Chilli_13 Skrivet 19 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 juni, 2006 Snyggt Kebab ... Ska jag göra en avatar till den här? http://img282.imageshack.us/img282/6298/dirtbikesigngrungecopy6mg.jpg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 19 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 juni, 2006 Ny ava & sig, gjord av Kebab. Snyft. Trodde aldrig den dagen skulle komma, då jag fick äran att stå med i någons avatar :'( @Granstrand: Den du har nu är finare Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Chilli_13 Skrivet 19 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 juni, 2006 @Granstrand: Den du har nu är finare Jo men denna är mer personlig, byter antingen du vill eller ej *öppnar upp Ps och börjar göra en avatar* Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Anathema Skrivet 19 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 juni, 2006 Om Iran inte klarar sig emot Portugal(vilket betyder apelsin på persiska) så är det bort bort bort med sign och avatar Någon? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Martin-123 Skrivet 19 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 juni, 2006 Nytt FF paket! Vad tycks? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 20 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 juni, 2006 Någon? Någon vad? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Chilli_13 Skrivet 20 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 juni, 2006 Nytt FF paket! Vad tycks? Snyggt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 21 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 juni, 2006 Älska min dansande nalle Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Martin-123 Skrivet 21 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 juni, 2006 Älska min dansande nalle Det är ju Jehde's Breakdancing bear! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 21 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 juni, 2006 (redigerad) Ny wow signatur http://files.upl.silentwhisper.net/upload5/wowsig2.png Redigerad 21 juni, 2006 av Xemtoth Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Spam Snuten Skrivet 21 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 juni, 2006 Ny wow signaturHar du inte haft den förr? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Anathema Skrivet 22 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 juni, 2006 (redigerad) Tillbaka till min första sign och avatar på gtasajten. By le Crice Eller sak jag ha denna? http://img132.imageshack.us/img132/5654/sign1wi.jpg Redigerad 22 juni, 2006 av Anathema Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crice Skrivet 22 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 juni, 2006 Behåll min, för all del. Den andra var lite liten och fjantig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Chilli_13 Skrivet 22 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 juni, 2006 Tillbaka till min första sign och avatar på gtasajten. By le Crice Eller sak jag ha denna? http://img132.imageshack.us/img132/5654/sign1wi.jpg Den du har just nu FTW Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hew Skrivet 22 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 juni, 2006 Nytt, samma stil som förra men tröttnade helt enkelt på Goku. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 23 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 juni, 2006 Lade in en liten textstump i min signatur för att stötta Tunisien i dessa sista minuter. Vinner de inte mot Ukraina är de ute ur VM. Det står 0-0 just nu. Heja! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Curly Skrivet 24 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 juni, 2006 Lade in en liten textstump i min signatur för att stötta Tunisien i dessa sista minuter. Vinner de inte mot Ukraina är de ute ur VM. Det står 0-0 just nu. Heja! Worldmästerskapen? Wärldsmästerskapen? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rabarben Skrivet 24 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 juni, 2006 (redigerad) Look who's back! Siana's avatar till mig har blevet helt konstig... spooky. Skulle någon bara kunna fixa en passande avatar till min sig? Typ griphuvet eller nåt? Redigerad 24 juni, 2006 av rabarben Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
spajdermän Skrivet 24 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 juni, 2006 Look who's back! De borde ju inte stå "skåååne"... De borde stå "skauoåne" hihi Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rabarben Skrivet 24 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 juni, 2006 De borde ju inte stå "skåååne"... De borde stå "skauoåne" hihi Ingen säger så... det är bara ni norrlänningar som försöker prata skånska! Vilket är ganska svårt antar jag. Vilket av antiklimax och skribbs tema gillade ni bäst? Bob Marley temat eller detta skånetema? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts