Siana Skrivet 3 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 juni, 2006 Titta min nya fina avatar Tack så mkt Vice. Kaka till dig Men bara en av varje Vi har sådana där talrikar. Nu blir jag rädd. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 3 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 juni, 2006 okka: ta bort den där länken eller vad det nu är (GOOOOMPSCH!) så blir det finare.. Inget fel med GOOOMPSCH!, men, ehm, lite tråkigt är det väl. Jag skriver något annat fint istället. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 3 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 juni, 2006 Ny, soet avatar. Byta? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
spajdermän Skrivet 3 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 juni, 2006 (redigerad) Vi har sådana där talrikar. Nu blir jag rädd. Tallrikar som rör sig? Nu blir jag lite rädd EDIT:Jaså, du menar kanske tallriken me kakorna Redigerad 3 juni, 2006 av spajdermän Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 3 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 juni, 2006 Ny, soet avatar. Byta? Ta bort ramen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 3 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 juni, 2006 Ny, soet avatar. Byta? Verkligen inte. Ser ut som en lunar bild. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 3 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 juni, 2006 Ny, soet avatar. Byta? Noooo Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 3 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 juni, 2006 Jag har ingen aning, faktiskt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 3 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 juni, 2006 Jag har ingen aning, faktiskt. SNygg Sign Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 3 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 juni, 2006 SNygg Sign Tack. Väldigt annorlunda färger. Men den fungerar inte riktigt för mig, jag kommer byta snart. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aikjonas12 Skrivet 3 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 juni, 2006 Jag har ingen aning, faktiskt. Snyggt, man inbillar sig att allt står spegelvänt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bubbli Skrivet 4 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 juni, 2006 Siana goes okka... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 4 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 juni, 2006 Siana goes okka... Du menar frågetecknet? Har jag använt ett jäkla tag nu. Men visst, från början kommer det från okka. Vi inspirerar varandra lite då och då. Mitt nick såg bättre ut med lite tecken och krimskrams runtomkring. Du kanske också behöver en ny inspirationskälla? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bubbli Skrivet 4 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 juni, 2006 (redigerad) Mjo, kanske det. Men signaturen och avataren är väl inte det viktigaste. Sedan har jag märkt att även herr Pico (tror jag det är) har börjat härma herr okka. Snart kommer vi alla sitta och skriva... Ja, nu blev det inte riktigt som jag tänkte ment skriva lite här och lite där om ni förstår. Redigerad 4 juni, 2006 av Bubbli Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Martin-123 Skrivet 4 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 juni, 2006 Gjorde ny idag! Tog en timme att göra och Animera. Men vad tycks? Själv är jag hel nöjd: Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 4 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 juni, 2006 Jobbig som &/#. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 4 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 juni, 2006 Gjorde ny idag! Tog en timme att göra och Animera. Men vad tycks? Själv är jag hel nöjd: Hmm. Nä. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hew Skrivet 4 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 juni, 2006 Gjorde ny idag! Tog en timme att göra och Animera. Men vad tycks? Själv är jag hel nöjd: Rätt häftig, men inte så värst snyggt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aikjonas12 Skrivet 4 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 juni, 2006 Gjorde ny idag! Tog en timme att göra och Animera. Men vad tycks? Själv är jag hel nöjd: Man mår inte bra av den där. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Martin-123 Skrivet 4 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 juni, 2006 Men ni får nog stå ut med den ett litet tag! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts