2006 Ghhar, lite Napoleon Dynamite tema Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aKi Skrivet 12 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 augusti, 2006 (redigerad) Ghhar, lite Napoleon Dynamite tema Signaturen var najs, gillar dock inte avataren. Passar inte till signaturen. Tummen upp annars. @Pico ;D Redigerad 12 augusti, 2006 av aKi Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 12 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 augusti, 2006 Hörru aKi behåll din fina avatar nu och byt den inte efter två dagar som du brukar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 12 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 augusti, 2006 (redigerad) Hahaha, nu gjorde jag en avatar också. Jag borde nästan skämmas. Byter självklart inom en snar framtid. Redigerad 12 augusti, 2006 av Kebab Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
luddee Skrivet 12 augusti, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 12 augusti, 2006 Hahaha, nu gjorde jag en avatar också. Jag borde nästan skämmas. Byter självklart inom en snar framtid. Diggar kungen, inte avan Ghhar, fixade avan nu Pico... bättre? Förlorade Napoleon-temat, men blev ändå rätt cleant... Förresten, någon som sett Napoleon Dynamite? Världens bästa film (gosh) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 12 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 augusti, 2006 Diggar kungen, inte avan Ghhar, fixade avan nu Pico... bättre? Förlorade Napoleon-temat, men blev ändå rätt cleant... Förresten, någon som sett Napoleon Dynamite? Världens bästa film (gosh) Klart jag har. Han rockar, riktigt härlig. Snyggt set, förresten. Men, det skulle vara ännu proffsigare om du hade en avatar med samma stil, men inte identiskt tema. Det vill säga, luddee står på t e x en penna, ett suddigum eller vad som helst som passar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 12 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 augusti, 2006 Ghhar, fixade avan nu Pico... bättre? Förlorade Napoleon-temat, men blev ändå rätt cleant... Vad nu då? Hur kommer jag in i bilden? http://67.18.37.14/19/132/emo/shock.gif Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aKi Skrivet 12 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 augusti, 2006 Kickass signatur yoho Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 12 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 augusti, 2006 Kickass signatur yoho Daft punk? ------------ Nytt, en uppdaterad.. klassiker? Om man kan säga så. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aKi Skrivet 12 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 augusti, 2006 Daft punk? Yeah. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 12 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 augusti, 2006 Yeah. Hum.. grmt konstigt att jag kunde det då jag hört den låten hos någon för ett tag sedan. Vilket minne jag måste besitta. Till Siana och annhängare: Orka göra ny avatar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aKi Skrivet 12 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 augusti, 2006 Hum.. grmt konstigt att jag kunde det då jag hört den låten hos någon för ett tag sedan. Vilket minne jag måste besitta. Haha jo men den jävla låten fastnar i huvudet på en när man väl har hört den ^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
luddee Skrivet 12 augusti, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 12 augusti, 2006 Vad nu då? Hur kommer jag in i bilden? http://67.18.37.14/19/132/emo/shock.gif AaHHH, trodde det var du som skrev på aKi's konto, kolla hans inlägg näst längst upp =) @Siana: Ska försöka imorrn när jag orkar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 12 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 augusti, 2006 Diggar kungen, inte avan Ghhar, fixade avan nu Pico... bättre? Förlorade Napoleon-temat, men blev ändå rätt cleant... Förresten, någon som sett Napoleon Dynamite? Världens bästa film (gosh) Åhh den filmen är så grymt tråkig. Huvudpersonen är kung, men handlingen suger. Kolla The Benchwarmers, http://www.imdb.com/title/tt0437863/ . Jon Heder har stor roll där med, och i den garvar man rakt igenom. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Halo Skrivet 13 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 augusti, 2006 Har gjort en ny avatar och en ny signatur. The Dudesons tema, dem är bara för sköna. Den enda som saknas är Britney, grisen, men den får väll komma i framtiden hehe. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 13 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 augusti, 2006 Borde jag byta till denna eller ska jag ha kvar min vackra signatur som kommer ifrån filmen Howl's moving castle som ingen mindre än Siana gjorde åt mig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 13 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 augusti, 2006 Borde jag byta till denna eller ska jag ha kvar min vackra signatur som kommer ifrån filmen Howl's moving castle som ingen mindre än Siana gjorde åt mig. Snällt av Siana att göra en hel film till dig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 13 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 augusti, 2006 Jo, jag vet. Den där Siana är en trevlig prick. Och han jobbade gratis Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Corleone Skrivet 13 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 augusti, 2006 Jag är bäst på att googla fram coola avatarer. Aight. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RadiuZ Skrivet 14 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 augusti, 2006 (redigerad) Borde jag byta till denna eller ska jag ha kvar min vackra signatur som kommer ifrån filmen Howl's moving castle som ingen mindre än Siana gjorde åt mig. Nje, behåll den gamla Aight indeed Corleone Edit - Ny signatur Redigerad 14 augusti, 2006 av RadiuZ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts