Bubbli Skrivet 14 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 juni, 2006 Hihi, vem sa så? Du kanske inte håller reda på allt och alla men det skiter jag i. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 14 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 juni, 2006 Borde jag skaffa ny? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xersize Skrivet 14 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 juni, 2006 Xogede och ni andra; hats off to ya! Mig?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 14 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 juni, 2006 Mig?? Nej. Du heter Xersize. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xersize Skrivet 14 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 juni, 2006 Nej. Du heter Xersize. Ja, men om du bara viste hur många felstavningar jag får. Exempel: Xersann, Xerfub och den vanligaste, Xerjahsdgasgdshagdhags. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.White Skrivet 14 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 juni, 2006 Ja, men om du bara viste hur många felstavningar jag får. Exempel: Xersann, Xerfub och den vanligaste, Xerjahsdgasgdshagdhags. Xersize = Sex - Excersice (stavning? jajja, träning på engelska iaf) Ditt namn ser mer ut som xerxes tycker jag Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xersize Skrivet 14 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 juni, 2006 Xersize = Sex - Excersice (stavning? jajja, träning på engelska iaf) Ditt namn ser mer ut som xerxes tycker jag För det första, Hur kom sex in i bilden? För det andra, Nej, uttalas [sersajsii] (jag vet, ser inte ut så.) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 14 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 juni, 2006 För det första, Hur kom sex in i bilden? För det andra, Nej, uttalas [sersajsii] (jag vet, ser inte ut så.) Onekligen exercise. X-er-size Eks-er-sajs Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xersize Skrivet 14 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 juni, 2006 Nej, DU!! Men x kan även uttalas som s, n00b. Exempe: Xander, uttalas [sander], oftast alltså. Vid fåtal tillvällen [Ecksander]. Kthxbye! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 14 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 juni, 2006 Hihi, vem sa så? Du kanske inte håller reda på allt och alla men det skiter jag i. Ingen aning, någon random kristen mamma till sina barn. Xersize: Inte S, men Z. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xersize Skrivet 14 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 juni, 2006 (redigerad) Xersize: Inte S, men Z. Ok, men ändå. Redigerad 14 juni, 2006 av Xersize Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 15 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 juni, 2006 Palla! Råkade byta ut avataren, och när jag skulle byta tillbaka så kunde jag bara ha 80x80, avataren blev ju typ ful nu Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 15 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 juni, 2006 Palla! Råkade byta ut avataren, och när jag skulle byta tillbaka så kunde jag bara ha 80x80, avataren blev ju typ ful nu Självägning, kan man säga. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 15 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 juni, 2006 Ny signatur igen, fast bara tillfällig. Glöm ej klicka på den! alternativt "spara mål som". Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 16 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 juni, 2006 Men vafan, komentera då. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 16 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 juni, 2006 (redigerad) Men vafan, komentera då. Förlåt, förlåt. Jag tittade inte i den här tråden i går. Jätte fin signatur!!! Jag klickade på den med!!! Men jag är på jobbet och datorn suger så jag kan inte se filmen. :'( Jag klickar igen när jag kommer hem. Jag lovar KalleR, ärligt, jag gör det! Redigerad 16 juni, 2006 av Vice. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 16 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 juni, 2006 Förlåt, förlåt. Jag tittade inte i den här tråden i går. Jätte fin signatur!!! Jag klickade på den med!!! Men jag är på jobbet och datorn suger så jag kan inte se filmen. :'( Jag klickar igen när jag kommer hem. Jag lovar KalleR, ärligt, jag gör det! Hehe gullig du är Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 16 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 juni, 2006 Men vafan, komentera då. Har du gjort den? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xersize Skrivet 16 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 juni, 2006 Vilken orsakade att Topp3 slog dig på fingrarna? Topp3? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 16 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 juni, 2006 Har du gjort den? Jepp Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts