Kebab Skrivet 11 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 juli, 2006 http://files.upl.silentwhisper.net/upload6/stevvesaaasdffava.jpg http://files.upl.silentwhisper.net/upload6/stevvesaaasdffsign.jpg Har som vanligt inget najs nick att sätta dit i signaturen.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 11 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 juli, 2006 DU skola ikke byta ut McGay Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 11 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 juli, 2006 Ehm...65%. Nåja, som Siana sa. Just nu är den vit. Gör man den transparent ser den rätt ut för runt 30% av användarna och för IE-användarna blir det knappt någon skillnad. Är i alla fall skitjobbigt att alla ska använda IE, alla som utvecklar hemsidor måste använda fulhack hela tiden. Till och med Microsoft själva. Med tanke på att man ALLTID måste använda så kallade "fulhack", kan ingen göra om dem till riktiga, giltiga rader med kod? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 11 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 juli, 2006 Med tanke på att man ALLTID måste använda så kallade "fulhack", kan ingen göra om dem till riktiga, giltiga rader med kod? Nu kanske jag förstod dig fel, men det finns en "organisation" som heter w3c. Dom sätter upp standarder för vad som är giltig kod. Alla moderna webbläsare förutom Internet Explorer (om den nu är så modern) stöder eller i alla fall försöker stödja dom. Varför ska man ändra alla standarder istället för att Microsoft bara tar tummen ur röven och fixar så att IE följer standarderna istället för att lägga till lull-lull och försöka göra en Firefox-kopia? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 12 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 juli, 2006 Kan inte bli nöjd med något, så har det här sålänge. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Spam Snuten Skrivet 12 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 juli, 2006 (redigerad) Tills jag hittar något bättre EDIT: stavfel Redigerad 13 juli, 2006 av Spam Snuten Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 13 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 juli, 2006 Nytt sheit... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 13 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 juli, 2006 Nytt sheit... Wooh. Nostalgiskt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 13 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 juli, 2006 Jag funderar, redan efter en dag på sajten, att byta mitt tema igen, är det någon som kommer ihåg temat med 2 stupid dogs jag en gång hade ? Det är kanske dags att skaffa tillbaka det. http://img156.imageshack.us/img156/6200/avatar8sk.jpg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 13 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 juli, 2006 Jag funderar, redan efter en dag på sajten, att byta mitt tema igen, är det någon som kommer ihåg temat med 2 stupid dogs jag en gång hade ? Det är kanske dags att skaffa tillbaka det. Kommer ihåg och hellre det än w800 temat Har lite nytt istället för den där "visa vad du lyssnar på" signaturen. lite skillnad från mina första signaturer Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Spam Snuten Skrivet 13 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 juli, 2006 Har lite nytt istället för den där "visa vad du lyssnar på" signaturen. lite skillnad från mina första signaturer Vad heter fonten? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 13 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 juli, 2006 Script MT Bold. Ingen kommentar på bilden? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 13 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 juli, 2006 Script MT Bold. Ingen kommentar på bilden? Otroligt tråkig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 13 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 juli, 2006 (redigerad) Script MT Bold. Ingen kommentar på bilden? Ok, då byter jag väl till det gamla goda temat ^^ En kort kommentnar på ditt tema, enkelt, snyggt. Så, nu har jag ändrat temat, vad tycker ni, ska jag ha kvar råttan ? Redigerad 13 juli, 2006 av x_simpa_x Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 13 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 juli, 2006 Script MT Bold. Ingen kommentar på bilden? Helt okej förutom kanterna som förstör allting. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jojje Skrivet 14 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 juli, 2006 Yay, har nu ny sig och avatar! ^^ Den här gången är det min webbserie som tema. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eliizar Skrivet 14 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 juli, 2006 Lite nyare version av min tidigare. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 15 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 juli, 2006 (redigerad) Hittade en gammal signatur som AntiClimax gjort.. Byta? http://img134.imageshack.us/img134/2958/t2gf6.png Redigerad 15 juli, 2006 av Tweak Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rabarben Skrivet 15 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 juli, 2006 Hittade en gammal signatur som AntiClimax gjort.. Byta? http://imageshack.us]http://img134.imageshack.us/img134/2958/t2gf6.png Nej! :'( Duffy is teh shit! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 15 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 juli, 2006 Nej! :'( Duffy is teh shit! Jag tycker också den jag har nu är finare, plus att jag inte har någon avatar till den nya Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts