Curly Skrivet 17 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 december, 2004 Signaturer verkar ta fram den dåliga sidan av folk Snälla, sluta nu innan den här också blir låst! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kalan Skrivet 17 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 december, 2004 Uppdatering av min HL2 sigg som jag har postat bilder på i "Snyggaste signaturen"-topicen... Vad bör jag förbättra/ändra? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MyStiC Skrivet 17 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 december, 2004 (redigerad) Inte svart Half life 2 text Redigerad 17 december, 2004 av MyStiC Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 17 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 december, 2004 Håller med MyStiC... Inte svart.. Ta orange eller nåt så man ser vad de står... Annars är den j*vligt snygg! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 18 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 december, 2004 (redigerad) Ny ava... Edit: Usch, den vart ju inte speciellt bra, får leta reda på en annan variant. Redigerad 18 december, 2004 av Funnylin Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Magic Skrivet 18 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 december, 2004 hej då nu lämnar jag forumet, ingen kommer sakna mig ändå. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MyStiC Skrivet 18 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 december, 2004 hej då nu lämnar jag forumet, ingen kommer sakna mig ändå. Det är klart vi kommer!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 18 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 december, 2004 hej då nu lämnar jag forumet, ingen kommer sakna mig ändå. Hejdå! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 18 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 december, 2004 hej då nu lämnar jag forumet, ingen kommer sakna mig ändå. Säger vem? Jaja, gör en StellHell om du känner för det då.. Väldigt korkat enligt mig Appropå StellHell så blir topicen snart låst Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kalan Skrivet 18 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 december, 2004 Är detta bättre? Något mer som kan förbättras? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 18 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 december, 2004 Är detta bättre? Något mer som kan förbättras? Bort med G-Man. Eller ta med hans frisyr. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Curly Skrivet 18 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 december, 2004 (redigerad) Är detta bättre? Något mer som kan förbättras? Tycker den där är väldigt ful. Att du har blandat för många färger är nog ett av dem felen som gör att jag tycker att den är ful Edit: Det är ju inte många färger, men HL2-loggan och HL2-texten är av olika färger. Äh, jag vet inte riktigt Redigerad 18 december, 2004 av Curly Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Panimala Skrivet 18 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 december, 2004 Är detta bättre? Något mer som kan förbättras? Ful, det blir för mycket saker på den bilden, opassande font också. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
luddee Skrivet 18 december, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 18 december, 2004 (redigerad) jag gjorde denna halflife sig åt epix.. han verkade inte villa ha den längre, så ni kan väll sno lite idéer.. om ni vill edit: jag märkkte nu att jag har den sparad i PS-format, så om nån vill kan jag bara lägga på ert namn?? Redigerad 18 december, 2004 av luddee Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 18 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 december, 2004 Är detta bättre? Något mer som kan förbättras? Jag tycker den är rätt snygg nu iaf Men ändra inte mer för då kan de bli för mycket Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Panimala Skrivet 18 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 december, 2004 hej då nu lämnar jag forumet, ingen kommer sakna mig ändå. Hedda. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 19 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 december, 2004 Daha, ny signatur! (Från Angel the series, Buffy spin-off!) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xeo001 Skrivet 19 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 december, 2004 Angel powa. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kalan Skrivet 19 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 december, 2004 Hoppas att denna förändring av min signatur var åt det positiva hållet Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
fr34k Skrivet 20 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 december, 2004 Hoppas att denna förändring av min signatur var åt det positiva hållet men ta bort gubben i hörnet! han sabbar ju allt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts