_-MadeMaN-_ Skrivet 22 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 december, 2004 Gjorde en annann version som jag tyckte mer om : http://www.frenzy.se/nysign.gif ska ha den istället vilken va snyggast ? Najs Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Magic Skrivet 22 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 december, 2004 Den är väll helt Ok. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FerkurZ Skrivet 22 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 december, 2004 satt å lekte lite när jag var utan internet i nåra dagar... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Magic Skrivet 22 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 december, 2004 Ny sig, samma tema som min bakgrund. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the-copy Skrivet 22 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 december, 2004 Den gamla klassikern Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Curly Skrivet 22 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 december, 2004 Ny sig, samma tema som min bakgrund. Vafan, Lance är ju en snobb Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Magic Skrivet 22 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 december, 2004 Han dog aldrig men han förlorade alla sina pengar och flyttade till SA Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 22 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 december, 2004 Huh? Har Buffy och Angel (Dock inte tillsammans, usch. Buffy-Spike!!!) nörden i Funny's mörka inre överfallit er i mörkret och förvirrat er? Jag är kvar! Mjaha... Du verkade lite konstig en stund Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Urachez Skrivet 23 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 december, 2004 Ny signaturbild... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
epix Skrivet 23 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 december, 2004 Snygg, jag känner igen teckensnittet, vet dock inte varifrån. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Magic Skrivet 23 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 december, 2004 Snygg, jag känner igen teckensnittet, vet dock inte varifrån. Samurize? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 23 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 december, 2004 Ny signaturbild... Nice!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gurgel Skrivet 23 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 december, 2004 min nya sig tycker den va rätt skön Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 23 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 december, 2004 min nya sig tycker den va rätt skön Hahaha cp kille Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gurgel Skrivet 23 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 december, 2004 Hahaha cp kille cp kille . Han e ju skön Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Urachez Skrivet 23 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 december, 2004 (redigerad) Hmm, hade ju valt en genomskinlig bakgrund till bilden först och sparat den i .PNG. Men nu kom jag ju på att genomskinlighet sparat i .PNG blir fuckat i Internet Explorer (använder Firefox). Så jag rovade att ta bakgrundsfärgen från inläggen och lägga den som grund för bilden, men nu märkte jag att det är två olika bakgrundsfärger för inlägg (först #F5F9FD, se'n #EEF2F7, se'n #F5F9FD igen, o.s.v.). Jobbigt... Genomskinlighet i .GIF ser bra ut i båda webbläsarna, men färgerna i min bild blir helt förstörda i .GIF. Inget annat format som stödjer genomskinlighet, ser bra ut i båda webbläsarna och inte förstör färgerna så mycket? EDIT: Ja, kolla på min bild nu. Nu ser man att det är en lite mörkare färg som bakgrund, men det gjorde man inte i mitt förra inlägg. Redigerad 23 december, 2004 av Urachez Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FerkurZ Skrivet 23 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 december, 2004 Hmm, hade ju valt en genomskinlig bakgrund till bilden först och sparat den i .PNG. Men nu kom jag ju på att genomskinlighet sparat i .PNG blir fuckat i Internet Explorer (använder Firefox). Så jag rovade att ta bakgrundsfärgen från inläggen och lägga den som grund för bilden, men nu märkte jag att det är två olika bakgrundsfärger för inlägg (först #F5F9FD, se'n #EEF2F7, se'n #F5F9FD igen, o.s.v.). Jobbigt... Genomskinlighet i .GIF ser bra ut i båda webbläsarna, men färgerna i min bild blir helt förstörda i .GIF. Inget annat format som stödjer genomskinlighet, ser bra ut i båda webbläsarna och inte förstör färgerna så mycket? EDIT: Ja, kolla på min bild nu. Nu ser man att det är en lite mörkare färg som bakgrund, men det gjorde man inte i mitt förra inlägg. det är för det är vit sen vitblå färg varannan post =D Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Topp3 Skrivet 23 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 december, 2004 Men Urkacheez, sätt en ram runt? Annars kan du ignorera oss ovettiga ignoranta IE-användare och fortsätta med .PNG. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Magic Skrivet 23 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 december, 2004 Hmm, hade ju valt en genomskinlig bakgrund till bilden först och sparat den i .PNG. Men nu kom jag ju på att genomskinlighet sparat i .PNG blir fuckat i Internet Explorer (använder Firefox). Så jag rovade att ta bakgrundsfärgen från inläggen och lägga den som grund för bilden, men nu märkte jag att det är två olika bakgrundsfärger för inlägg (först #F5F9FD, se'n #EEF2F7, se'n #F5F9FD igen, o.s.v.). Jobbigt... Genomskinlighet i .GIF ser bra ut i båda webbläsarna, men färgerna i min bild blir helt förstörda i .GIF. Inget annat format som stödjer genomskinlighet, ser bra ut i båda webbläsarna och inte förstör färgerna så mycket? EDIT: Ja, kolla på min bild nu. Nu ser man att det är en lite mörkare färg som bakgrund, men det gjorde man inte i mitt förra inlägg. Jag använder IE och jag kunde se din bild med genomskinlig bakgrund utan problem. Jag hade Mozilla förut men det gick långsammare på min dator av någon annledning. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Urachez Skrivet 23 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 december, 2004 det är för det är vit sen vitblå färg varannan post =D Ööh? Ja, jag vet. Skrev ju att det var två olika färger. Kung_Food: Har inte använt den genomskinliga .PNG:n än. Men hur ser det här ut för dig? http://upl.silentwhisper.net/uplfolders/upload2/sign1.png När jag ser den i IE så är det en mörkgrå bakgrund. Topp3: Varför? Hela grejen med bilden är att den inte ska ha nå'n bakgrund eller ram. Det ska bara vara en ruta som det står Urachez på. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts