Panimala Skrivet 8 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 augusti, 2006 (redigerad) Av ren nyfikenhet, vad hade han skrivit? Antar att han stal KalleRs avatar/signatur. EDIT: Åh, 4000 posts. Redigerad 8 augusti, 2006 av Panimala Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
I lol Skrivet 8 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 augusti, 2006 (redigerad) Antar att han stal KalleRs avatar/signatur. EDIT: Åh, 4000 posts. I'm teh h4xXx0r -------------------- http://img448.imageshack.us/img448/8726/untitled10aj.png YOU WANT SOME FRIES WITH THAT?! Redigerad 8 augusti, 2006 av I lol Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 8 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 augusti, 2006 Nej, det gjorde han inte. Han hade en hel fartkamera och en lite tvärtemot varning typ.. Så han ville ju jävlas för att han blev varnad när han snodde pKz:s.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Corleone Skrivet 8 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 augusti, 2006 Jo, Din innehåller bara en tjej(?) - Men den är fin den med Den är snyggast ändå. Danke. Jag tvivlar starkt på att det där är en tjej. Va-rf-ör. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 8 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 augusti, 2006 Visar en avatar jag gjorde till en tracker/forum... (nickar Rut där) http://img147.imageshack.us/img147/5907/skateboardavatarku3.jpg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HOWHOW Skrivet 8 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 augusti, 2006 Ny personlig bild.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 8 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 augusti, 2006 Ny personlig bild.. Passar dig som handsken, baby. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Adriian Skrivet 8 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 augusti, 2006 Nytt Red Hot Chili Peppers-tema. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 8 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 augusti, 2006 Nytt Red Hot Chili Peppers-tema. Snyggt förutom att det är för högt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Adriian Skrivet 8 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 augusti, 2006 Snyggt förutom att det är för högt. Är det? Gränsen är väl 200 pixlar? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Dumbom Skrivet 8 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 augusti, 2006 Är det? Gränsen är väl 200 pixlar? Ja, men sen har du ju massa text under. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Adriian Skrivet 8 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 augusti, 2006 Bättre nu? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 8 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 augusti, 2006 Bättre nu? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 9 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 augusti, 2006 (redigerad) Den är snyggast ändå. Danke. Va-rf-ör. Det kanske det var. Men det såg ut som en hippie- grabb. Har jag sagt att det är det, så är det det. Visar en avatar jag gjorde till en tracker/forum... (nickar Rut där) http://img147.imageshack.us/img147/5907/skateboardavatarku3.jpg Snygg. Har du gjort märkena i vänstra övre hörnet också? Hur gjorde du skrap- märkena på brädan? Med en brush? Redigerad 9 augusti, 2006 av Siana Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aKi Skrivet 9 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 augusti, 2006 Avatar byte mkaay. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 9 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 augusti, 2006 Avatar byte mkaay. Pssch. Pssch. Pssch. ... Halvnütt för mig med. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 9 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 augusti, 2006 Det kanske det var. Men det såg ut som en hippie- grabb. Har jag sagt att det är det, så är det det. Snygg. Har du gjort märkena i vänstra övre hörnet också? Hur gjorde du skrap- märkena på brädan? Med en brush? Bara skateboarden jag gjort själv. För att få fram slitningen i brädan tog jag först smudgetool, och satte penselstorlek på 1px, kommer ej ihåg styrka. Sen smetade jag ut lite lagom. Sen skapade jag en ny bild där jag tog add noise, 400% och mono ikryssad. Därefter motionblur så blir det någolunda trästruktur. Sen färgade jag om bilden till lämplig färg. Sen flyttade jag över min trätextur till skateboarden, suddade ut alla områden där det inte skulle vara trä, sen tog jag suddigummet med 1px storlek och runt 20-30% styrka och satte igång att sudda tills jag var nöjd. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 9 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 augusti, 2006 Bara skateboarden jag gjort själv. För att få fram slitningen i brädan tog jag först smudgetool, och satte penselstorlek på 1px, kommer ej ihåg styrka. Sen smetade jag ut lite lagom. Sen skapade jag en ny bild där jag tog add noise, 400% och mono ikryssad. Därefter motionblur så blir det någolunda trästruktur. Sen färgade jag om bilden till lämplig färg. Sen flyttade jag över min trätextur till skateboarden, suddade ut alla områden där det inte skulle vara trä, sen tog jag suddigummet med 1px storlek och runt 20-30% styrka och satte igång att sudda tills jag var nöjd. Smart! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 9 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 augusti, 2006 Den är snyggast ändå. Bara för att du har ett väldigt fint namn så får jag väl nästan hålla med dig Och jag hittade den här på ett forum åt Spajdermän eller vad han heter (Seriöst No Offence) http://www.bageta.org/spider_man.gif Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 9 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 augusti, 2006 Pssch. Pssch. Pssch. ... Halvnütt för mig med. Varför förstör du Oasis-texterna med den där fula smileyn? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts