luddee Skrivet 15 december, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 15 december, 2004 Ska jag använda denna sig? :'( nej. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xeo001 Skrivet 15 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 december, 2004 Nej dte vart tjafs över att han sa att han hade copyright på den. ja, och det är en bild. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mikolan Skrivet 16 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 december, 2004 ja, och det är en bild. Men tjafset hade inte något med bilden att göra fatta. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xPisc Skrivet 16 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 december, 2004 ahh.. the reborn is about to get closed.. Krax, din sigg va jobbig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Magic Skrivet 16 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 december, 2004 Tack vare er 2 måste ni lägga er i så jävla mycket??? Svara inte på det. Ontopic: Xeo är ändringarna klara snart? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xeo001 Skrivet 16 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 december, 2004 Men tjafset hade inte något med bilden att göra fatta. ööö? jo. Ifall han inte skulle sagt att han hade copyright på Bilden så skulle aldrig tjafset om bilden uppstå. Så ni tjafsar alltså om en bild @Kung_food Du har skrivit att du vill ha fler tjärnor, skulle vara bra och veta hur många. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Magic Skrivet 16 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 december, 2004 (redigerad) ööö? jo. Ifall han inte skulle sagt att han hade copyright på Bilden så skulle aldrig tjafset om bilden uppstå. Så ni tjafsar alltså om en bild @Kung_food Du har skrivit att du vill ha fler tjärnor, skulle vara bra och veta hur många. ungefär hela namnet. och vinkla dem lite bättre tack Edit: Hur kan ni klippa ut era gubbar så där exact? Redigerad 16 december, 2004 av Kung Food Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 16 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 december, 2004 Polygonal lasso, förstoringsglas och tålamod Hur gjorde man sådär som KalleR gjorde på sin sig? Så att de blev "suddigt" så att säga Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Magic Skrivet 16 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 december, 2004 (redigerad) det är ju animationer. Edit: WTF!!! jag får damp på Photoshop, asso när man klippt ut en bild och ska klistra in den i en annan. Hur flyttar man bilden efter man klistrat in den? Redigerad 16 december, 2004 av Kung Food Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 16 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 december, 2004 (redigerad) Kan Xeo göra en sån signatur till mig? Du får välja vilken gubbe som helst ur SA... Helst Woozie... Om du vill menar jag då... Redigerad 16 december, 2004 av xstreem Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Magic Skrivet 16 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 december, 2004 (redigerad) finns det någon artwork bild på woozie? frågar fortfarande: när man klippt ut en bild och ska klistra in den i en annan. Hur flyttar man bilden efter man klistrat in den? Edit: NVM jag hittade en artwork på woozie. Woozie Artwork Redigerad 16 december, 2004 av Kung Food Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 16 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 december, 2004 Polygonal lasso, förstoringsglas och tålamod Hur gjorde man sådär som KalleR gjorde på sin sig? Så att de blev "suddigt" så att säga (:!!! du kan ju börja med att läsa min lilla guide på nån föregående sida Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 16 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 december, 2004 du kan ju börja med att läsa min lilla guide på nån föregående sida Mjo ja leta men ja hitta de inte (:!!! :"> Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Magic Skrivet 16 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 december, 2004 W00bi Doobi. Jag orkade inte vänta på att Xeo skulle göra klart siggen så jag gjorde en egen (:!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 16 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 december, 2004 1 osportsligt att härmas så... 2 resultatet blev "tyvärr" sämre än orginalen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Magic Skrivet 16 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 december, 2004 1 osportsligt att härmas så... ... Luddee har också gjort sin själv. Ni gillar att klaga på mig eller hur? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 16 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 december, 2004 har inet hängt med tillräckligt för att veta om lutte gjort själv eller inte, men jag tycker inte folk som härmar så är kul... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mikolan Skrivet 16 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 december, 2004 äh, omäjligt att argumentera med lågintelligenta varelser som du. btw så har jag en ny som jag o xPisc har (:!!! det är jag som gjort den Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xPisc Skrivet 17 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 december, 2004 Ja, orka göra en egen Varför, varför och återigen varför kan ingen stava exakt "exakt" och inte "exact"?! Kung_food, please.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xeo001 Skrivet 17 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 december, 2004 Varför kan inte alla sluta bry sig om små skitsaker som ett C eller K. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts