Pico Skrivet 4 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 augusti, 2006 Motherf-- http://67.18.37.14/19/132/emo/ranting_w.gif Äsch. Bättre lycka nästa gång. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 4 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 augusti, 2006 Har hamnat i en ny O RLY fas :< Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gäst Skrivet 5 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 augusti, 2006 Har hamnat i en ny O RLY fas :< Hehe, Gillar din sig skarpt! Ny avatar och signatur btw Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Colan K Skrivet 5 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 augusti, 2006 Hehe, Gillar din sig skarpt! Ny avatar och signatur btw Mmm Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 5 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 augusti, 2006 Ny avatar och signatur btw Fiiin. Ha den där ett tag nu. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gäst Skrivet 5 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 augusti, 2006 Är det sant? Min signatur blir inte hatad av alla? Wiee! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 5 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 augusti, 2006 Personligen börjar jag däremot tröttna på set där avataren är en nerklippt bild av samma signatur. Man kan ha avataren i samma tema, men inte identisk bild, kolla på Lajnux set till exempel. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Panimala Skrivet 5 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 augusti, 2006 Personligen börjar jag däremot tröttna på set där avataren är en nerklippt bild av samma signatur. Håller med. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 5 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 augusti, 2006 La till YA RLY ugglan i min signatur Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gäst Skrivet 5 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 augusti, 2006 La till YA RLY ugglan i min signatur Jag tycker den var bättre utan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 5 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 augusti, 2006 Jag tycker den var bättre utan Snyggare, ja. Roligare, nej. Bättre? Null vote. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 5 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 augusti, 2006 (redigerad) Gjorde något litet. Något Xasthur-fan kanske skulle vilja använda den. EDIT: Har tillbaka mitt death-tema nu igen, som ni ser. Redigerad 5 augusti, 2006 av Frenzy Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 5 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 augusti, 2006 Ny signatur. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 5 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 augusti, 2006 Ny signatur. Du är killen med flest posts här Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 5 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 augusti, 2006 Du är killen med flest posts här Haha det är rätt motsägelsefullt, tänkte jag inte äns på jag har inte flest posts/day iaf.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gäst Skrivet 6 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 augusti, 2006 Funderar på att byta avataren mot den här? Ja/Nej? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 6 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 augusti, 2006 Funderar på att byta avataren mot den här? Ja/Nej? Den var väldigt liten, men, ja. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Martin-123 Skrivet 6 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 augusti, 2006 (redigerad) Blev lite lätt denna gång, men var trött på Bumblefoot nu Edit: Vad tycks? Redigerad 6 augusti, 2006 av Martin-123 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Colan K Skrivet 6 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 augusti, 2006 Blev lite lätt denna gång, men var trött på Bumblefoot nu Edit: Vad tycks? Nja, signaturen var fin men, blir lite konstigt med avatarn och den Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 6 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 augusti, 2006 Personligen börjar jag däremot tröttna på set där avataren är en nerklippt bild av samma signatur. Man kan ha avataren i samma tema, men inte identisk bild, kolla på Lajnux set till exempel. Jag med, kan knappast göra en ny själv så det är därför. Men du är väl rätt duktig på signaturer, du får gärna göra en till mig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts