R2D2 Skrivet 10 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 juni, 2006 Vad har han gjort då? Rätt snygg sign! Lite jobbig text bara. Jag gjorde allt för att få låna hans steam-acc. Texten kanske ska tas bort eller göras mindre. Din åsikt Emil? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rabarben Skrivet 10 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 juni, 2006 Bytte tillbaks till mitt gamla Bob Marley tema eftersom jag inte kan göra något nytt själv och jag tröttnat på det jag hade. Skribb gjorde det till mig. Det var jättesnällt! --- Jag märkte att min avatar är 64 x 64... skulle någon kunna göra den till den storlek som den får va utan att försämra kvallen? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 10 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 juni, 2006 (redigerad) Jag har också nytt. Blev som sagt inte särskilt nöjd med min förra. Den här är... Tja, jag vet inte faktiskt. Redigerad 10 juni, 2006 av Siana Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rabarben Skrivet 10 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 juni, 2006 Jäklar! Fick vi dras med så små avatarer en gång i tiden? Jag har också nytt. Blev som sagt inte särskilt nöjd med min förra. Den här är... Tja, jag vet inte faktiskt. Din siggen du har nu är söt! Bara du inte byter avatar... det får du aldrig göra. Aldrig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.White Skrivet 10 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 juni, 2006 Ny sig (: blev så hänförd av flogging molly's video Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_EmiL_ Skrivet 10 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 juni, 2006 Din siggen du har nu är söt! Bara du inte byter avatar... det får du aldrig göra. Aldrig. W0rd byt aldrig avatar Siana! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HOWHOW Skrivet 11 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 juni, 2006 Ny sig (: blev så hänförd av flogging molly's video Den var riktigt het. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 11 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 juni, 2006 Har du testat att göra den gul med svart stroke? Nått sånt här? Den längst ti vänster tyckte jag blev bäst.. men är den bättre än min nuvarande? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aKi Skrivet 11 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 juni, 2006 Nått sånt här? Den längst ti vänster tyckte jag blev bäst.. men är den bättre än min nuvarande? Kantig som en jädra bäver? wtf mate. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 11 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 juni, 2006 Brooke Burke - namnet på den vackraste människan i universum. Det är lite läskigt, jag kan inte sluta titta på bilder med henne (Ja, det är hon som är med i NFS underground 2) Ser ut som min förra svenskalärare Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 11 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 juni, 2006 Kantig som en jädra bäver? wtf mate. Precis.. Inget blir bra Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 11 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 juni, 2006 Precis.. Inget blir bra GiZmo, nånting sånt här då? Jag har använt paint, så det ser rätt flummigt ut, men med lite mer seriöst försök så kanske..? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HOWHOW Skrivet 11 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 juni, 2006 Något sånt här kanske? Jag vet, det tar bort den transparenta känslan men det passar ju ganska bra med signaturen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 11 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 juni, 2006 Något sånt här kanske? Jag vet, det tar bort den transparenta känslan men det passar ju ganska bra med signaturen. Huumm... Kanske.. Vad tycker ni andra? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rabarben Skrivet 11 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 juni, 2006 Vilket av mina teman gillade ni mest? Bob Marley eller mitt skåne tema? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Chilli_13 Skrivet 11 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 juni, 2006 (redigerad) Huumm... Kanske.. Vad tycker ni andra? Samtidigt som den passar bra med signaturen så, Nein! Gör det gula i ignen Transparent istället Rabarben: det du har nu, dvs Bob... Redigerad 11 juni, 2006 av Chilli_13 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HOWHOW Skrivet 11 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 juni, 2006 Samtidigt som den passar bra med signaturen så, Nein! Gör det gula i ignen Transparent istället Rabarben: det du har nu, dvs Bob... Det var en bra idé ju. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Chilli_13 Skrivet 11 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 juni, 2006 Det var en bra idé ju. Tack . http://img64.imageshack.us/img64/173/gizmospilar0lf.png behöll ramen, tror det blir bra så.. och så var det min tur Byta? http://img64.imageshack.us/img64/6708/signsommar2avacopy8ns.jpg http://img81.imageshack.us/img81/9034/signsommar2copy9bh.jpg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.White Skrivet 11 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 juni, 2006 Vilket av mina teman gillade ni mest? Bob Marley eller mitt skåne tema? Skåååne i mitt hjärtaaa Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 11 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 juni, 2006 Ska jag köra med... ... Sommar set 1: http://img225.imageshack.us/img225/7073/sommarsig18ir.png Eller... ... Sommar set 2: http://img217.imageshack.us/img217/5712/sommarsig27yw.png (ordnar avatar senare) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts