iweX Skrivet 9 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 juli, 2006 Ahh, du kan ju visst! Gratz, nu får du komplettera mitt tema. http://img184.imageshack.us/img184/7641/iwexava6qj.png http://img116.imageshack.us/img116/277/iwexsig0kh.jpg Ja, jag vet att jag gör alla signaturer med samma stil. Men jag orkar inget annat, och resultatet blir ju bra. Tack å Snyggt blev de ju Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kalan Skrivet 9 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 juli, 2006 Ny signatur. Vad tycks? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 9 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 juli, 2006 Ny signatur. Vad tycks? Bättre än alla de bild-med-vit-och-svart-ram-och-Arial-Black-i-vit-text-i-hörnet-signaturer som dyker upp likt ogräs. Dina signaturer är å andra sidan oftast väldigt bra och originella. Two thumbs up. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 9 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 juli, 2006 Bättre än alla de bild-med-vit-och-svart-ram-och-Arial-Black-i-vit-text-i-hörnet-signaturer som dyker upp likt ogräs. Dina signaturer är å andra sidan oftast väldigt bra och originella. Two thumbs up. Nejnej, inte ogräs, rosor. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 9 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 juli, 2006 Nejnej, inte ogräs, rosor. "Det finns bin i även de fagraste utav rosor." - Picostoteles, 44 f.Kr. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 9 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 juli, 2006 "Det finns bin i även de fagraste utav rosor." - Picostoteles, 44 f.Kr. Vad exakt är då de originella signaturerna? Nektarlösa träsvampar? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 9 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 juli, 2006 Vad exakt är då de originella signaturerna? Nektarlösa träsvampar? Det och apelsiner. ... å 'tora haaaveeet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 9 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 juli, 2006 (redigerad) Nej, bara för att tillfredsställa dig, Pic, och för att ge dig en originell, visuell orgasm så gör jag en ny signatur. Än så länge är den för hög, jag vet. Workin' on it. Så. Ni som är IE- användare och inte kans se det transparenta... Byt webbläsare, för guds skull. Meh. Den är fyra pixlar för hög. Måste jag? Äh, bort med mitt nick. För er som inte ser vad/vem det är, det är Heen från Howl's Moving Castle, duuh. Redigerad 9 juli, 2006 av Siana Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 9 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 juli, 2006 "erv http://67.18.37.14/19/132/emo/naughty.gif" - Panimala, 2005 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 9 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 juli, 2006 Vad tycks om min nya sig/ava Från siana? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 9 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 juli, 2006 Vad tycks om min nya sig/ava Från siana? Väldigt hett tema, krhm. Sedan om man gillar stilen den är gjord på eller inte är väl en smaksak. Men jag gillar det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 9 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 juli, 2006 Sedan om man gillar stilen den är gjord på eller inte är väl en smaksak. Men jag gillar det. Jag gillar stilen också. Men nu när alla stör sig på den skjuter jag upp planerna på ny signatur/avatar. Ah well. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 9 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 juli, 2006 Jag gillar stilen också. Men nu när alla stör sig på den skjuter jag upp planerna på ny signatur/avatar. Ah well. Haha, alla?! Pico, vafan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 9 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 juli, 2006 Haha, alla?! Pico, vafan. Pico har en magisk förmåga att påverka folk. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 9 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 juli, 2006 Pico har en magisk förmåga att påverka folk. Ja, se bara på Siana. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 9 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 juli, 2006 Ja, se bara på Siana. Öpöpöp, jag skulle bytt ändå eftersom jag vill ha en mer personlig signatur. Du bara snabbade på min fundering... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Corleone Skrivet 9 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 juli, 2006 Avatarfärgbyte och slopande av signatur. Fult, javisst. Men det skiter jag i, för jag vill ha det så. Kanske att jag fixar något personligare snart. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 9 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 juli, 2006 Avatarfärgbyte och slopande av signatur. Fult, javisst. Men det skiter jag i, för jag vill ha det så. Kanske att jag fixar något personligare snart. Fan va fult Kom igen fixa nåt vänstertema istället. Vi måste komma igång med valpropagandan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Corleone Skrivet 9 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 juli, 2006 (redigerad) Fan va fult Kom igen fixa nåt vänstertema istället. Vi måste komma igång med valpropagandan. Du har rätt; den är gräslig. Knappt att jag själv står ut med den. Får hitta på någonting annat. Editerar när jag kommer på någonting kul. Redigerad 9 juli, 2006 av Corleone Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 9 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 juli, 2006 (redigerad) http://files.upl.silentwhisper.net/upload2/warfare86avaedit.JPG http://files.upl.silentwhisper.net/upload8/warfare23.JPG Fast skulle vilja ha bakgrunden på signatur å ava i samma färg som bakgrunden på Gtasajten.. Redigerad 9 juli, 2006 av Wu Zi Mu Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts