Jump to content

luddee
 Share

Recommended Posts

Att slå någon på fingrarna är ett uttryck i stil med när lärarna slår eleverna på fingrarna med linjal.

Fattade fortfarande inte, så jag bläddrade bak nån sida. Insåg att du pratade till okka när du pratade om linjalen på fingrarna. Xersize's sätt att skriva fick mig att tro att du pratade till han.. ehm.. de va inget... <_<

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Fattade fortfarande inte, så jag bläddrade bak nån sida. Insåg att du pratade till okka när du pratade om linjalen på fingrarna. Xersize's sätt att skriva fick mig att tro att du pratade till han.. ehm.. de va inget... <_<

Men..om jag förstår det rätt nu, så gjorde okka en för stor signatur. Topp3 plockade bort den. Siana frågade:

Vilken orsakade att Topp3 slog dig på fingrarna?
Alltså: Siana hann inte se signaturen innan topp3 tog bort den. nu frågade han vad det var för någon, hur den såg ut o.s.v.

En ännu enklare översättning:

Hur såg signaturen ut, som Topp3 var tvungen att ta bort?

Är alla med då?

Eller det kanske är jag som missuppfattar?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Haha, då släpper vi det.

---

Har gjort lite nya kit, igen. Att jag aldrig lär mig. Jag tänker nämligen inte byta ut mitt närvarande <_< . Jaja här har ni lite till beskådning. Måste erkänna att jag blir bättre :wub:

---

---

---

Skulle ni fatta tycke för något i det här inlägget, så är det fritt för er att använda det :lol:

Redigerad av Kebab
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Haha, då släpper vi det.

---

Har gjort lite nya kit, igen. Att jag aldrig lär mig. Jag tänker nämligen inte byta ut mitt närvarande (w00t) . Jaja här har ni lite till beskådning. Måste erkänna att jag blir bättre (w00t)

Skulle ni fatta tycke för något i det här inlägget, så är det fritt för er att använda det :lol:

Måste säga att jag föll för Melman, kanske snor den inom en snar framtid :ph34r:
Länk till kommentar
Dela på andra sidor