Mark Skrivet 6 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 augusti, 2006 Blev lite lätt denna gång, men var trött på Bumblefoot nu Edit: Vad tycks? Njaa, vet inte om jag tycker det blev så fint.. Har bytt tillbaka till "originalet" nu Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 6 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 augusti, 2006 (redigerad) Njaa, vet inte om jag tycker det blev så fint.. Har bytt tillbaka till "originalet" nu Kan du förklara för mig vad werehouse är? EDIT: Det var inget. Redigerad 6 augusti, 2006 av Frenzy Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rabarben Skrivet 6 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 augusti, 2006 Kan du förklara för mig vad werehouse är? EDIT: Det var inget. Är du en läskig person? Du har alltid så läskiga teman... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 6 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 augusti, 2006 Är du en läskig person? Du har alltid så läskiga teman... Läskig person? Förklara. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rabarben Skrivet 6 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 augusti, 2006 (redigerad) Läskig person? Förklara. Vet ej... men eftersom dina signaturer är så läskiga. Innan hade du nån snubbe som blev plågad eller nåt. Du har nån visst stil på dina signaturer/avatarer som är läskiga. Har de något me din personlighet o göra? Kom på att det kanske har med det här satanistsaket o göra? Redigerad 6 augusti, 2006 av rabarben Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 6 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 augusti, 2006 Vet ej... men eftersom dina signaturer är så läskiga. Innan hade du nån snubbe som blev plågad eller nåt. Du har nån visst stil på dina signaturer/avatarer som är läskiga. Har de något me din personlighet o göra? Kom på att det kanske har med det här satanistsaket o göra? Nej, Frenzy är inte så läskig! Han är väldans trevlig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
I lol Skrivet 6 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 augusti, 2006 (redigerad) Nej, Frenzy är inte så läskig! Han är väldans trevlig Det är många som är trevliga som går med den där stilen och liknande stilar. Varför förstår man inte Redigerad 6 augusti, 2006 av I lol Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 6 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 augusti, 2006 Vet ej... men eftersom dina signaturer är så läskiga. Innan hade du nån snubbe som blev plågad eller nåt. Du har nån visst stil på dina signaturer/avatarer som är läskiga. Har de något me din personlighet o göra? Kom på att det kanske har med det här satanistsaket o göra? Hmm.. inget jag tänkt på men jag kanske gör rätt mörka signaturer och sådant. Ett sätt att uttrycka sig på, i guess. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rabarben Skrivet 6 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 augusti, 2006 Hmm.. inget jag tänkt på men jag kanske gör rätt mörka signaturer och sådant. Ett sätt att uttrycka sig på, i guess. Okej... snygga är dom. Och läskiga personer är också trevliga! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
I lol Skrivet 6 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 augusti, 2006 (redigerad) Okej... snygga är dom. Och läskiga personer är också trevliga! Hur trevlig ser inte hon ut? Redigerad 6 augusti, 2006 av I lol Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 6 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 augusti, 2006 Alltså rabarben, vad fick du ut av detta? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 6 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 augusti, 2006 Hur trevlig ser inte hon ut? I'd hit it. Ajja, nog med offtopic nu. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tux Skrivet 6 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 augusti, 2006 Vad tycks om mitt nya signatur och Avatar? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 6 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 augusti, 2006 Vad tycks om mitt nya signatur och Avatar? Jag ser knappt den gula ramen. Men så är jag ju inte direkt känd för att ha världens bästa ögon heller Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tux Skrivet 6 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 augusti, 2006 Jag ser knappt den gula ramen. Men så är jag ju inte direkt känd för att ha världens bästa ögon heller Visste väl att nån skulle kommentera ramen, gah. Aja jo asså jag tog färgen direkt ur en av hans album så jag tänkte att det skulle vara lite gammaldags Stevie Wonder liknande album signatur. Om du fattar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aikjonas12 Skrivet 6 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 augusti, 2006 Visste väl att nån skulle kommentera ramen, gah. Aja jo asså jag tog färgen direkt ur en av hans album så jag tänkte att det skulle vara lite gammaldags Stevie Wonder liknande album signatur. Om du fattar Jag tycker den är härlig. Har ganska/mycket bra ögon dessutom. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 7 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 augusti, 2006 Nytt. SYL. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 7 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 augusti, 2006 Nytt. SYL. Du har en riktigt kreativ period nu, huh? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 7 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 augusti, 2006 Du har en riktigt kreativ period nu, huh? Faktiskt, men inte med signaturerna. Men med gitarren. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 7 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 augusti, 2006 Nytt. SYL. Och vad är SYL? Förkortning av Sylt? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts