Siana Skrivet 10 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 augusti, 2006 Fixat ny sign och avatar nån som gillar ? ;) jag tycker den andra Ehm. Borde det inte vara "We don't die- we multiply"? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 10 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 augusti, 2006 Ehm. Borde det inte vara "We don't die- we multiply"? ...och vilken låt är det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 10 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 augusti, 2006 (redigerad) ...och vilken låt är det? Den som finns på den här. Redigerad 10 augusti, 2006 av Siana Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 11 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 augusti, 2006 Ny signatur som jag..ehm.. nästan har gjort själv. Jag gjorte mitt bästa iallafall. Men.. Det mesta är gjort av Wu Zi Mu. Och så gör jag Siana glad också, eftersom jag verkligen inte tänker fixa någon matchande avatar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 11 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 augusti, 2006 Ny signatur som jag..ehm.. nästan har gjort själv. Jag gjorte mitt bästa iallafall. Men.. Det mesta är gjort av Wu Zi Mu. Och så gör jag Siana glad också, eftersom jag verkligen inte tänker fixa någon matchande avatar. Så långt är jag glad. Men signaturen tål att diskuteras. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 11 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 augusti, 2006 (redigerad) Haha, ja den är ju inte vacker. Men jag tycker den är kul (För er som inte fattar så kan ni klicka på honom och sedan välja sista avsnittet..eller..näst sista blir det om man räknar med reklamen som är på slutet) Redigerad 11 augusti, 2006 av Kebab Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 11 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 augusti, 2006 Lite kul idé Kebab, men nä. Man känner igen folk på avataren och signaturen. Nu har du en signatur som knappt syns och ingen avatar. Kommer inte att känna igen dig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 11 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 augusti, 2006 Ja, det ska erkännas att i teorin såg det mycket bättre ut. Jag är inte så nöjd, men jag tänker ha den i några dagar iallafall. Mest för sakens skull. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 11 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 augusti, 2006 Nytt nu. Om jag behåller det vet jag inte. Men testar ha det ett tag. Kom gärna med kommentarer och tips. http://img70.imageshack.us/img70/4861/breathavafp0.jpg http://img164.imageshack.us/img164/3324/breathingliesqg8.jpg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 11 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 augusti, 2006 Nytt nu. Om jag behåller det vet jag inte. Men testar ha det ett tag. Kom gärna med kommentarer och tips. Jag tyckte den/dom var grym. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Martin-123 Skrivet 11 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 augusti, 2006 The Sickness of Faith Ram? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 11 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 augusti, 2006 Nytt nu. Om jag behåller det vet jag inte. Men testar ha det ett tag. Kom gärna med kommentarer och tips. Läskiga Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 11 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 augusti, 2006 Nytt nu. Om jag behåller det vet jag inte. Men testar ha det ett tag. Kom gärna med kommentarer och tips. http://img70.imageshack.us/img70/4861/breathavafp0.jpg http://img164.imageshack.us/img164/3324/breathingliesqg8.jpg Stor signatur Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Martin-123 Skrivet 11 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 augusti, 2006 (redigerad) Stor signatur Men inte för stor Oj läste fel! Den är för stor! Har bytt nu Walk The Line Tycks? Redigerad 12 augusti, 2006 av Martin-123 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Colan K Skrivet 11 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 augusti, 2006 Men inte för stor Har bytt nu Walk The Line Tycks? Den är snygg, men matchande signatur borde väl vara fint ? Gillar den skarpt eller.. avatar menar jag Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Martin-123 Skrivet 11 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 augusti, 2006 Den är snygg, men matchande signatur borde väl vara fint ? Gillar den skarpt eller.. avatar menar jag Har bara förstorat upp avataren från signaturen, så att huvudet får plats och inget annat Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Colan K Skrivet 11 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 augusti, 2006 Har bara förstorat upp avataren från signaturen, så att huvudet får plats och inget annat Gör en ny matchande ava då ? Verkar ofta som alla är lika lata som mig :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Martin-123 Skrivet 11 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 augusti, 2006 Gör en ny matchande ava då ? Verkar ofta som alla är lika lata som mig :'( Nu då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
I lol Skrivet 12 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 augusti, 2006 Men inte för stor Har bytt nu Walk The Line Tycks? Jopp, Kalle har rätt. 100 kb är största storleken den får va, och den där var 107 kb Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Colan K Skrivet 12 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 augusti, 2006 Nu då? Vad har du ändrat ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts