GTApimpfoolife Skrivet 9 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 augusti, 2006 Var bara tvungen. Vad tycks Solna tattare? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 9 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 augusti, 2006 Halvnütt för mig med. Den signaturen är riktigt härlig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 9 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 augusti, 2006 Byta? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rabarben Skrivet 9 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 augusti, 2006 Var bara tvungen. Vad tycks Solna tattare? Förjävla snyggt tifo! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 9 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 augusti, 2006 (redigerad) Förjävla snyggt tifo! Håll klaffen smygråtta. Det var ju inte det som var själva grejen, förresten är det där mosaiket ganska simpelt, men det var jävligt maffigt när dom vände på smeten. Redigerad 9 augusti, 2006 av GTApimpfoolife Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 9 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 augusti, 2006 Varför förstör du Oasis-texterna med den där fula smileyn? Den är bra att ha vettu, man vet aldrig när man blir tvungen att avsluta ett klämmigt inlägg med en :|-nomicon. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rabarben Skrivet 9 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 augusti, 2006 Håll klaffen smygråtta. Det var ju inte det som var själva grejen, förresten är det där mosaiket ganska simpelt, men det var jävligt maffigt när dom vände på smeten. Typ... förlåt eller nåt! Vad står det förresten? Ser inte alls vad det står. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 9 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 augusti, 2006 Typ... förlåt eller nåt! Vad står det förresten? Ser inte alls vad det står. Det är lugnt! Det är engelska. Tänk på det. Men allvarligt, ser du inte vad det står? Måste jag behöva ändra nåt? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rabarben Skrivet 9 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 augusti, 2006 Det är lugnt! Det är engelska. Tänk på det. Men allvarligt, ser du inte vad det står? Måste jag behöva ändra nåt? Mee... ja menar i själva tifot! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 9 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 augusti, 2006 Mee... ja menar i själva tifot! AIK? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 9 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 augusti, 2006 Mee... ja menar i själva tifot! AIK? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 9 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 augusti, 2006 AIK! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
jaeger Skrivet 9 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 augusti, 2006 Trodde du var Djurgårdare, men så fel man kan ha. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 9 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 augusti, 2006 Du är lika efter som rabarben. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
jaeger Skrivet 9 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 augusti, 2006 "Stockholms Stolthet - DIF" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aikjonas12 Skrivet 9 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 augusti, 2006 Du är lika efter som rabarben. Stockholms stolthet - DIF. Jag tolkar det som att du tycker att dif är stockholms stolthet.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 9 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 augusti, 2006 Stockholms stolthet - DIF. Jag tolkar det som att du tycker att dif är stockholms stolthet.. Ja. Fast det kanske för jag tycker det också. Sen får man inte glömma bort att dom är det också. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
alexzander Skrivet 9 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 augusti, 2006 http://img142.imageshack.us/img142/6595/pinkhw5.gif tycks? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aikjonas12 Skrivet 9 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 augusti, 2006 Vilken av dessa tycker ni jag ska jobba på? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
jaeger Skrivet 9 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 augusti, 2006 Stockholms stolthet - DIF. Jag tolkar det som att du tycker att dif är stockholms stolthet.. Jag tolkar det som att aik möter DIF och att några råttor säger att aik är stockholms stolthet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts