AE_Dave Skrivet 20 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 december, 2004 Hoppas att denna förändring av min signatur var åt det positiva hållet Tycker den där var helt okej, fast G-Man, försök fada han lite eller alltså, göra honom lite mer genomskinlig? Alltså så det ser ut som om han är gömd i skuggorna där i kanten. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Panimala Skrivet 20 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 december, 2004 Daha, ny signatur! (Från Angel the series, Buffy spin-off!) För stor, mwahahaha! *Äger en mod* Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gurgel Skrivet 20 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 december, 2004 För stor, mwahahaha! *Äger en mod* e väll inte för stor eller ?? får vara 500x200 ?? Lr e jag för trött och tänka nu? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Curly Skrivet 20 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 december, 2004 För stor, mwahahaha! *Äger en mod* Den strider inte mot forumets regler, mwahahaha! *Äger en Panimala* Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Panimala Skrivet 20 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 december, 2004 Den strider inte mot forumets regler, mwahahaha! *Äger en Panimala* Var det inte 150? :"> *Blir ägd av en Curly* Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Curly Skrivet 20 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 december, 2004 Var det inte 150?:"> *Blir ägd av en Curly* §2.3 - Signaturer bör inte innehålla "störigt" material och bör inte ta mer plats än totalt 100 kb. Dessutom bör inte bilder i signaturer totalt vara större än 500x200 pixlar. Hohoho Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 20 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 december, 2004 (redigerad) För stor, mwahahaha! *Äger en mod* Funny äger tillbaka lite smått, Angel will survive! Edit: *Insert elakt skratt* Oh god, sitter här mitt i natten och edit:ar inlägg, am I bored or what. Edit2: Fan va snygg blandning av Svenska och Engelska...det ska jag ta patent på! Redigerad 21 december, 2004 av Funnylin Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 21 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 december, 2004 Vem är du och vad har du gjort med Funnylin? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Colan K Skrivet 21 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 december, 2004 Funnylin är kidnappad och sitter och svälter med risrinsgröt tills hans kära betalar lösensumman. (ALDRIG!) MOHAHAHAHA! : Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Chillen Skrivet 21 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 december, 2004 Hemulens signatur bild är skön ! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Colan K Skrivet 21 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 december, 2004 om man klär av tjen åt höger så stämmer detta mycket väl! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Chillen Skrivet 21 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 december, 2004 om man klär av tjen åt höger så stämmer detta mycket väl! Touche ! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 21 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 december, 2004 Gjorde en ny sign idag ! blev jävligt nöjd... tycks ? http://www.frenzy.se/sign.gif Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Colan K Skrivet 21 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 december, 2004 snygg! bra gjord Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 21 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 december, 2004 Gjorde en annann version som jag tyckte mer om : http://www.frenzy.se/nysign.gif ska ha den istället vilken va snyggast ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Colan K Skrivet 21 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 december, 2004 trumvirvel. "Och vinnaren är NYA! grattis, du har fått en... ny signatur! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 21 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 december, 2004 Thanks thanks ! Skriver inga autografer ! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 21 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 december, 2004 Phoenix - Too Young. Jag är den enda vettiga, och just därför borde jag skjutas så att ni andra också får vara bra för en stund. Bort med avatar och byte av signatur. Hejdå. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Chillen Skrivet 21 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 december, 2004 Kan någon fixa en avatar där det står Chillen också ska det vara en muskulös CJ i bakgrunden ? Plzzzz. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 21 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 december, 2004 Vem är du och vad har du gjort med Funnylin? Huh? Har Buffy och Angel (Dock inte tillsammans, usch. Buffy-Spike!!!) nörden i Funny's mörka inre överfallit er i mörkret och förvirrat er? Jag är kvar! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts