Jump to content

luddee
 Share

Recommended Posts

Är inte de ifrån den där musikvideon någon skickade i dagens lol eller något liknande, någon som typ skrekgrowlade fram massa ord och så hade de gjort bilder till ?

Tycker att jag känner igen Strange Mountain, därför jag tror det är så.

Redigerad av x_simpa_x
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Bilden blev typ brusig när jag använde transparent bakgrund och sparade som .gif, tog istället bort skuggan och satte dit en "lens flare", vad tycks?

Bort med lens flare. >_<

Sedan tycker jag inte om ramen allt för mycket, att den är typ Beveal And Emboss. Tycker det är snyggare med enpixlig ram. Men du gör som du vill. -_-

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Bort med lens flare. >_<

Sedan tycker jag inte om ramen allt för mycket, att den är typ Beveal And Emboss. Tycker det är snyggare med enpixlig ram. Men du gör som du vill. :)

Ja, lensflare är ingen hit. -_-

Och om jag ska vara ärlig så har jag aldrig tagit mig tiden att läsa vad det står, jag har mest tänkt: grönt, kletigt, bevel & emboss. Sen har jag ignorerat den, försök att använda större kontraster.

Redigerad av the-copy
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Haha, värst vad jag verkar ha dålig syn för vad som är snyggt och inte snyggt >_< , det jag tyckte var snyggt tyckte ingen annan, slänger in en helt annan bild tillsvidare, vet itne riktigt vad jag ska ta mig till för signatur nu :)

Och varför inte skita i alla andra och gå din egen väg? -_-

Stå på dig för fan!

Redigerad av Kebab
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Haha, värst vad jag verkar ha dålig syn för vad som är snyggt och inte snyggt >_< , det jag tyckte var snyggt tyckte ingen annan, slänger in en helt annan bild tillsvidare, vet itne riktigt vad jag ska ta mig till för signatur nu -_-

Denna kanske skulle kunna vara något att bygga en signatur utifrån, med tanke på din avatar:

http://www.shorelibraries.govt.nz/Topics/H...eGreatWar/1.jpg

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Haha, värst vad jag verkar ha dålig syn för vad som är snyggt och inte snyggt >_< , det jag tyckte var snyggt tyckte ingen annan, slänger in en helt annan bild tillsvidare, vet itne riktigt vad jag ska ta mig till för signatur nu -_-

Meh! Jag sa aldrig att den inte var snygg - jag bara hjälper dig att förbättra den. Byt tillbaka, den du bytte till nu var ju mycket fulare.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Och varför inte skita i alla andra och gå din egen väg? >_<

Stå på dig för fan!

Mjo men roligare att ha en signatur som nästan alla trivs med eller inte retar sig på eller ser det som "något grönt kladdigt" -_-

Denna kanske skulle kunna vara något att bygga en signatur utifrån, med tanke på din avatar:

http://www.shorelibraries.govt.nz/Topics/H...eGreatWar/1.jpg

Hmm, skulle ju kunna gå att göra något simpelt av den, tex. klippa ut lite av bilden, lägga en ram sedan "halo", eller vad tycker ni?

Meh! Jag sa aldrig att den inte var snygg - jag bara hjälper dig att förbättra den. Byt tillbaka, den du bytte till nu var ju mycket fulare.

Ok ok, men kanske passar bättre in med en signatur från den bilden som the-copy visade till min förra avatar, det temat jag har nu är bara tillfälligt just nu, ska byta så fort jag blivit klar med nästa tema.

---------------------------------

EDIT: Har nu ett rätt simpelt WW2 tema, tänkte ha det ett tag framöver, går inte direkt på snygghet i detta tema, mer på "intresse".

Redigerad av Halo
Länk till kommentar
Dela på andra sidor