Pico Skrivet 29 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 juli, 2006 Fint smileyskådespel, Pic. Fast jag hittar inte skit'n någonstans, inte ens på, ja, du vet. Hinty hinty: Teckensnittet tillhör Linotype-familjen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 29 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 juli, 2006 Följer inte Rosewood med windows? annars vet jag inte vart jag fått den ifrån. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aikjonas12 Skrivet 29 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 juli, 2006 Tack tack. Ska säga det att jag just i denna stund även laddar ner Firefox - för att få mojset att fungera. Allt för att slippa de där nedrans röv-signaturerna. Yes! Då har jag lyckats få en till att använda firefox!? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tackleberry Skrivet 29 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 juli, 2006 Är inte här ofta, men ja kan ju uppdatera siggen iaf... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Panimala Skrivet 30 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 juli, 2006 La till en liten text i min signatur. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 30 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 juli, 2006 (redigerad) Söt, Pani. Jag fixade ett helt paket med fonts, men alla var fula och det fanns bara andra Linotype- fonter där. Är denna bättre eller sämre? Den passar ju bättret till citatet, i vilket fall. Redigerad 30 juli, 2006 av Siana Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Panimala Skrivet 30 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 juli, 2006 (redigerad) Söt, Pani. Jag fixade ett helt paket med fonts, men alla var fula och det fanns bara andra Linotype- fonter där. Är denna bättre eller sämre? Den passar ju bättret till citatet, i vilket fall. Tack. Den känns som en prostituerad och nerslagen version av Disney-fonten, varken negativt eller posetivt, men den var okej tycker jag. Testa att inte ha någon font alls. Redigerad 30 juli, 2006 av Panimala Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 30 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 juli, 2006 Är denna bättre eller sämre? Den passar ju bättret till citatet, i vilket fall. Sämre. Tror nästan att signaturen skulle bli finare utan någon text. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Colan K Skrivet 31 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 31 juli, 2006 Jao. Ny signatur, gjord av Siana. Som också gjort min avatar. All hail Siana (och mig) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 31 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 31 juli, 2006 Texten på bilden ryker. Fast jag la lite skit ovanför istället. Pretty? Colan_K: Väldigt stilig, måste jag säga. Hrm, ja, inte för att jag är så förtjust i Cola, men själva signaturen... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 31 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 31 juli, 2006 (redigerad) Texten på bilden ryker. Fast jag la lite skit ovanför istället. Pretty? Mycket sötare nu. EDIT: Funderar på att byta. Redigerad 31 juli, 2006 av Frenzy Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Panimala Skrivet 31 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 31 juli, 2006 Texten på bilden ryker. Fast jag la lite skit ovanför istället. Pretty? Colan_K: Väldigt stilig, måste jag säga. Hrm, ja, inte för att jag är så förtjust i Cola, men själva signaturen... Sådär! Se så fint det blev. http://67.18.37.14/19/132/emo/naughty.gif Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kalan Skrivet 31 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 31 juli, 2006 (redigerad) Ny signatur, bättre/sämre än mina två senaste? http://files.upl.silentwhisper.net/upload7/Woofer.gif http://files.upl.silentwhisper.net/upload4/Babes_kopiera.jpg http://files.upl.silentwhisper.net/upload3/Kalan_wall_kopiera.jpg Redigerad 1 augusti, 2006 av Kalan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Patrik Skrivet 31 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 31 juli, 2006 Ny signatur, bättre/sämre än mina två senaste? Förra var bättre. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 1 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 augusti, 2006 (redigerad) Ännu en signatur som jag aldrig komer använda. http://img171.imageshack.us/img171/2729/ferdelancelu5.jpg För er som undrar eller inte har sett programmet: Fer de lance är orm-arten Redigerad 1 augusti, 2006 av Kebab Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rabarben Skrivet 1 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 augusti, 2006 (redigerad) Ännu en signatur som jag aldrig komer använda. http://img171.imageshack.us/img171/2729/ferdelancelu5.jpg För er som undrar eller inte har sett programmet: Fer de lance är orm-arten Gillar du (wild boys?) tema men den där äcklar mig... Redigerad 1 augusti, 2006 av rabarben Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maimstream Skrivet 1 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 augusti, 2006 Gillar du (wild boys?) tema men den där äcklar mig... Var glad att han aldrig kommer använda den då Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 1 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 augusti, 2006 Gillar du (wild boys?) tema men den där äcklar mig... Äcklar den där dig mer än en bild på en kille som hånglar med en giraff? De är bara halvnakna män, det är väl inget farligt med det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 1 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 augusti, 2006 Mawha | \/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bubbli Skrivet 1 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 augusti, 2006 Äcklar den där dig mer än en bild på en kille som hånglar med en giraff? De är bara halvnakna män, det är väl inget farligt med det? Va? Är man inte bög om man inte tycker halvanakna män är äckligt? Nej, men seriöst... Wild Boys äger. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts