chucky.swe Skrivet 9 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 juli, 2006 É la bara att tryck print screen ta den här färgsugen och fixa det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 9 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 juli, 2006 É la bara att tryck print screen ta den här färgsugen och fixa det? Och hur ska jag få det vita att ersättas med den här färgen? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chucky.swe Skrivet 9 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 juli, 2006 (redigerad) Okej då säger vi detta (det kan bli lite rörigt) Du trycker print screen tar färginsugnings saken Sen så öppnar du nytt objekt (tror färginsugnings saken är kvar) Och börjar måla? Förklarade i korta banor är för trött! Med nytt objekt menar jag din sig och ava Redigerad 9 juli, 2006 av chucky.swe Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 9 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 juli, 2006 Fast skulle vilja ha bakgrunden på signatur å ava i samma färg som bakgrunden på Gtasajten.. Gör det transparent bara och låt alla IE-användare skylla sig själva. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chucky.swe Skrivet 9 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 juli, 2006 Det går ju förstås också. För att inte göra detta inlägg helt onödigt så: Hmm,jag funderar på ny sig och ava..vet inte vad bara Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Spam Snuten Skrivet 9 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 juli, 2006 (redigerad) *inget* Redigerad 9 juli, 2006 av Spam Snuten Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 9 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 juli, 2006 Gör det transparent bara och låt alla IE-användare skylla sig själva. Skitsmart; 98% av alla Internetanvändare med andra ord. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 9 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 juli, 2006 Skitsmart; 98% av alla Internetanvändare med andra ord. Det gör ju inte så mycket ändå. För IE- användare blir den grå, det fungerar ju också. Just nu är den ju vit, och ingen klagar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 9 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 juli, 2006 Sen så öppnar du nytt objekt (tror färginsugnings saken är kvar) Och börjar måla? Lägg av? O.o Måla det där, med mina paintskillz? Ja just det, kan påpeka att jag använder bara Paint, har inte photoshop eller liknande. R2: Jag avänder IE Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 9 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 juli, 2006 Skitsmart; 98% av alla Internetanvändare med andra ord. Ehm...65%. Nåja, som Siana sa. Just nu är den vit. Gör man den transparent ser den rätt ut för runt 30% av användarna och för IE-användarna blir det knappt någon skillnad. Är i alla fall skitjobbigt att alla ska använda IE, alla som utvecklar hemsidor måste använda fulhack hela tiden. Till och med Microsoft själva. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 9 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 juli, 2006 Är min signatur för stor i png? Borde jag spara i jpg? Stackars modemanvändarna liksom. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Curly Skrivet 9 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 juli, 2006 Är min signatur för stor i png? Borde jag spara i jpg? Stackars modemanvändarna liksom. Den överskrider reglerna (100 kb), så ja. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 9 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 juli, 2006 Är min signatur för stor i png? Borde jag spara i jpg? Stackars modemanvändarna liksom. Ska du följa reglerna borde du göra det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
virre cool Skrivet 9 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 juli, 2006 Ny signatur Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 9 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 juli, 2006 (redigerad) done. blev en del fulare men gör inte så mycket på just den bilden. Redigerad 9 juli, 2006 av The Dude Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 9 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 juli, 2006 http://img370.imageshack.us/img370/1734/crediklar5bm.jpg done. blev en del fulare men gör inte så mycket på just den bilden. Fint att man kommer hit när man trycker på länken. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 10 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 juli, 2006 (redigerad) Ingen har ännu sagt något om min signatur och ava.. Finns det möjlighet att kunna göra bakgrundsfärgen transparent i paint..? Redigerad 10 juli, 2006 av Wu Zi Mu Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 10 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 juli, 2006 Ny signatur Smask. Gott snus och plåtdosorna får mig att gå i extas. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
virre cool Skrivet 10 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 juli, 2006 Smask. Gott snus och plåtdosorna får mig att gå i extas. Det är just den fina plåtdosan som får mig att köpa Lucky Strike och så är det som sagt ett väldigt gott snus, älskar det Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 10 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 juli, 2006 (redigerad) Ingen har ännu sagt något om min signatur och ava.. Finns det möjlighet att kunna göra bakgrundsfärgen transparent i paint..? Nope Redigerad 10 juli, 2006 av GiZmo Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts